To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - ogólnie coś z podciśnienia

Anonymous - 02-01-2010, 23:56
Temat postu: ogólnie coś z podciśnienia
Witam jak w temacie chyba to ma coś wspólnego z podciśnieniem

to coś jest podłączone do ssania lub dopalania, i do hamulców,mój problem brak ssania i hamulce sa na wysokich obrotach i to za pierwszym naciśnięciem pedału

latem gdy włączałem klimatyzację obroty spadają , nie wiem teraz jak to się ma do wszystkiego , w czym szukać awarii ssania i hamulców

może ktoś wie o co chodzi i od czego sie bierze to ciśnienie lub podciśnienie

robertdg - 03-01-2010, 00:18

cavemann, Twój problem jest powiązany z niesczelnościa w układzie Vacum, albo pompa Vacum gdzies lapie nieszczelnosc, albo gdzies ci spadł jakiś wezyk, badz sie przedziurawil, badz zawór zwrotny vacum sie rozsypal i nie trzyma, a to co pokazujesz na zdjeciu wyglada mi na boost control solenoid

[ Dodano: 03-01-2010, 00:19 ]
P.S. manual zawiera instrukcje jak sprawdzic czy przypadkiem tez serwo nie jest uszkodzone.

Anonymous - 03-01-2010, 09:43

vacum pompa była zakładana od auta które przyjechało z anglii i było niby wszystko ok u mnie te same objawy co przedtem
robertdg - 03-01-2010, 12:15

cavemann, vacu zaworek zwrotny sprawdz.

poczytaj ten temat http://forum.mitsumaniaki...=vacum&start=15

jest tam moj post na temat sprawdzania vacum booster, jest tez tam rysunek, ale jest on do GDI, jezeli bedziesz potrzebowal to podkleje Ci rysunek do Twojego auta, jednak zasada dzislania i sprawdzania Vacum Booster jest ta sama, jak sie nie myle 5post od góry.

pawelsonx - 03-01-2010, 13:35

to co zaznaczyłeś na obrazku to takie coś co steruje jak dobrze pamiętam egr i ma wpływ na prace mieszka podbijającego obroty ja to miałem kiedyś zepsute. Znaczy miałem zapchany filterek który jest pod spodem taki okrągły i nie odpuszczało mi ciśnienie z przewodu sterującego egr.

Sposób sprawdzania jest w manule supplement A

Co do pompy vacum to były dwa rodzaje i jedne smarowane z wałka drugi mają doprowadzenie oleju z pod spodu polscy mechanicy tego nie łapią i czasmi pompa nie ma smarowania aż sie zatrze http://volvo.auto.com.pl/...pic.php?t=61754



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group