[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Końcowy tłumik
hubert_galant - 22-01-2010, 08:51 Temat postu: [E57A 2.0D] Końcowy tłumik Słyszał ktoś o jakimś zamienniku?? We wszystkich hurtowniach oferują mi Bossala 177-207 w dodatku na zamówienie w cenie 510-550 zł w detal/brutto!!! po zniżkach moich wychodzi w IC 375 zł ale to nadal za dużo czy opłaca się kupować uzywany tłumik?? a może ktoś wie gdzie dorabiają na zamówienie albo ma jakieś dojścia żeby zamówić
robertdg - 22-01-2010, 10:37
hubert_galant, dorobienie na zamówienie także będzie Cie kosztować w takich samych granicach, kupno uzywanego tlumika mija sie z celem, no chyba ze jest on z nierdzewki, albo jest w naprawde dobrym stanie, Asmet posiada tylko tłumiki do 1.8 i 2.0, ale są o tych samych numerach katalogowych, wiec jezeli wizualnie bedzie sie zgadzal to i do TD powinien wskoczyc, Tłumik ASMET , możesz zadzwonic do Izawii, ale jeszcze w 2008r nie mieli w ofercie tłumików Mitsubishi, moze sie cos pozmienialo Tłumiki Izawit , tak pokazuje Bosal Tłumik Bosal , Ulter nie posiadał tłumika do Twego typu Galanta, ale możesz sie dowiedziec czy coś sie zmieniło Kontakt Ulter , Walker także nie posiada w ofercie takiego tłumika, ale posiada do benzyniaków Tłumiki Walker
hubert_galant - 22-01-2010, 10:51
tłumik do 2.0 v6 mam ale niestety nie pasuje, ocenili to tłumikarze z raszyna. dostałem dziś od CNS80 pare adresów i będę jeździł może ktoś coś pomoże
[ Dodano: 22-01-2010, 10:55 ]
niestety są o innych numerach końcowy do diesla ma numery 177-207
[ Dodano: 22-01-2010, 11:05 ]
mam jeszcze małą zagadke od space runnera powinien pasować tłumik. jestem ciekaw czy do niego był jakis też zamiennik
[ Dodano: 22-01-2010, 11:08 ]
hmm... może i by się wcisnęło
robertdg - 22-01-2010, 11:34
hubert_galant napisał/a: | 177-207 | ale to jest oznaczenie Bosala, Asmet czy Walker mogą miec inne
Owczar - 22-01-2010, 14:39
Tłumik od 2.0 i 1.8 ma oznaczenie MB868180, a od TD ma MB868181, zatem różni się tylko ostatnią cyfrą. Optycznie są bardzo podobne. 2.0V6 ma inny.
TD:
1,8 i 2,0:
[ Dodano: 22-01-2010, 14:40 ]
Jak widać w dieslu nie ma osłon, więc może stąd różnice...
robertdg - 22-01-2010, 16:25
Owczar, ja na rysunku widze różnice w wygięciu rury wylotowej, taki szczegół,w zasadzie nie majacy raczej znaczenia, garnki, kształt rury oraz kołnierz powinny pasować bez problemu, róznica w średnicach wewnetrznych rury pomiedzy pojemnosciami nie powinna byc az taka znaczaca, choc podejrzewam ze TD powinien miec wieksza srednice wewnetrzna rury, ale to tez nie reguła.
hubert_galant - 23-01-2010, 09:38
robertdg napisał/a: | Owczar, ja na rysunku widze różnice w wygięciu rury wylotowej, taki szczegół,w zasadzie nie majacy raczej znaczenia, garnki, kształt rury oraz kołnierz powinny pasować bez problemu, róznica w średnicach wewnetrznych rury pomiedzy pojemnosciami nie powinna byc az taka znaczaca, choc podejrzewam ze TD powinien miec wieksza srednice wewnetrzna rury, ale to tez nie reguła. |
czyli moge wsadzać tego od 2.0 petrol?? bo mam 2.0 v6 ale on nie pasuje
robertdg - 23-01-2010, 16:57
hubert_galant, jeżeli średnice rur beda zblizone to możesz spróbować
hubert_galant - 24-01-2010, 15:32
robertdg napisał/a: | hubert_galant, jeżeli średnice rur beda zblizone to możesz spróbować |
już zamówiłem za 98 zł tłumik do 2.0 benzyna i we wtorek brat mi założy więc dam znać co i jak dzięki wsztystkim za pomoc
|
|
|