To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Problem z głowicą.

varia - 28-12-2009, 20:30
Temat postu: [CA4A 1.6] Problem z głowicą.
Po zdjęciu głowicy mój mechanik nie potrafi wyjąc z głowicy osłon, w których umieszczone są świece. Może ktoś zna się na tym? Głowica idzie do planowania i trzeba to wszystko zdemontować!! Pomocy!!
elektro - 28-12-2009, 22:51

Napisz jaki to silnik??
varia - 28-12-2009, 22:55

silnik 1.6 16V
kuba_195 - 31-12-2009, 09:57

co ty mówisz?? ja dawałem głowicę do planowania z zaworami i bez świec, zostaw te osłony w spokoju!!!! albo zmień warsztat planujący.....
Anonymous - 31-12-2009, 19:07

kuba_195 napisał/a:
co ty mówisz?? ja dawałem głowicę do planowania z zaworami i bez świec, zostaw te osłony w spokoju!!!! albo zmień warsztat planujący.....


Dokładnie tak.

SylwoB - 06-01-2010, 10:59
Temat postu: [CA4A 1.6] głowica i zawory
Ja mam troszkę inny problem.

Panowie strzelił mi pasek rozrządu, zawory do wymiany. I teraz pytanie czy lepiej kupić nowe zawory czy szukacz używanej całej głowicy. W mojej okolicy juz w kilku sklepach mowia ze moga zamówić ale bede musiał dosyć długo czekać.. może ktoś ma z Was głowice do odsprzedania? Obdzwoniłem wczoraj i dzisiaj chyba pół szrotów w Polsce i nie bardzo mogą mi pomóc:)

Anonymous - 06-01-2010, 11:28

Lepiej zmienić głowicę-pozdr.
Cezar - 06-01-2010, 11:49

SylwoB, a moze planowanie glowicy pomoze?
Ja kupowalem nowe zawory.

KaWu - 06-01-2010, 12:44

SylwoB, można wiedzieć jaki przebieg i wiek mial rozrząd :?:
SylwoB - 12-01-2010, 17:14

Przebieg ma 171000. Zakupiłem od kolegi z forum głowice, mechanik złożył wszystko tylko troche głowił się bo na obudowie były 3 oznaczenia ustawienia paska, 0, 10 i T. Podzwonił po kilku znajomych z branży i nikt mu nie umiał dokłądnie powiedzieć które wrzucić. Wkońcu prawie ustawił bo auto już lepiej wchodzi na obroty , teraz tylko zapłon ustawi bo na wolnych muł jak nie wiem:)

A jeszcze dla zainteresowanych powiem jako przestroga :) że przyjemność z niezmienieniem paska kosztowała mnie z robotą i częściami prawie 800zł.. wymieniajmy paski :biggrin:

czarnuch23 - 12-01-2010, 17:35

Nie rozumiem tej czesci o ustawieniu paska. Pasek ustawia sie na znacznikach, chodzi ci o ustawienie wyprzedzenia zaplonu. w misku masz miec +5 st. Na obudowie masz wlasnie znaczek miedzy 0 a 10 masz kreske(jesli dobrze pamietam). a T sluzy do sprawdzenia ustawienia paska bez rozbierania obudowy. (T pokryje sie z nacieciem na kole pasowym a naciecie na kole rozrzadu ze znacznikiem na silniku (gora) )
Mechanik zapewne wie ze sie ustawia na zmasowanym ECU inaczej silnik bedzie poprawial to co mechanik zmiania i wyjda glupoty.
(jesli masz oryginalna maske masz naklejke na niej ze standardowymi ustawieniami : luzy na zaworach i ustawienie zaplonu )

Anonymous - 12-01-2010, 18:02

Mechanik po prostu nie zdejmował dolnej osłony rozrządu i sugerował się znakami do ustawiania/sprawdzania zapłonu,to wszystko.
josie - 12-01-2010, 19:41

4g63colt napisał/a:
Mechanik po prostu nie zdejmował dolnej osłony rozrządu


To ciekawe jak nowy pasek na dolne koło zębate założył :roll:

SylwoB, w dziale download masz serwisówkę, wydrukuj z niej to co trzeba mechanikowi, niech sprawdzi czy dobrze zrobił i niech ma na przyszłość

Anonymous - 12-01-2010, 20:13

Nie doczytałem że rozrząd był wymieniany,a jeżeli tak to mechanik nie za bardzo zna się na robocie bo misie mają bardzo dobrze zrobione znaki do ustawiania rozrządu.

[ Dodano: 12-01-2010, 20:15 ]
Tu są już dwa tematy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group