To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - [Pajero II] otomoto - co to za wersja?

Anonymous - 21-01-2010, 02:36
Temat postu: [Pajero II] otomoto - co to za wersja?
Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001

watcher79 - 21-01-2010, 13:13

To przecież standardowa "wajcha" od skrzyni ES.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37773

zbyszekm2 - 21-01-2010, 20:53
Temat postu: Re: otomoto - co to za wersja?
doc napisał/a:
Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001

O jakie blokady ci chodzi? O HLC?

Gene - 22-01-2010, 12:06

To klasyczny Challenger/Pajero Sport pierwszej generacji. Ma skrzynie rozdzielcza EasySelect. Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
:wink:

Anonymous - 22-01-2010, 13:06
Temat postu: Re: otomoto - co to za wersja?
zbyszekm2 napisał/a:
doc napisał/a:
Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001

O jakie blokady ci chodzi? O HLC?


O blokade centralnego mechanizmu roznicowego. Zjadlo mi literke :)

Gene - 22-01-2010, 15:03

Doc napisał/a:
O blokade centralnego mechanizmu roznicowego.
Generalnie Sporty byly sprzedawane z systemem Easy Select. To klasyczne i proste rozwiazanie przeniesienia napedu gdzie obie osie spinane sa na sztywno. Nie wystepuje tu miedzyosiowy mechanizm roznicowy.
valdi.kasia - 28-01-2010, 17:45

Gene napisał/a:
Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
:wink:


W tym modelu są ryflowane klosze i raczej bedą dawac po oczach. Znam temat z autopsji. Ja zamontowałem w sporcie (2000r po lifcie lampy sa gladkie) takie zródla swiatła o barwie 4300 i dawały rade. Ale troche trwało zanim znalazłem dobre jakosciowo.

A ogólnie to autko bardzo ladne. Cena raczej nie powala na kolana.

azja - 28-01-2010, 17:59

Rozmawiałem z nim, mówi że je zamontował bo już był przyzwyczajony do ksenonów z wcześniejszych aut i tu też chciał mieć coś podobnego. Sam je zakładał moc mają k12000 to z tego co ja się orientuję to znaki drogowe w nocy " świecą na fioletowo" :wink:
valdi.kasia - 29-01-2010, 09:33

Przy tej barwie wszystko na fioletowo świeci. Poza tym policja moze sie juz o to czepiac. barwa 4300k lub 4000K jest najbardziej zblizona do białej. Praktycznire nie ma różnicy tylko moc swiatła jest to 180% zwyklej zarówki. Ale przy ryflowanych kloszach wyglada jak byś na drogowych jechal. Spotr po 2000 r lepiej sie do tego nadaje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group