To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E34A 1.8TD] Regeneracja pompy

matti87 - 15-01-2010, 18:38
Temat postu: [E34A 1.8TD] Regeneracja pompy
witam chciałby sie dowiedzieć ile może kosztować regeneracja popy paliwa??
robertdg - 15-01-2010, 18:45

matti87, precyzyjnych informacji tutaj nie uzyskasz, bo nikt Ci nie zgadnie jak Twa pompa wygląda w środku, omijajac już wtryski które takze moga byc w watpliwym stanie, ale musisz sie szykowac na min wydatek rzedu 300zł (demontaż - ocena stanu technicznego - montaż), reszta to dodatkowa robocizna i czesci, jezeli wogole bedzie sie dalo zregenerowac, pytanie co sie dzieje z Twoja pompą :?:
matti87 - 15-01-2010, 20:07

to tak .. jak jest ciepło to pali bez problemów i jeżdzi normalnie ale jak jest poniożej zera to już lipa odpali przejedzie może z 1,5 km i gaśnie i znów odpali i gasnie za w koncu wogóle nie odpala.. ostatnio wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem przewody i dwa dni jeżdziłem bez problemu nawet przy temp. poniżej zera ale gdy złapałem gume i auto stało 1 dzien to następnego dnia znów to samo ujechałem 1,5 km i tyle... to chyba wina pompy
robertdg - 15-01-2010, 20:20

matti87, pompe i wtryski wartałoby sprawdzić, bo wiadomo autko już pare dojrzałe jest, ja podejrzewam ze masz problemy z paliwem, jakie paliwo tankujesz :?: moze parafina zatyka smok w zbiorniku.
Andrew - 15-01-2010, 20:20

matti87, pisałeś już na forum o zamarzniętym paliwie. Najpierw spuść do zera paliwo ze zbiornika, przepłukaj go, spróbuj zdjąć z przewodu zaciągającego w baku paliwo to sitko, zalej dobrym paliwem i zostaw auto na noc i będzie widać, czy coś to dało, jak nie będziemy szukać dalej. Może być tak, że masz syf w baku i filtr, który wymieniałeś jest znowu zapchany. Także najlepiej zrobić tak jak napisałem wcześniej i wymienić jeszcze raz filtr lub odkręcić korek spustowy na filtrze i upuścić to, co się tam zebrało... Pompa jakby była uszkodzona, to auto nie chodziło by wogóle lub kopciło ponad normę :) . Co do wtrysków, to nie zaszkodziłoby je sprawdzić...
matti87 - 16-01-2010, 10:13

ok spróbuje tak zrobić jak napisaliście dzieki za rady
kwazar1 - 16-01-2010, 16:38

Może Ci się układ zapowietrza. Sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne.
flisak - 03-03-2010, 17:55

Może ktoś wie czy da się dostać do smoka bez wyciągania zbiornika. Z bagażnika chyba nie bardzo, może pod siedzeniem?
Andrew - 03-03-2010, 18:28

flisak, do smoka nie dostajesz się przez bagażnik, tylko pod autem, najlepiej na kanale. Otwór do zbiornika jest od strony tyłu auta. Jak wejdziesz pod spód auta, powinieneś go zauważyć...
flisak - 02-03-2011, 22:40

Witam
Mam problem z pompą wtryskową, tj. pociekła mi spod tego górnego dekielka. Może ktoś to rozbierał? Czy nie narobię za dużo "kaszany" jak zdejmę ten dekielek?

Andrew - 03-03-2011, 07:41

flisak może sam nie rozbieraj tego, żeby coś nie zepsuć...
milo - 05-03-2011, 19:30

w górnym dekielku jest uszczelnienie typu oring( gumowa uszczelka) ważne jest żeby wałek i cięgno gazu założyć w te same miejsce śmiało możesz robić, robiłem to już parę razy
flisak - 07-03-2011, 17:54

Tzn. oring na wałku od cięgła gazu czy między dekielkiem a korpusem pompy? A dzwigienke na wieloklin w tym samym położeniu? Dzwigienke juz ściagałem. Czyli nic nie powinno się wysypać?
milo - 07-03-2011, 20:20

oring jest na wałku i jest oring między korpusem a dekielkiem czyli w dekielku jest kanał i tam jest ten oring, dzwigienke musisz założyć w te same miejsce na wieloklinie bo inaczej nie będzie wolnych obrotów lub będą bardzo wysokie wystarczy o jeden ząbek przeskoczyć a będą komedie ,można też łatwo zwiększyć moc na pompie
flisak - 08-03-2011, 06:24

To juz rozumiem. Dzięki A jak to jest z tym zwiększeniem mocy?

[ Dodano: 08-03-2011, 09:11 ]
A tą uszczelke to gdzieś sie kupi?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group