Chcę kupić Galanta! - [E3x 88-92] Galant 1800cm3 GAZ Budzyń wlkp., prośba o opinię
hu2bert - 10-01-2010, 19:39 Temat postu: [E3x 88-92] Galant 1800cm3 GAZ Budzyń wlkp., prośba o opinię Cześć.
Jestem nowy na forum. Mam niewiele pieniędzy i jestem świeżym kierowcą a szukam w miarę dobrego samochodu do którego nie będę musiał dokładać fortuny na naprawy. Chciałem się więc spytać mądrzejszych w tym temacie czy jest sens kupować te auto.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C11136968.html
Kod: | Cena (brutto):
1 999 PLN / 487 EUR (do negocjacji)
Typ:
Sedan / Limuzyna
Informacje:
Rok produkcji: 1989, Przegląd: 07/2010, Ubezpieczenie: 05/2010, 224 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Pojemność skokowa: 1800 cm3, benzyna+LPG, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Niemcy, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
Dodatkowe wyposażenie:
el. szyby, el. lusterka, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, welurowa tapicerka, kierownica wielofunkcyjna
Dodatkowe informacje:
bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
UCZCIWY STAN SAMOCHODU
100%BEZWYPADKOWY TECHNICZNIE BARDZO DOBRY
ZEWNĄTRZ OK Z WYJĄTKIEM PRAWEGO PROGU KTÓRY POSIADA KOROZJE.
AUTKO IDEALNIE SPRAWUJE SIĘ NA GAZIE.
DO JAZDY NIE WYMAGA WKŁADU FINANSOWEGO.
PIĘKNY ZADBANY WELUROWY ŚRODEK.
OPIS POJAZDU ZGODNY Z FAKTYCZNYM STANEM
KONTAKT 666 147 835 |
Pozdrawiam,
Hubert
Owczar - 11-01-2010, 12:37
hu2bert, wszystko zależy od stanu technicznego. Jeśli jest zadbany tak jak napisano to warto za tą kasę.
Na zdjeciach wyglada naprawdę ładnie jak na ten rocznik. Ale musisz się liczyć że tak czy inaczej po kupnie będziesz musiał trochę dołożyć. Jeśli chodzi o sam model auta, to jak dbasz to może przejeździć kilkuset tysięcy kilometrów.
Zresztą Krzyżak ma podobnego gala, poczytaj: http://mitsubishifan.webpark.pl/
Maretzky85 - 11-01-2010, 14:17
To jest gaźnikowiec. Spodziewaj się masy problemów jak coś się gaźnikowi nie spodoba. Założę się, że na paliwie nie jeździ. Instalacja gazowa pierwszej generacji z palnikiem pod filtrem powietrza - będzie wybitnie zamulony i nie będzie dostawał prawidłowej dawki gazu - rezultatem będzie coraz większe spalanie z powodu wypalonych gniazd zaworowych - ostatecznie wymiana uszczelki pod głowicą i tak w kółko. Wiem, bo to przerabiałem
Wsadziłem BLOSa i to załatwiło sprawę. Tak czy inaczej - ja chyba bym go nie brał.
|
|
|