To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Przednia maska na siłownikach??

mskiba03 - 04-01-2010, 00:26
Temat postu: Przednia maska na siłownikach??
Witajcie,
Czy ktoś z Was może montował sobie siłowniki do przedniej maski? Od jakiego innego modelu by podeszły?

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Pozdrawiam

mirekbdeblin - 04-01-2010, 13:10

Witam
Myśle że od volvo S/V40 będą pasić . Nie zakładałem ale profil gdzie ma się chować siłownik jest taki sam.W vołovinach jest po lewej stronie patrząc od przodu.
pozdrawiam

Robson86 - 04-01-2010, 17:31

mskiba03 napisał/a:
Od jakiego innego modelu by podeszły?

mirekbdeblin napisał/a:
Myśle że od volvo S/V40 będą pasić


Pozdroo

kris80 - 05-01-2010, 14:51

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Tak by to wygladało.

mskiba03 - 06-01-2010, 14:55

kris80 a czy ta cari na filmie jest Twoja? Bo wiesz kupilem silownik od volvo s40 ale jest maly problem z mocowaniami do maski :/
kris80 - 07-01-2010, 13:31

Niestety to nie moja carisma. Nie wiem jak to jest zamocowane.
RSU - 08-01-2010, 21:28

W opisie filmu jest napisane, że ten siłownik jest z Passata B5. Tu jest ten temat z czeskiego forum, a co za tym idzie w ich ojczystym jęzuku http://www.mitsubishiclub...?topic_id=37636

Pomysł bardzo fajny :D

rasiak1980 - 09-01-2010, 16:48

ja od siebie dodam że dobranie sprężyny gazowej to nie tylko sama jej długość ale również siła z którą sprężyna unosi maskę inny siłownik do cięższej inny do lżejszej, i chyba najważniejsza sprawa to mocowanie sprężyny którego masz kilkanaście rodzai także coś co pasuje w jednym samochodzie może ale nie musi pasować do drugiego. ja jeszcze zauważyłem taką zależność że przy niektórych sposobach mocowania układ wbrew pozorom jest mało odporny na błędy montażowe jeżeli odpowiednio tego nie zamontujesz i nie dobierzesz odpowiednio mocowania siłownik szybko będziesz musiał wymienić na nowy
pawela - 09-01-2010, 18:51

w colcie zamontowałem siłowniki z tylnej klapy, do tego kątownik odpowiednio docięty, żadnego wiercenia maski czy budy, wszystko na fabrycznych mocowaniach




robertdg - 09-01-2010, 19:01

pawela, gratuluje rozwiązania i pomysłowości, podnoszenie maski na 2 siłownikach ma niezaprzeczalnie swoje ogromne zalety w przeciwienstwie do jednosiłownikowego :thumbup: RESPECT :D
misibiczi - 09-01-2010, 20:54

Może to będzie pomocne:

http://www.dreamcarisma.d.../haubenlift.php

kris80 - 09-01-2010, 23:02

Jesli mowa jest o siłownikach to ja mam pytanie jak je powinno się mocować? Tłok powinien być na górze czy na dole, bo widzę u niektórych że mają cienszą strona na dół a inni na gorze.
pawela - 10-01-2010, 14:18

mi gadali, że element amortyzujący na górze, jak w bagolu, bo inaczej szybko siada siłownik
misibiczi napisał/a:
pawela, gratuluje rozwiązania i pomysłowości, podnoszenie maski na 2 siłownikach ma niezaprzeczalnie swoje ogromne zalety w przeciwienstwie do jednosiłownikowego :thumbup: RESPECT :D

dziękuję ;)

pawelsonx - 10-01-2010, 14:59

w sumie zastanawiam sie również nad siłownikami ale tak rozkminiam czy mi są potrzebne bo do silnika zaglądam może raz na 4 miesiące i czy zda to zadanie przy zamykaniu maski ja odruchowo ja puszczam 10 cm nad zamkiem zęby się sama zatrzasł
skubi25 - 10-01-2010, 18:37

Siłowniki trzymają w max. swoim wysunięciu później już nie bardzo sprawdz jak masz w bagażniku widać to szczególnie w wersji hatchbag. Poza tym to taki bajer jak ktoś na zlocie chce zrobić wrażenie no to czemu nie. :partyman:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group