Pajero II - Blokada mostów;)
tunio - 20-01-2010, 16:24 Temat postu: Blokada mostów;) Witam! Czy to prawda, bo gdzieś to słyszałem, że przy włączonej blokadzie mostów nie można skręcać kołami??:>
romero - 20-01-2010, 16:44
Chyba tylko nie można załączać/rozłączać przy skręconych kołach.
Pozdrawiam.
zbyszekm2 - 20-01-2010, 16:55
nie możesz skręcać na czarnym bo masz zablokowany układ różnicowy, a skręcając jedno koło zawsze kręci się szybciej na zakrecie. możesz skręcać ale na śliskim podłożu.
tunio - 20-01-2010, 17:09
Dzięki:) Już wszystko wiem:)Ide się pobawić na śniegu
Gene - 22-01-2010, 11:57
Tunio mam nadzieje, ze wiesz... bo albo jednak nie wiesz albo zlego nazywnictwa uzywasz. W Twoim Pajero jak sadze nie ma blokady mostow. Jest blokada centralnego (miedzyosiowego) mechanizmu roznicowego i moze wystepowac szpera tylnego dyferencjalu. W obu przypadkach po wlaczeniu mozna skrecac kolami ale tylko jak Zbyszek wspomina w terenie gdzie nastepuje uslizg. Jesli chodzi o ustawienie kol do jazdy na wprost zaleca sie to przy przechodzeniu na nizsze przelozenia i nie zaszkodzi jak masz takze tak ustawione kola przy zapinaniu obu osi na sztywno (4HLc).
Milej zabawy w sniegu.
rogal16-91 - 27-01-2010, 19:19
Nie polecam też skręcania kołami na difflocku jeżeli masz opony typu MT bo takie to nawet w śniegu się dobierają do twardego podłoża i możesz się sparzyć, najlepiej używaj jej jak się zakopiesz albo jak jedziesz pod ciężką przeszkodę na wprost chyba że używasz blokady na lodzie no ale na blokadzie raczej na lodzie nie bardzo chce skręcać bo ma tendencje do jazdy przed siebie ;p a poza tym Pajero w śniegu radzi sobie i bez blokady... Przecież to Pajero ;p Pozdrawiam
|
|
|