To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] inny rozrusznik

Jacenty76 - 31-12-2009, 17:58
Temat postu: [E54A 2.0 V6] inny rozrusznik
Witam . Przerobiłem automata na manual i okazuje się że rozrusznik nie pasuje za płytko wchodzi w skrzynie . To możliwe że od manuala jest inny
umberlee - 03-01-2010, 22:04

tak właśnie jest, o czym pisałem w innym temacie w którym pytał się Pan o swap ;) Potrzebny jest rozrusznik od manuala. Koniecznie od wersji silnikowej V6.

Ja także jestem na etapie swapa z automatu i mam inny problem. Wszystko jest już zamontowane ale rozrusznik nie chce kręcić. Czekam na elektryka gdyż podobno mam w tym samochodzie zamontowane 3 instalacje alarmowe ( :? ) które zamontowane są "na pałę" i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Możliwe jest żeby była to wina komputera?

robertdg - 03-01-2010, 22:23

umberlee, a zmostkowałeś kostke położenia biegu neutralnego :?:
umberlee - 04-01-2010, 02:04

szczerze mówiąc to nie znam się na tym, zleciłem swap mechanikowi. Jutro mu podsunę pomysł. Dzięki ;)
robertdg - 04-01-2010, 15:28

umberlee, to jest najbanalniejszy powód dlaczego auto po przeróbce A/T --> Manual nie chce odpalić, wiekszość na tym popełnia błąd, no coż zobaczymy jak bedzie, jak dalej nie bedzie gadał to pisz postaramy sie cos wiecej doradzić.
umberlee - 08-01-2010, 16:36

u mnie już jest ok ;) Podono na skrzyni była jakaś blokada i chłopaki ją przeoczyli :]
Mam teraz inny problem; nie działa prędkościomierz. Obrotomierz i reszta kontrolek - OK, tylko prędkościomierz przestał działać po swapie skrzyni. Muszę pewno zamontować zegary z samochodu w ktorym byla manualna skrzynia, tak? ;)

robertdg - 08-01-2010, 16:43

umberlee napisał/a:
Podono na skrzyni była jakaś blokada i chłopaki ją przeoczyli :]
To bylo włąśnie to o czym pisałem, z zegarami niestety nie pamietam jak jest, ale podejrzewam ze to mozliwe, tymbardziej jezeli nie chcesz miec na zegarach wskaznika ktory masz bieg ;-) , moze też byc uwalony impulsator od prędkościomierza.
umberlee - 10-01-2010, 22:44

w takim razie musze kupic takie zegary ;) A tak w ogole to chłopaki troche mi namieszali, np. nie mogę zgasić silnika gdy mam włączone światła. Wygląda to tak że przekręcam kluczyk w stacyjce na pozycje umożliwiającą jego wyjęcie, wyjmuje kluczk a silnik dalej chodzi ;) Gaśnie dopiero po wyłączeniu świateł mijania. Dziwne ;) Nie działa mi też instalacja LPG, tzn działa ale samochód gaśnie przy próbie przełączenia na LPG. Muszę jechać na reklamację :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group