To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - 1,000+ HP GT-R

Rysiek@AMS - 19-01-2010, 19:36
Temat postu: 1,000+ HP GT-R
W polowie Listopada ( 2009) zaczelismy prace przy nowym projekcie, 1000+ KM Nissan GT-R!

Oto krotki filmik przedstawiajacy projekt:
http://www.youtube.com/watch?v=-JuEOXagKhc


Auto przybylo do nas z dziora w silniku przy cylindrze numer 4. Poprzedni wlasciciel GTRa uzywal go na drag racing I takze wyposazyl auto w kilka podstawowych przerubek, sytem nitrous oraz 6 punktowa klatke. Nowy wlasciciel nabyl auto z niesprawnym silnikiem I zdecydowal sie na kompletna przebudowe.
Obecnie GT-R jest kompletnie rozebrany I oczekujemy dostawy zastepnego silnika aby rozpoczac jego budowe na 1,000 + koni. Takze usunelismy klatke I rozebralismy sirodek aby zainstalowac bardziej za awansowana klatke. Transmisja takze bedzie poddana przebudowie szegulow ktorej nie moge ujawnic.

Oto kilka fotek z prac od kiedy otrzymalismy auto:

Arrival:























































At AMS we pride ourselves on making the highest quality and most powerful parts on the market. This does not come easy but thanks to our highly qualified team and state of the art equipment we can make that a reality for any customer. One of the tools we use to achieve this goal is our portable CMM arm (coordinate measurement machine).

Our Romer portable CMM allows us to digitally plot any given area we are working with. By taking the arm and touching key points on the motor and the chassis we can digitally recreate the entire GT-R drivetrain in our CAD software. Why is this important? This allows us to make and design the best part possible using the given space constraints. The end result is a product that fits like stock, lasts the life of the car and produces the most power capable in that given area. Remember all that math in school that you thought you would never use in real life? Well we do :)

In chuck's case we are using this technology to create quite simply the best turbo kit available for the GT-R!

Here are some pictures of one of our engineers Drew Johnson plotting the GT-R engine bay on Chucks soon to be AMS powered 1000plus WHP GT-R!













Now that we have our digitized data from our portable CMM arm the engineers can begin designing the turbo kit. This is always my favorite part of a project as you can really see our engineers shine in their abilities.

Here are some preliminary CAD images of the digitized GT-R engine bay and the 750R Turbo's placed in their possible areas.

REALLY Cool stuff!!









[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 7:24 pm ]
Styczen 14 2010

Oto kilka nowinek z budowy Godzilli. Zamiast budowac kolektor recznie zdecydowalismy na opcje odlania. Celem jest stworzenie nie zawodnej czesci. Przez ostatnie kilka tygodni nasi inzynierowie ostro pracuja w CAD aby zaprojektpwac jak najbaradziej optymalny kolektor ktory odpowienio pasuje w tej bardzo ciasnej przestrzni. Turbiny sa Billet GT30R.

Oto kilka zdjec z pracy w CAD. Solidowrks:







Wiecej wkrotce :D

[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 7:25 pm ]
Styczen 15 2010

Drew wlasnie zkonczyl CAD prjekt kolektora do zestawu Turbo do 1,000 HP GT-R. Wyniki sa bardzo “podniecajace” :D
Kolektor pod turbine bedzie mial :
-rownoleglosciowe dlugosci rurek
- wloty kolektora beda pokrywaly sie rozmiarem zaworow wylotowych
- bardzo plynny przeplyw
- odlewz 304 Stainless steel
Projekt kolektora takze pozwala na zachowanie fabrycznej oslony przekladni kierowniczej
Oto kilka renderow projektu:


















[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 7:25 pm ]
Styczen 19 2010

[quote name='Oktan' post='776813' date='Tue, 19 Jan 2010 - 10:19']uuu Panie - GRUBO

ale z trumną z wkładem czy na pusto ??[/quote]

mysle ze bez trupa, chyba ze ktos poprosi o przejazdzke w swoich ostanich zyczeniah hehe


Wielkie dzieki za pozytywne komentarze!

Inzynierowie zkonczyli projekt kolektora na strone pasazera, oto kilka fotek finalowego porjektu. ( nastepny process to 3D drukowanie):













Proces 3D drukowania da nam plastikowy ( bardziej mozna to opisac jaki gibsowy )model kolektora ktory bedziemy mogli przymiezyc do auta I sprawdzic czy odpowiednio wszystko pasuje. Jesli odstepy itp. beda odpowiednie plastikowy model bedzie wyslany do “szybkiego” odlewu. Process szybkiego odlewu jest bardzo drogi ale umozliwi nab szybkiego testu kolektorow. Jesli wyniki testow beda pozytywne kolektor bedzie wprowadzony do produkcji.

Oto kilka przykladow kilka innych naszych wydrukow 3D:







Kolektor wlotu F1-i do EVO ( ten wydruk 3D byl oblozony w wlukno co pozwolilo nam na szybki test projektu):



Kilka zdjec sirodka kolektora:




I fotki finalowego produktu:



Wiecej wkrotce :D

Kaucz - 19-01-2010, 21:55

Ależ to będzie bestia :shock:
swinks_UK - 19-01-2010, 22:40

Fiiuuu.... mślałem, że chodzi o Skylane poprzedniej generacji :P
No tak, na Garretach można wszystko kręcić...

Ale projekt fajny :D

Rysiek@AMS - 25-01-2010, 18:57

Oto kilka fotek wydrukow 3D! Obecnie silnik jest instalowany z powrotem aby sprawdzic czy zestaw kolektorow z braketami podtrzymujacymi oraz oslonami od ciepla odpowiednio pasuje w komorze silnikowej. Jesli wszystko wyjdzie pomyslnie kolektory beda podane procesowi szybkiego odlewu.























Wilekie dzieki za pozytywne komentarze, Wiecej wkrotce!

Rysiek@AMS - 27-01-2010, 17:17

Oto kilka nowych fotek z prac przy GT-R. Inzynierowie zaprojektowali oslony oraz brakety podtrzymania turbosprezarki. Finalowe versle oslon beda spawane…































Ryszard

Morfi - 27-01-2010, 19:37

To sie nazywa profesjonalny projekt :)
swinks_UK - 28-01-2010, 01:17

Dla zainteresowanych, tutaj jest więcej o projekcie :wink:
http://www.amsracingblog....-22-10-update-6

Rysiek@AMS - 03-03-2010, 17:56

Oto kilka nowych fotek z pracy przy projekcie. Inzynierowie zatwierdzili projekty kolektorow I teraz czekamy na odlew.

While we wait for casting we are finalizing all the bits and hardware needed for the kit including intercooler piping, Intake piping and downpipes. Here are some more updates as we further develop the kit on Tim's GT-R.





















Ryszard

roch_27 - 03-03-2010, 19:32

Rysiek@AMS, kurcze zazdroszczę Ci pracy przy tym projekcie :) To się nazywa profi tunning :thumbright:

pozdrawiam

Morfi - 03-03-2010, 20:49

Coś pięknego.
Rysiek@AMS - 09-04-2010, 23:05

Kilka nowości z naszego projektu 1, 000+ koni Nissan GT-R.
Wymontowaliśmy fabryczną platę dachowa z nissana, aluminiowy dach będzie zastąpiony naszym dachem z carbon- kewlar, co zaoszczędzi około 4-5 funtów. Jak widać dach w GT-R jest bardzo usztywniony. W przyszłym tygodniu zaczną się roboty przy klatce.

















Rysiek@AMS - 14-04-2010, 23:30

Dzisiaj wyszły z formy pierwsze dachy Carbon Fiber do GT-R i wyglądają niesamowicie! Po wadze AMS Carbon Fiber Nissan GTR dach zaoszczędza 9 fontów z najwyższego punktu auta!
Oto kilka fotek:































Rysiek@AMS - 05-05-2010, 16:09

Kilka szybkich fotek z instalacji klatki:








GT-R także otrzyma usuwane mocowanie na spadochron.

Więcej wkrótce.
Z poważaniem

Rysiek

Paweł_BB - 09-05-2010, 14:00

Rysiek@AMS, jak zwykle dajecie czadu, czekamy na ciąg dalszy :twisted:
Rysiek@AMS - 10-05-2010, 21:26

Wreszcie otrzymaliśmy próbne wersje quickcast naszych kolektorów do turbo GT-Ra. Te pierwsze odlewy pozwolą nam zakończyć projektowanie reszty komponentów zestawu turbo oraz pozwolą na pierwsze testy na tym GT-R oraz na GT-R z fabrycznym silnikiem. Oto kilka fotek tych pierwszych kolektorów odlewów, finały będą bardziej „czyściej” wyglądać z zewnątrz.







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group