To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] problem z recznym.

wenclubmx - 08-01-2010, 20:27
Temat postu: [CA5A 1.8] problem z recznym.
Witam.
Ostatnio troche posiedzialem w garazu prubujac zrobic reczny bo nie za bardzo lapie.naciagnelem linki nic, wykrecilem troche tloczek dalej nic...klocki sa spoko tarcze tez.Ma ktos jakis pomysl czemu to nie dziala??

Anonymous - 08-01-2010, 20:53

Linki ręcznego do zmiany-pozdrawiam
czarnuch23 - 08-01-2010, 21:10

Idac za czerwieniem :
TO JEST GTi reczny nie lapie tak jak w bebnach.
Linki swoja droga moga pogarszac ale jeszcze nie slyszalem o recznym na tarczach w colcie ktory zetnie kola na suchym. Odwieczna walka wszystkich posiadaczy tego ustrojstwa.
Napisz jak to wyglada:
Czy jak zaciagasz reczny mozesz obrócić kolem (na podnosniku colt)
czy widzisz jakas reakcje dzwigienek, jak wygladaja tarcze i stan zaciskow.
Moze zaciski wymagaja regeneracji i dobrego czyszczenia... u Harpagana robilismy to jakis czas temu jest niezle ale nadal to ni jest beben...

Anonymous - 08-01-2010, 21:20

Fakt-jest to wieczny problem.
W obecnym aucie(odpukać)po w.w. zmianie przez poprzedniego właściciela mam najlepszy ręczny ze spotkanych przeze mnie w życiu GTi :)

robertdg - 08-01-2010, 21:51

Ja moge napisac jedynie tyle, ze jezeli linki pracuja i ruszaja dzwigienkami w calym zakresie ich pracy a nie widac zadnej reakcji w postaci hamowania, lub jest to slabe hamowanie, to sa wyrobione mimośrody w zaciskach hamulcowych.
kartomaniak gti - 09-01-2010, 09:17

ja założyłem nowe linki i rękaw jest brzytwa ! na suchym heble blokują jak należy :)
pyjte - 09-01-2010, 10:26

Ja też muszę zmienić linki bo są tak sztywne że ledwo udało mi się je odłączyć od zacisku żeby zdjąć piaste :shock:
Anonymous - 09-01-2010, 11:21

pyjte napisał/a:
Ja też muszę zmienić linki bo są tak sztywne że ledwo udało mi się je odłączyć od zacisku żeby zdjąć piaste

Wiem coś o tym :)

wenclubmx - 09-01-2010, 16:04

No wlasnie chodzi o to ze linki sie ruszaja, slabo bo slabo, ale tloczek cos tam sie wysowa...na podniesionym colcie kolo da sie ruszyc, ale ciezko.mimo to nawet na sniegu jest problem z rekawem wiec troche lipa;/a wymiana tych linek to chyba sporo pracy...no i z tego co slyszalem trzeba miec ze 200 na komplet?tarcza jest w dobrym stanie.zaciski wydaje mi sie ze tez, choc zauwazylem ze problem jest tez z dzialaniem hamulca noznego z tylnej osi, a to juz troche niepokojace;p
kartomaniak gti - 09-01-2010, 16:27

wenclubmx napisał/a:
No wlasnie chodzi o to ze linki sie ruszaja, slabo bo slabo, ale tloczek cos tam sie wysowa...na podniesionym colcie kolo da sie ruszyc, ale ciezko.mimo to nawet na sniegu jest problem z rekawem wiec troche lipa;/a wymiana tych linek to chyba sporo pracy...no i z tego co slyszalem trzeba miec ze 200 na komplet?tarcza jest w dobrym stanie.zaciski wydaje mi sie ze tez, choc zauwazylem ze problem jest tez z dzialaniem hamulca noznego z tylnej osi, a to juz troche niepokojace;p


tylne heble w gti zawsze były są i będą kiepskie, koszt linek to 150zł wymiana - banalna

pyjte - 09-01-2010, 16:42

Cytat:
tylne heble w gti zawsze były są i będą kiepskie, koszt linek to 150zł wymiana - banalna
u kogo kupowałeś linki ?
wenclubmx - 09-01-2010, 17:07

juz Kuba nie cwaniakuj;p robiles to wiec banalne, ja robilbym to pierwszy raz, czyli praktycznie bede odkrywac ameryke;):P
kartomaniak gti - 09-01-2010, 17:12

pyjte napisał/a:
u kogo kupowałeś linki ?
allparts

wenclubmx napisał/a:
juz Kuba nie cwaniakuj;p robiles to wiec banalne, ja robilbym to pierwszy raz, czyli praktycznie bede odkrywac ameryke;):P
na kanale 15 min roboty, bez dłużej 3x :D
robertdg - 09-01-2010, 17:16

W InterCarsie linki kosztuja nastepujaco, strona prawa 68.99zl, strona lewa 76.19zl = 145.18zl, ze znizkami jakies okolo 115zl, wymiana nie jest az taka trudna, ale przydalby sie kanal dla wygody, na upartego da sie to zrobic na glebie ;-)
idas - 09-01-2010, 18:23

To ja zapytam o następującą kwestię. Czy nie do końca wkręcony tłoczek zacisku tylnego może powodować to że dzwigienka od ręcznego nie pracuje w całym zakresie pracy po podpięciu linki i od razu mi koła blokuje? Boję się, że jak czyściłem tłoczek w tym zacisku coś mi stamtąd wypadło i teraz mi nie łapie lewa strona na ręcznym - musiałem linkę odpiąć bo hamulec lekko trzymał...aktualnie mam sprawny ręczny tylko na prawym kole...:/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group