[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic?
charzun - 10-01-2010, 12:54 Temat postu: [E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic? Witam Wymieniłem w swoim Miśku uszczelniacze zaworowe i po złożeniu wałków i wszystkiego strasznie stukają zawory Regulacje mam hydrauliczną ale nie chcą się unormować.. Trzeba im jakoś pomóc w dopasowaniu się Przed remontem stukania nie było w ogóle. Pozdro
Maretzky85 - 10-01-2010, 13:14
A nie zamieniłeś ich czasem miejscami ? Wszystkie powinny trafić z powrotem na swoje miejsca.
Jak tego nie zrobiłeś to jedyna szansa jest w wymianie albo dokładnym czyszczeniu wszystkich w ropie. W manualu jest dokładny opis. Z tego co pamiętam każdy trzeba zanurzyć w ropie (diesel fuel z manuala) i tępym szpikulcem odpowietrzyć wciskając ileś razy w dziurę w popychaczu.
Jeszcze jedna sprawa to jaki olej lejesz
mitsu_pl - 10-01-2010, 15:15
Wcale nie muszą wracać na swoje miejsce, musisz poprostu odpalić silnik poczekać aż się troche rozgrzeje, jeżeli stukanie nie ustanie, to zrób kilka delikatnych przegazówek. Stukają, ponieważ są puste, a ciśnienie oleju do nich dociera najpóźniej, dlatego silnik musi pochodzić chwile zanim one się napełnią - im gęstszy olej tym więcej czasu na to potzreba.
siudii - 10-01-2010, 16:49
Jak wymieniałem uszczelniacze to ucichły dopiero po kilkunastu minutach jazdy. I cisza trwa do dzisiaj.
charzun - 11-01-2010, 11:04
Wyczyściłem wszystko dokładnie w ropie i pomogło. Odpaliłem silnik i po 10s żadnego stuku już nie było słychać. Dzięki i pozdro
Valdi_1991 - 27-01-2010, 23:36
Właśnie chcę dołączyć się do tematu mam gala 2,0 GlSi z 1989roku moc 109 koni
i muszę wyregulować zawory wie ktoś może jakie powinny być luzy zaworowe???
Maretzky85 - 27-01-2010, 23:52
Valdi_1991, czytałeś temat ?
Nie reguluje się hydrauliki, chyba, że przy okazji obróbki głowicy, zaworów itp. Ale to też się hydrauliki nie reguluje tylko dopasowuje resztę żeby się mieściło w tolerancji hydrauliki.
siudii - 28-01-2010, 16:47
Valdi_1991, skoro rocznik 1989 to pewnie zawory regulowane ręcznie, więc odsyłam do niezastąpionej strony Krzyzaka. Jeżeli to jednak hydraulika, to tak jak napisał wyżej Maretzky85, dodam jeszcze, że na stuki w hydraulice naprawdę skuteczna jest tylko wymiana popychaczy.
Maretzky85 - 28-01-2010, 17:06
Z tego co wiem, 2 2.0 nie było nigdy ręcznie regulowanych zaworów. Ja mam `89 i mam hydraulikę
deejay - 28-01-2010, 19:33
Hydraulike miały 2.0 , 1.8 miały zawory regulowane
Dane Miśków http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42555
|
|
|