To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Cisnienie oleju?

Kubica - 03-01-2010, 22:26
Temat postu: [1G 90-94] Cisnienie oleju?
Witam! Niedawno kupilem auto i jak wyglada u was wwskazówka cisnienia oleju? Bo u mnie okolo tak jak na obrazku ponizej.

Adaho_krak - 04-01-2010, 00:58

Kubica, jest OK. Tak jak w manualu. Jednym słowem - KSIĄŻKOWO.
HouseM - 04-01-2010, 14:19

Jeśli potrzebował byś drugiej opinii to : Tak jest idealnie ,tak powinno być.
Kubica - 04-01-2010, 19:25

To super! poprostu nie wiedzialem jak sie odnosic do tej wskazowki. Myslalem ze niezaleznie od obrotow musi byc w skali stale cisnienie.
Adaho_krak - 04-01-2010, 20:39

Kubica napisał/a:
To super! poprostu nie wiedzialem jak sie odnosic do tej wskazowki. Myslalem ze niezaleznie od obrotow musi byc w skali stale cisnienie.


Ciśnienie oliwy nie jest stałe z prostej przyczyny, im większe obroty silnika tym pompa oleju pracuje szybciej i ciśnienie oleju jest większe :) Jeśli Twoja wskazówka kiedyś się zachowa inaczej sprawdź stan oleju w silniku. :)

Mlimon - 08-01-2010, 06:58

Witam.A może ktoś mi powie dla czego dzieje się coś takiego :idea: w silniku 4G63 2.0 16V 29r.
przy 1500 obr/min wskaźnik ciśnienia praktycznie leży, :(
przy 3000 obr/min wskaźnik jest na wpół do środkowej przedziałki, :(
przy 5000 i wyżej wskaźnik nie dochodzi nawet do środkowej przedziałki, :cry:
Auto posiadam już prawie rok i do tej pory myślałem że tak musi być,ale z tego co tu widzę to zaczynam się po prostu obawiać.Pomocy!!!!!! :cry: :cry: :cry:

[ Dodano: 08-01-2010, 07:00 ]
Sorki pomyłka 92r.

[ Dodano: 08-01-2010, 07:06 ]
Dodam jeszcze, że auto jeździ tylko na gazie i ma zamontowany bloss, co prawda odpala na gazie w 25 stopniowym mrozie po 3 strzale rozrusznika :mrgreen: .Czy to kończy się serce czy to jakaś inna przyczyna :?: :?: :?: :?:

Kazber - 08-01-2010, 10:23

może być walnięty czujnik ciśnienia oleju, albo pompa oleju, ale nie jestem pewien, ja bym go na twoim miejscu teraz go tak nie kręcił bo jeśli ciśnienie jest rzeczywiście niskie no to ryzykujesz obróceniem panewki
wuerce - 08-01-2010, 14:36

dokładnie! to wskazuje na jakąś usterkę, ewentualnie na bardzo shitowy olej, ale to naprawdę musiała być niezła zupa tam...
Mlimon - 08-01-2010, 16:38

Powiem szczerze,że miałem podobny problem z olejem jak kolega,kupione auta ale nie wiadomo jaki olej,po czym pierwsza dolewka w trasie z ograniczonym funduszem Nasz Polski super Lotos 15W40 no cóż,a później zdziwko bo pobiera ogromne ilość oliwy-w ciągu tygodnia 1 litr masakra, ale nie kopci ni nic podobnym. Teraz jest po wymianie na pół syntetyczny mobil1,i nie uwierzycie jaki efekt-miesiąc już nie dolewam a noga dość ciężka,z tym ze właśnie dzieje sie coś takiego jak wyżej ale i na jednym oleju i na drugim to samo. :shock:

[ Dodano: 08-01-2010, 16:42 ]
Dodam jeszcze,że w mojej okolicy to boję się jeździć do mech. jak widzę co oni wyrabiają z autami moich znajomych,dla tego wolał bym w miarę możliwości zrobić to sam ,dzięki oczywiście waszym podpowiedziom i opiniom.Pozdrawiam i czekam na odp.

barteski - 08-01-2010, 18:08

ja jak kupiłem swojego to tez miałem cisnionko mizernota i po 3 miesiacach zaczoł pukac przy odpalaniu na zimnym co wyjasniło problemik w efekcie SZLIF WALU PANEWKI ACL PIERSCIONKI ORI USZCZELKI i jest jak na obrazku Kubica, od 7 miesiecy nie reklamujac . CZesci MADE IN KIEPUCZI :D
Mlimon - 08-01-2010, 22:28

No wiesz tylko w tym jest kot pogrzebany,że ja mietkiem jeżdżę już prawie rok i w/w objawy były od początku,mimo to auto jeździło super,co prawda jak go kupiłem to to łapał fantastycznie sam byłem zdziwiony.Teraz na 4 biegu do 200 troszkę wolniej,wpinasz 5 i nic :cry: ,auto po prostu osłabło.Co do stuków,owszem są ale jak auto stoi na mrozie ze 2 dni nie odpalane,ale tylko paręnaście sekund i cichnie, a tak jak codziennie jeżdżę to nie słyszę czegoś takiego.I dla tego moje zdziwienie!!? Kiedyś obróciłem panewkę w seacie toledo 2.0 16v 150, ale objawy był natychmiastowe niemal-2 dni i po silniku. Może w mietku jest to problem długotrwały i tyle!???A jeżeli tak jest to te silniki są naprawdę mocne :wink:

[ Dodano: 08-01-2010, 22:33 ]
Dodam jeszcze,że jeżeli to silnik się kończy to w sumie mu się nie dziwie,parę ładnych lat na samym gazie,a teraz jeszcze moja ciężka noga,ale jeżeli nie to jaki jest powód takich wskazani i osłabnięcia serduszka???????
EDIT: Mitsumaniaki popierają akcję STOP WARIATOM DROGOWYM następny taki post skończy się RB / pozdrawiam Adaho

Kazber - 09-01-2010, 13:05

Mlimon napisał/a:
Co do stuków,owszem są ale jak auto stoi na mrozie ze 2 dni nie odpalane,ale tylko paręnaście sekund i cichnie, a tak jak codziennie jeżdżę to nie słyszę czegoś takiego.I dla tego moje zdziwienie!!? Kiedyś obróciłem panewkę w seacie toledo 2.0 16v 150, ale objawy był natychmiastowe niemal-2 dni i po silniku. Może w mietku jest to problem długotrwały i tyle!???A jeżeli tak jest to te silniki są naprawdę mocne :wink:


takie stukanie to nie panewka a popychacze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group