To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] nierówna praca silnika

rancik - 28-12-2009, 14:49
Temat postu: [2G 95-99] nierówna praca silnika
Witam wszystkich forumowiczów...mam duzy problem ze swoim miskiem i potrzebuje pomocy...takze sprawa wyglada tak:jest duzy problem z odpalaniem(świece nowe,kable dobre,rozrusznik dobrze kręci);po odpaleniu jest nierówna praca silnika,przy dodaniu gazu nie schodzi z obrotów,przy silniku słychac jakby cykanie...potrzebuje rady ponieważ mieszkam w małym miasteczku i mało jest tu kompetentych mechaników...pozdrwiam
Adaho_krak - 28-12-2009, 15:19

rancik, przedewszystkim jaki masz silnik ?? Pozatym polecam lekturę: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12636
rancik - 28-12-2009, 17:29

Witaj,


silnik 2.0 16V 145 km,dzięki za linka-poczytałem trochę.jutro zobaczę i dam znać.


pozdr

kamil4711 - 28-12-2009, 17:52

ale euro czy usa ?
Adaho_krak - 28-12-2009, 18:43

rancik napisał/a:
silnik 2.0 16V 145 km


W Eclipse 2 gen. czyli takim jak Ty posiadasz, są dwa silniki 2,0 16V typ 420A (wersja USA) i 4G63 (wersja EURO). O ile pojemność i moc jest zbliżona, to budowa tych silników znacznie się różni. Podaj jaki silnik posiadasz a my postaramy się pomóc. Jeśli nie rozróżniasz tych silników, wrzuć foto.

kamil4711 - 28-12-2009, 19:57

zapytam inaczej , po jakiej stronie masz rozrząd ?
Furman89 - 29-12-2009, 20:42

u mnie nie rowno chodzil silnik i gasl na wolnych obrotach i na wstecznym po zmianie rozrzadu mechanik zle ustawil kolektor ssacy czy cos takiego ;]
MATi1G - 30-12-2009, 11:17

Furman89 napisał/a:
na wstecznym po zmianie rozrzadu mechanik zle ustawil kolektor ssacy czy cos takiego ;]

że co ??? a on go wyjmował żeby rozrząd wymienić??

kamil4711 - 30-12-2009, 21:33

MATi1G napisał/a:
Furman89 napisał/a:
na wstecznym po zmianie rozrzadu mechanik zle ustawil kolektor ssacy czy cos takiego ;]

że co ??? a on go wyjmował żeby rozrząd wymienić??

dobry mechanior , mysle ze nie dokonca wiedzial co robi :biggrin:

Adaho_krak - 31-12-2009, 13:56

Jeśli koleś ma 420A to do wymiany rozrządu trzeba opuścić silnik, może mechanik poszedł po bandzie i zamiast odpinać linki itp odkręcił dolot. Są różne sposoby i każdy jest dobry.
rancik - 02-01-2010, 12:16

Mam wersje europejską, jakieś propozycję?

[ Dodano: 19-01-2010, 17:35 ]
Witajcie,


Po waszych poradach zrobiłem następujące rzeczy:
-wyczyściłem przepustnice
-wyczyszczałem silniczek krokoczkowy

nadal niestety nie równo pracuję,mam silnik europejski bez torba,145 km.


Może jakieś inne propozycję?


pozdrawiam

[ Dodano: 21-01-2010, 17:12 ]
Ile mniej więcej będzie kosztował remont takiego silnika?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group