To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - złamany kluczyk

Anonymous - 15-01-2010, 16:27
Temat postu: złamany kluczyk
Witam dziś pękł mi kluczyk i połowa została w stacyjce, rozebrasłem osłony i lipa , śrub nie da się wykręcić, wie może ktoś jak rozebrać stacyjke, lub wyciągnać reszte kluczyka
grzeniomanu - 15-01-2010, 16:34

A w jaki sposób jest przekręcona stacyjka? w jakim położeniu był kluczyk jak go złamałeś?
Anonymous - 15-01-2010, 16:36

Witam!podepne sie pod temat cavemanna.mnie tez sie zlamal kluczyk i nie wiem co robic.moje pytanko to czy moge kupic stacyjke z cari z tego zamego roku z bezyna czy trzeba do tego kupic cos jeszcze??!
Anonymous - 15-01-2010, 16:40

jest w położeniu do wyciągnięcia kluczyka na STOP. przykręcona jest srubami które nie mają miejsca na żaden klucz , czyży tylko wiercenie zostało śrub
grzeniomanu - 15-01-2010, 16:47

jest jak je wywiercić? a nie da się podejść żadnym kluczem aby odkręcić. Dziwne.
cycu171, stacyjka wystarczy.

Anonymous - 15-01-2010, 16:49

nie da się podejść za bardzo. kluczem nie podejdziesz złodzieje by mieli za lekko
robertdg - 15-01-2010, 16:50

cavemann, wiercenie, sruby sa celowe (do przykrecania posiadaja leb który sie zrywa po dokreceniu) aby zlodziej nie odkrecil stacyjki
rasiak1980 - 15-01-2010, 19:27

tak jak robertg napisał są to śruby ze zrywanym łbem mają takie przewężenie w którym śruba po dokręceniu się ukręca tylko rozwiercenie a później nowe śruby, dobry ślusarz powinien ci wyciągnąć pozostałości i bez większych problemów dorobić klucz nawet jeżeli nie masz drugiego problem może być jedynie z immobiliserem
Anonymous - 16-01-2010, 17:31

na tą chwile problem z głowy, kluczyk pozostał nadal w stacyjce, odkręciłem elementy na końcu stacyjki i rozebrałem dolną blaszkę blokada się cofnęła, teraz mogę jechać nawet do warsztatu, tylko mi trochę wisi rzeczy między nogami
z rozwierceniem śrub ciężka sprawa bardzo kiepskie dojście
są śruby których nie można rozwiercić a blokadę można cofnąć praktycznie wsuwka tylko dwa bolce cofamy

XL - 16-01-2010, 18:35

Jak to wygląda w Carismie - nie wiem. W Polonezie odkręciłem te śruby przy pomocy punktaka i małego młotka.

Pozdrawiam, XL

halbog - 16-01-2010, 19:20

XL napisał/a:
Jak to wygląda w Carismie - nie wiem
W Suzuki, gdzie miałem podobny problem, zeszlifowałem te śruby za pomocą pilnika do metalu, a potem odkręciłem małym kluczem nastawnym. Żeby mieć większe pole manewru, odkręciłem kierownicę, ale tam nie miałem poduszki powietrznej :wink: .
Pozdrawiam
Bogdan

Anonymous - 13-02-2010, 11:16

odkręciłem śruby przy pomocy młotka i śrubokręta, bez większych problemów punkt dla XL.stacyjka rozebrana, ale nie do końca
może wie ktoś jak rozebrać ją do końca, czy lepiej jechać do ślusarza


http://img535.imageshack.us/i/zdjcie0103.jpg/

emil2071 - 13-02-2010, 11:28

Mi tez sie tak zrobiło pojechal do serwisu gdzie zajmuja sie stacyjkami, wkladkami, kluczykami i facet mi wyjal jakims magiocznym sposobem bez wyjmowania stacyjki koszt 50 zł :) ale to bylo juz z rok temu albo ponad rok pozdro
Anonymous - 13-02-2010, 14:27

kluczyk wyjęty 20 zł, naprawa jeśli bym chciał 120 zł , a kluczyk pod imobilajzer 160 zł


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group