To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - chce kupić pinina

stegano - 13-01-2010, 23:20
Temat postu: chce kupić pinina
Panowie, ma jeszcze ma trochę miejsca na ulicy przed domem do wykorzystania i chciałbym kupić Pinina. Która wersja i z jakim silnikiem jest najsensowniejsza, która ma turbinę a jak nie to do której najłatwiej zapakować, jak wygląda sprawa napędów, zawieszenia itp...

Dziękuje za pomoc

Robson86 - 13-01-2010, 23:43

stegano napisał/a:
Która wersja i z jakim silnikiem jest najsensowniejsza, która ma turbinę

z tego co pamietam to z benzyniakow zadna nie ma turbiny i do kazdej dolozenie turbiny bedzie kosztowymym przedsiewzieciem.
Pozdroo

stegano - 14-01-2010, 00:10

ten maluszek ma :)
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...=item518de1698e

Anonymous - 14-01-2010, 10:23

Każda wersja jest sensowna, zależy czego potrzebujesz, jakich parametrów.
Zawieszenie miękkie, napędy doskonałe. Silnik benzynowy (1.8 GDI) sprawuje się bardzo dobrze, trzeba jedynie uważać na jakość paliwa. Dobra moc przy niewielkim spalaniu.

Robson86 - 14-01-2010, 15:57

stegano napisał/a:
jak wygląda sprawa napędów, zawieszenia

ale dokladniej o co chodzi?
Rodzaje napedow:
2H - naped na tyl
4H - stały naped na 4 kola z blokada wiskotyczna rozdzial mocy 33:67, a sprzegło lepkosciowe VCU w zaleznosci od potrzeb zmienia rozdzial napedu do 50:50, jezdzac po czystym asfalcie przod odlaczany automatycznie
4HLc - staly naped na 4 kola z pelno blokada, 50:50
4LLc - jw + reduktor
Napęd nazywany SS4-i zarezerwowano dla wersji z silnikami o bezpośrednim wtrysku benzyny (GDI). Daje on możliwość poruszania się "na samym tyle", automatycznego dołączania przedniej osi (ale sprzęgłem wiskotycznym, a nie poprzez między ospowy dyferencjał), całkowitego mechanicznego zablokowania sprzęgła i załączania reduktora.

Przekladnia SS4-i byla stosowana w Pininach z silnikiem GDI.Wersje 1.8 SOHC ECI-Multi nie mialy skrzyni SS4-i tylko staly naped na obie osie [4H].
Pozdroo

stegano - 14-01-2010, 16:01

A jak wyglada zawieszenie, sprężyny , zwojnice czy coś innego?
Robson86 - 14-01-2010, 16:11

Przednie zawieszenie niezależne, z tyłu oś sztywna.
stegano napisał/a:
A jak wyglada zawieszenie, sprężyny , zwojnice czy coś innego?

co chcesz wiedziec dokladniej?
Pozdroo

stegano - 14-01-2010, 16:16

masz jakieś schematy?
Robson86 - 14-01-2010, 16:20

tutaj mini schemat napedow:

a tutaj przedniego mostu:

Pozdroo

Anonymous - 14-01-2010, 16:51

Fotka gałki od SS4-i. Jednak nie mam pewności czy to od wersji LHD czy RHD.


stegano - 14-01-2010, 16:52

auto jest na podłużnicach, czy na ramie?
Anonymous - 14-01-2010, 16:52

stegano napisał/a:
ten maluszek ma :)
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...=item518de1698e


PS. A to nie jest Pajero Junior? Czy jak on się tam nazywał...

[ Dodano: 14-01-2010, 16:55 ]
Pininy były samonośne. Na tyle oś sztywna.

stegano - 14-01-2010, 17:07

bartek2800 napisał/a:
stegano napisał/a:
ten maluszek ma :)
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...=item518de1698e


PS. A to nie jest Pajero Junior? Czy jak on się tam nazywał...

[ Dodano: 14-01-2010, 16:55 ]
Pininy były samonośne. Na tyle oś sztywna.



Junior a Pinin to nie to samo?

yanes - 14-01-2010, 19:44

Pinin a Shogun to jest dopiero to samo.
stegano - 14-01-2010, 20:03

yanes napisał/a:
Pinin a Shogun to jest dopiero to samo.


Ty, sorki, ale co za bzdury mi tu wypisujesz?
No chyba że jaja se robisz to jestem wstanie zrozumieć...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group