[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] inny rozrusznik
Jacenty76 - 31-12-2009, 17:58 Temat postu: [E54A 2.0 V6] inny rozrusznik Witam . Przerobiłem automata na manual i okazuje się że rozrusznik nie pasuje za płytko wchodzi w skrzynie . To możliwe że od manuala jest inny
umberlee - 03-01-2010, 22:04
tak właśnie jest, o czym pisałem w innym temacie w którym pytał się Pan o swap Potrzebny jest rozrusznik od manuala. Koniecznie od wersji silnikowej V6.
Ja także jestem na etapie swapa z automatu i mam inny problem. Wszystko jest już zamontowane ale rozrusznik nie chce kręcić. Czekam na elektryka gdyż podobno mam w tym samochodzie zamontowane 3 instalacje alarmowe ( ) które zamontowane są "na pałę" i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Możliwe jest żeby była to wina komputera?
robertdg - 03-01-2010, 22:23
umberlee, a zmostkowałeś kostke położenia biegu neutralnego
umberlee - 04-01-2010, 02:04
szczerze mówiąc to nie znam się na tym, zleciłem swap mechanikowi. Jutro mu podsunę pomysł. Dzięki
robertdg - 04-01-2010, 15:28
umberlee, to jest najbanalniejszy powód dlaczego auto po przeróbce A/T --> Manual nie chce odpalić, wiekszość na tym popełnia błąd, no coż zobaczymy jak bedzie, jak dalej nie bedzie gadał to pisz postaramy sie cos wiecej doradzić.
umberlee - 08-01-2010, 16:36
u mnie już jest ok Podono na skrzyni była jakaś blokada i chłopaki ją przeoczyli :]
Mam teraz inny problem; nie działa prędkościomierz. Obrotomierz i reszta kontrolek - OK, tylko prędkościomierz przestał działać po swapie skrzyni. Muszę pewno zamontować zegary z samochodu w ktorym byla manualna skrzynia, tak?
robertdg - 08-01-2010, 16:43
umberlee napisał/a: | Podono na skrzyni była jakaś blokada i chłopaki ją przeoczyli :] | To bylo włąśnie to o czym pisałem, z zegarami niestety nie pamietam jak jest, ale podejrzewam ze to mozliwe, tymbardziej jezeli nie chcesz miec na zegarach wskaznika ktory masz bieg , moze też byc uwalony impulsator od prędkościomierza.
umberlee - 10-01-2010, 22:44
w takim razie musze kupic takie zegary A tak w ogole to chłopaki troche mi namieszali, np. nie mogę zgasić silnika gdy mam włączone światła. Wygląda to tak że przekręcam kluczyk w stacyjce na pozycje umożliwiającą jego wyjęcie, wyjmuje kluczk a silnik dalej chodzi Gaśnie dopiero po wyłączeniu świateł mijania. Dziwne Nie działa mi też instalacja LPG, tzn działa ale samochód gaśnie przy próbie przełączenia na LPG. Muszę jechać na reklamację :/
|
|
|