Chce kupić VR4 - LEGNUM VR4 za 7500zł w PL
robertdg - 23-12-2009, 16:41 Temat postu: LEGNUM VR4 za 7500zł w PL Legnum
Kod: |
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:
NAJWYZEJ WYPOSAZONE: PIEKNE,IGIELKA
MITSUBISHI GALANT UWAGA!!!!!!! 2,5 VR4 330 KM
W SUPER WYPOSAZENIU;
SKORA
KLIMA
SILNIK W IDEALNYM STANIE,
USZKODZONY :
LEKKO PRZOD
2X BLOTNIK
LEKKO MASKA
ZDERZAK
AUTO PRZELECIALO PRZEZ MALE RONDO - LEKKO USZKODZONA RAMA
IDEALNE NA PRZEKLADKE!!!!!!!!
ANGLIK Z PRAWEM DO REJESTRACJI -POSIADA V5C
CENA: 7500 ZL-~
wiecej zdjec podesle na maila
Z TRANSPORTEM W KAZDE MIEJSCE W KRAJU!!!!!!!
KONTAKT
0693 624 278 PL
0044 7824832564 UK
PRZEMEK
~~!!!!NIE PRZYJMUJE BEZSENSOWNYCH OFERT!~!!!!!
NIE PRZYJMUJE WYMIANY AUTA NA INNE !!!!!!!
NIE SPRZEDAJE CZESCI Z TEGO AUTA TYLKO CALE AUTO !!!!!!!!!!!
DZIEKI!!!!!!!! |
I co Wy o tym sądzicie, cena atrakcyjna, model po FL, według mnie poważnie uszkodzony (wygląda jakby mocno zarył nosem w glebe i podbiło podłużnice do góry), no i ta moc 330KM, z tego co mi wiadomo te wersje miały 280KM, nic nie wspomniane o jakims tuningu.
Wydaje mi się ze jezeli mechanika sprawna to byloby to dobre auto na dawce organów.
Pozdrawiam
Krzys - 25-12-2009, 14:40
AUTO PRZELECIALO PRZEZ MALE RONDO
spoko no na dawce by bylo,ciekawe jak napedy i caly spod
mario mario - 25-12-2009, 19:09
Anglik na dawcę ?, myślałem, że to do anglików szuka się dawcy, czy mogliby mi koledzy wyjaśnić jak to jest i co z takiego anglika mielibyśmy przekładać jak rozumiem do europejczyka?
robertdg - 25-12-2009, 19:56
mario mario napisał/a: | Anglik na dawcę ?, myślałem, że to do anglików szuka się dawcy, czy mogliby mi koledzy wyjaśnić jak to jest i co z takiego anglika mielibyśmy przekładać jak rozumiem do europejczyka? | Caly układ napędowy i zawieszenia, niestety układ kierowniczy albo do przerobki, albo do zakupienia z europejczyka po koncu 2000r. gorzej jak sie okaze ze w tym uszkodzonym Legnumie uszkodzony jest silnik lub naped, wtedy gra nie warta swieczki, bo podluznice przy takim rabnieciu mogly sie poddac, niedaleko mojego domu wylecialo kiedys Infiniti Q45, przy prędkości rzedu 40 - 50km/h tąpnięcie spowodowało niewielkie szkody w zawieszeniu, delikatnie uszkodzony zderzak przedni i zapadnięty dach, tak więc zastanawiam sie jak było z tym Legnumem, wiadomo tez ze uderzenie od uderzenia sie różni.
mario mario - 25-12-2009, 20:53
Ok. Nie wnikam co z tego egzemplarza i gdzie ma być przekładane. Podepnę się z pytaniem. Wiem, że legnum różni się od zwykłaego galanta, były lifty i w tym i w tym, moje pytanie: do którego modelu legnum będą pasowały graty z mojego galanta, nie chciałbym rozwijać podtematu więc proszę o krótką odpowiedź znawców tematu?
robertdg - 25-12-2009, 21:12
mario mario, a jaki masz rocznik?
macia - 26-12-2009, 00:09
Jak robisz swapa to bebechy pakujesz do budy EU, jak przekładkę do dostosowujesz JP do Eu. Jeśli chcesz to pierwsze, to warto sprawdzić, czy to coś się nadaje, bo cena dobra.
mario mario - 26-12-2009, 00:16
99 przed liftem
[ Dodano: 26-12-2009, 00:19 ]
macia, jasne
swinks_UK - 26-12-2009, 07:55
Ha ha ha!
To auto było już na CVR4. Jest porządnie trafione w przenią ćwiartkę. Prawa strona przedniego zawieszenia zmasakrowana.
Było wystawione za 1100 GBP, potem Paul (PSBarham) z CVR4 pytał się o niego i sprzedawca był gotów sprzedać nawet za 600 GBP.
robertdg - 26-12-2009, 09:40
swinks_UK napisał/a: | sprzedawca był gotów sprzedać nawet za 600 GBP | no to mamy ponad 2krotna przebitke w cenie, oczywiscie jak za 7500zl z transportem do PL to nie ma co wybrzydzac, bo ja bym za 1 tys zl nie pojechał do UK laweta i spowrotem swinks_UK napisał/a: | Jest porządnie trafione w przenią ćwiartkę. Prawa strona przedniego zawieszenia zmasakrowana. | tego się obawiałem, a nie wiesz czy serduszko nie ucierpiało, albo elementy napędu i przeniesienia napędu? bo jezeli chodzi o zawias to mozna odratowac znaczy kupic nowe teile, gorzej jak sanie poszły w dzwon raczki opadają
mario mario, niestety z tego co się orientuje po przeczytanych tutaj tematach to magiel nie podejdzie (znaczy podejdzie ale tylko po przeróbkach), wiec z auta mółbyś zaadoptować wnętrze na LHD, a z maglem wielki kłopot bo towar deficytowy i drogi
kpawel - 26-12-2009, 12:05
Witam,
Ewentualna naprawa blacharska to nie problem. Do przekładki silnik będzie wyjęty, do przeszczepu ściany grodziowej auto odwiedzi blacharza, więc postaiwenie auta na ramie i wyprostowanie to nie będą duże koszta.
Jeżeli chodzi o dostępność części zawieszenia, to któryś z MM po usmażeniu silnika nabył jakiś czas temu Legnum'a na części.
robertdg - 26-12-2009, 12:12
kpawel napisał/a: | Ewentualna naprawa blacharska to nie problem. | rzecz oczywista jednakze wszystko wychodzi w praniu, wiec powstrzymuje sie jak narazie od takiej oceny
kpawel napisał/a: | któryś z MM po usmażeniu silnika nabył jakiś czas temu Legnum'a na części. | VR-4 jezeli znasz zapodaj nickiem, mailem, podobnym kontaktem
kochajj - 26-12-2009, 12:18
robertdg napisał/a: | kpawel napisał/a: | Ewentualna naprawa blacharska to nie problem. | rzecz oczywista jednakze wszystko wychodzi w praniu, wiec powstrzymuje sie jak narazie od takiej oceny
kpawel napisał/a: | któryś z MM po usmażeniu silnika nabył jakiś czas temu Legnum'a na części. | VR-4 jezeli znasz zapodaj nickiem, mailem, podobnym kontaktem |
nie wiem czy chodzi o mnie, ale mam 2go vr4 na czesci
swinks_UK - 26-12-2009, 21:07
Generalnie, silnik i osprzęt przetrwały. Tu nie ma strachu.
Cena dlatego tak niska, bo koleś zaliczył dzwona nieubezpieczony i jakieś szkody są narobione. Strasznie pili go by sprzedać.
Paul chciał go na części (silnik wart jest 600 GBP), ale okazało się że w papierach jest nietęgo. Poza tym nr nadwozia (czyli buda) z tego co zrozumiałem zostały wpisane do rejestru DVLA jako "nienadający się do ponownej rejstracji" (w wolnym tłumaczeniu, czyli z tego co pamiętam kateg. B).
W Anglii jest tak, że jak chcesz ratować auto po dzwonie, to nie moze mieć ruszonej geometrii nadwozia. Bebechy mogąć być w totalnej kaszanie, ale buda nie może być za mocno zwichrowana.
[ Dodano: 26-12-2009, 20:09 ]
Sam myślałem o kupnie dla siebie, ale zadecydowały 2 czynniki:
- papiery (Paul twierdził, ze koleś w ogóle dziwnie odpowiadał na maile, i zaprzeczał sobie)
- miejsce składowania grata (jego brak)
-
[ Dodano: 26-12-2009, 20:10 ]
Acha, tam NIE MA 330bhp. Auto to kompletny golas w standardzie.
robertdg - 03-01-2010, 23:56
swinks_UK, Twoja pomoc jak zwykle nie pozostawia wątpliwości Dzięki i "pomógł" się nalezy
|
|
|