To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Zanim zaczniecie narzekać na swoje stare auta- przeczytajcie

Owczar - 23-12-2009, 10:26
Temat postu: Zanim zaczniecie narzekać na swoje stare auta- przeczytajcie
http://www.wykop.pl/ramka...awdziwe-oblicze
jurekschroda - 23-12-2009, 10:59

:shock: i dlatego mój obecny i przyszły samochód to Misiek.
Anonymous - 23-12-2009, 13:18

jeden na milion, w mitsubishi tez znajdziesz takie auto...

koles mial pecha...

robertdg - 23-12-2009, 13:20

Owczar, zadna nowosc, zwłaszcza z zebatkami olejowymi, problem pojawia sie kiedy szczesliwy posiadacz nowo sprowadzonego VAG'a z silnikiem 2.0 TDi którego oczywiscie kupil za kredyt z banku przelata w PL 2 miesiace i zacznie sie swiecic kontrolka oleju, jak w pore nie zgasi silnika to i 12tys. zł nie pomoze, a na głowie kredyt do spłacenia i niesprawny samochód, skad wziąść na to pieniądze, ludzie wiadomo szanuja VW bo niby najlepsza marka w europie, posiada opinie nie do zajechania, niestety te realia zakońzyły się wraz z nastanie 2005roku, jest coraz gorzej, dlatego współczuje ludziom kupującym młodego VAG'a po 2005r. niestety nie maja świadomości co się tak naprawde kroi, wyprują się z ostatnich pieniędzy za ukochanego VW, nie bede juz wspominał co się dzieje z nowszymi autami grupy VAG, OTS na każdy samochód to przeszło jednak kartka A4
Owczar - 23-12-2009, 13:26

deenbe, niestety w przypadku 2.0TDi to nie jest 1 na milion. Zresztą tak jak Robert napisał... Poza tym nowe auta nie są już tak trwałe jak tez końca lat 90-tych i początku nowego wieku. Producenci muszą zarabiać, a największy dochód mają właśnie z części...
Anonymous - 23-12-2009, 13:45

mam znajomych co maja 2.0 tdi i nic sie nie psuje...
Owczar - 23-12-2009, 13:47

A jakie mają przebiegi?
Anonymous - 23-12-2009, 14:15

deenbe napisał/a:
mam znajomych co maja 2.0 tdi i nic sie nie psuje...


Również.

Owczar napisał/a:
A jakie mają przebiegi?


Ponad 100kkm ale ile to nie pamiętam.

Sam mam nowego mk6. Zobaczymy co jest warty, ale to dopiero za kilka lat :wink:

Anonymous - 23-12-2009, 16:29

Owczar napisał/a:
A jakie mają przebiegi?


powyzej 100 tys km

Anonymous - 23-12-2009, 17:07

bo kupujac uzywane 2.0TDI bierze sie w reke VIN idzie sie do ASO i sprawdza czy zebatka zostala wymieniona lub czy silnik ma inny kod niz np. BLB (audi) i sprawdza sie czy glowica rowniez zostala wymieniona na akcji serwisowej,
jesli nie odpuszcza sie auta i nie pisze tekstow typu: kupilem nowe auto z przelotem 170tys km, a w rzeczywistosci pewnie ok 300tys.

jaca71 - 24-12-2009, 06:38

arturro napisał/a:
bo kupujac uzywane 2.0TDI bierze sie w reke VIN idzie sie do ASO i sprawdza czy zebatka zostala wymieniona lub czy silnik ma inny kod niz np. BLB (audi) i sprawdza sie czy glowica rowniez zostala wymieniona na akcji serwisowej,

A teraz pytanie bo nie rozumiem:
To te 2.0 TDI są do dupy czy nie są? Bo z tego co napisałeś wynika że są. Ale jak się głęboko zastanowić to starałeś się bronić VW AG :)

Anonymous - 24-12-2009, 08:00

jaca71, jest wiele wersji 2.0 TDI
Anonymous - 24-12-2009, 08:23

jaca71 napisał/a:
To te 2.0 TDI są do dupy czy nie są? Bo z tego co napisałeś wynika że są. Ale jak się głęboko zastanowić to starałeś się bronić VW AG


sa do dupy i to ostro ale sa rozne rodzaje tak jak deenbe pisze (np BLB BRE, BRF, BVG), dlatego zanim ktos zdecyduje sie na kupno 2.0TDI powinien poswiecic troche czasu i sprawdzic ktore silniki nie maja juz problemow z glowicami i pompa olejowa.
i wcale nie bronie VW AG bo nie widze w tym przypadku zadnych ku temu przeslanek.
wiecej o tych problemach:
http://www.a6klub.pl/a6-c...mit-vt12330.htm
http://www.a4club.eu/siln...)-porazka-audi/

jaca71 - 24-12-2009, 08:30

Czyli chodzi o początki 2.0TDI PD?
robertdg - 24-12-2009, 09:49

arturro napisał/a:
dlatego zanim ktos zdecyduje sie na kupno 2.0TDI powinien poswiecic troche czasu i sprawdzic ktore silniki nie maja juz problemow z glowicami i pompa olejowa.
zdarzały się też problemy z falującymi wolnymi obrotami, problem niestety nie tkwił w programie ECU, tylko gdzieś w jakimś elemencie silnika, znam takich conajmiej 6 potwierdzonych przypadków, w zadnym z nich nie poradził sobie ASO, dopiero gdy moj znajomy przez przypadek trafil do przydroznego warsztatu (a mechanik jak widac juz sie kiedys z tym grzebal i udalo mu sie to znalezc i usunac) i zrobili mu to w niecala godzine za smieszne pieniadze w przeciwienstwie do oferty ASO.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group