Pajero II - Remont silnika 2800
grzechut - 22-01-2010, 10:26 Temat postu: Remont silnika 2800 WItam,
Obserwuje to forum od dłuższego czasu ale dopiero teraz pisze bo przejażdzce identycznym autem kolegi stwierdzam że mój Misiek chyba jest powaznie chory.
Autko w ogóle nie ma mocy, kiepsko się zbiera, bierze olej ( 2l na 10tkm 15w40 ). Turbina zregenerowana ale duzo to nie pomoglo, wymieniony też rozrząd.
Dla porównania przejechałem się takim samym autem kolegi i dopiero poczułem co to znaczy 2800...ale dobre 2800
Czy możecie polecić jakiergoś dobrego diagnoste w okolicach wawy lub zakład który zajmuje się remontem takich silników ?
Pozdrawiam
Grzesiek
Gene - 22-01-2010, 11:45
Mozesz podjechac do AutoTW na Pulawska do pana Waldka. Generalnie polecam Ci wycieczke na Kaszuby do warsztatu Zbyszka Montowskiego.
W oba miejsca lepiej najpierw zadzwonic i sie umowic.
http://www.autotw.pl/
http://www.pajero.one.pl/
grzechut - 22-01-2010, 13:56
Dzieki za odpowiedź.
Firme AutoTw dobrze znam.;) Robiłem tam rozrząd i demontowałem turbo. Wszystki na poziomie.
Niestety jeśli chodzi o funkcjonowanie samego silnika dowiedzialem się że one sa po prostu muliste. Nie sprawdzono też kompresji bo nie mieli osprzętu.
Ogólnie warsztat bardzo dobry ale w temacie silnika i jego kondycji mi nie umieli pomóc.
Ogólnie przydałby się fachowiec który sprawdzi kompresje, okresli koszty i w ogóle czy jest sens remontować czy po prostu kupić używany silnik w dobrym stanie..najlepiej ktoś na miejscu żeby się nie najeżdzić.
pozdrawiam
Grzesiek
stegano - 22-01-2010, 14:26
grzechut napisał/a: | Dzieki za odpowiedź.
Nie sprawdzono też kompresji bo nie mieli osprzętu.
Ogólnie warsztat bardzo dobry ale w temacie silnika i jego kondycji mi nie umieli pomóc.
|
Czyli lipa nie warsztat...
Gene - 22-01-2010, 15:38
Oni specjalizuja sie w plaskaczach i nie maja takiego zaplecza jak ASO. Nie mnie obaj wlascicele to doswiadczeni mechanicy i znaja sie na robocie.
Grzechut tak jak powiedzialem umow sie ze Zbyszkiem. Mozesz takze zapytac w Mitcarze o diagnostyke bo wykonanie remontu w ASO chyba nie bedzie mozliwe a jesli juz to pewnie duzo drozsze niz w nieautoryzowanym warsztacie.
grzesiek81 - 25-01-2010, 22:20
ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł
stegano - 26-01-2010, 17:44
grzesiek81 napisał/a: | ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł |
za 1200 to możesz mieć nową
grzesiek81 - 26-01-2010, 19:17
wszystko możliwe mi tak ten gościu wytłumaczył że nowa 1700 zł możesz podać namiar na tą głowice na pw może się przydać
Clingon - 26-01-2010, 21:16
Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.
zbyszekm2 - 26-01-2010, 21:36
stegano napisał/a: | grzesiek81 napisał/a: | ja jak kupiłem swojego miśka to się dowiadywałem ile by kosztowała naprawa byłe u sprawdzonego fachowca co robił mi dwa silniki i powiedział że głowice z porcelaną najepiej robią w warszawie zadzwoniłem i tak dajesz im swoją i albo ja naprawiają to jest koszt około 1200 zł albo ci dają od reki następną 1700 zł |
za 1200 to możesz mieć nową |
A dokładnie 1340 zł z uszczelką pod głowice
stegano - 26-01-2010, 23:58
[quote="Clingon"]Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.[/quote]
podr
Dodano: 26-01-2010, 23:58
[quote="Clingon"]Za 1200 to chyba tylko podróbkę. Padła mi głowica i aktualnie jest w spawaniu. Pęknięty kanał i powietrze dostawało się do układu chłodzenia.[/quote]
podróbka?
grzesiek81 - 01-02-2010, 20:15
zapadła decyzja w poniedziałek misiek jedzie do doktora dzisiaj jak na odpalonym silniku odkręciłem korek to tak dmuchało ja z dmuchawy na maxa a olej z pod pokrywy wali że cały blok jest zalany
Robert09 - 01-02-2010, 20:24
Jeśli głowica, to tylko w firmie Polok Welding w Gliwicach koszt ok. 1200 Pln. Moja była pęknięta w czterech miejscach, poza spawaniem wymiana gniazd i prowadnic zaworów z docieraniem, gwarancja. Robili mi kilka głowic nawet żeliwne. Wysyłałem kurierem.
http://www.polok.pl/kontakt.php
stegano - 01-02-2010, 20:39
grzesiek81 napisał/a: | zapadła decyzja w poniedziałek misiek jedzie do doktora dzisiaj jak na odpalonym silniku odkręciłem korek to tak dmuchało ja z dmuchawy na maxa a olej z pod pokrywy wali że cały blok jest zalany |
Stary, obudz się! w każdym dieslu sa przedmuch! A olej Ci wali bo masz pod pokrywą walek rozrzadu.
Wczoraj jak wymieniałem olej u kumpla w sprinterze i zapomniałem zakrecić korek wlewu oleju, to później czyściłem silnik z 15 minut (bo ten sprinter pod kapslem bezpośrednio ma łańcych rozrzadu).
grzesiek81 - 01-02-2010, 20:40
moja prawdopodobnie będzie robiona w łomiankach tak powiedział mechanik. mam do niego zaufanie robił dwa silniki i do dzisiaj jeżdżą ale dzięki za info.
[ Dodano: 01-02-2010, 20:55 ]
wiem ze zawsze trochę dmucha ale nie tak płyn chłodniczy znika korek od chłodnicy cały w pianie z oleju termosta nie działa albo go niema bo ja odkręcam zbiorniczek od płynu do niema ciśnienia to coś tu jest nie tak albo uszczelka albo głowica
[ Dodano: 18-02-2010, 20:05 ]
autko naprawione głowica była pęknięta w poprzek na całej długości koszt całej imprezy 2,5 tys
|
|
|