[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Nieprawidłowa praca silnika 2.0 TD 
						
												 Cuker - 24-01-2010, 21:36 Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Nieprawidłowa praca silnika 2.0 TD Witam wszystich!!
 
 
 
Podczas jazdy silnik traci na mocy i czasem nawet gasnie tak jakby nie dostawal paliwa.
 
Zdiagnozowalem bledy komputera przez zmostkowanie pinu 1 z 4 na zlaczu diagnostycznym i wyskoczyly mi takie kody bledu: 24, 41,43,47. Czy ktorys z tych bledow moze byc przyczyna zlej pracy silnika a moze wszystkie sa tego przyczyna i jak sie tych bledow samemu pozbyc o ile w ogole sie da ich pozbyc samemu.
 
Takie cuda z silnikiem dzieja sie tylko kiedy na dworze sa duze mrozy -15 i wiecej bo jak siej cieplej to nic sie nie dzieje.
												 robertdg - 24-01-2010, 21:53
  Cuker, odnośnie błędów masz tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245, a w tym temacie jak poczytasz od strony którą ustawiłem do końca odnajdziesz odpowiedź i proszę o kontynuacje swojego wątku tam http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=105
 
 
Twoje problemy są związane z paliwem
												 Anonymous - 24-01-2010, 22:39
  Witam mialem wczoraj to samo,auto postalo 8h na dworze odpalio mi normalnie ale po ok2km jazdy tracil mi moc    ,troche pokulal i zaskoczyl i bylo ok ale po 10km nagle zamilkl  autko postalo 5min i zaskoczyl.Paliwo bylo pewnie jak kisiel (JET)dzis wlalem naBP pojezdzimy zobaczymy Pozdrawiam
												 Owczar - 25-01-2010, 13:58
  Cuker, źle wymrugałeś błędy. Nie ma takich pozycji w TD. 
 
 
Tak jak poprzednicy napisali. Prawdopodobnie to problem z ON. Czy kontrolka CE się świeci cały czas? Czy gaśnie normalnie podczas pracy silnika?
												 Anonymous - 25-01-2010, 14:58
 
  	  | Owczar napisał/a: | 	 		  Cuker, źle wymrugałeś błędy. Nie ma takich pozycji w TD. 
 
 
Tak jak poprzednicy napisali. Prawdopodobnie to problem z ON. Czy kontrolka CE się świeci cały czas? Czy gaśnie normalnie podczas pracy silnika? | 	  
 
 
to kolega wie więcej od manuala ?
 
 
Service Manual - dział Fuel (13) - rozdział Diesel Fuel (13E) - część Inspection Chart for Diagnosis Codes (13E-8)
 
 
http://img714.imageshack..../dieselkody.jpg
												 Cuker - 25-01-2010, 15:01
  caly czas sie swieci od momentu jak auto wrocilo z warsztatu bo mialem kapitalke glowicy robiana a ja znalazlem oznaczenia tych kodow co wymrugalo w kasiasce serwisowej jaka zapewne macie wszyscy i te kody byly w zakladce diesel fuel wiec jest to z TD
												 Owczar - 25-01-2010, 15:09
  Rades, rzeczywiście, otworzyłem nie ten link z FAQ (notabene sam go wklejałem   
 
 
Ale mało prawdpodobne żeby wszystkie awarie wystąpiły jednocześnie. 
 
24 to błąd przełącznika wolnych obrotów
 
41 to zawór przepustnicy, reguluje obroty w zależności od temp silnika
 
43 to zawór regulujący czas wtrysku
 
47 to immo 
 
 
[ Dodano: 25-01-2010, 15:11 ]
 
Cuker, próbowałeś reset? Możliwe że częśc tych błędów to jakieś stare pozostałości. Zrób reset. Odpal auto i wymrugaj jeszcze raz. Auto gaśnie na wolnych obrotach? Czy nawet podczas jazdy?
												 Cuker - 29-01-2010, 17:35
  Autko juz jezdzi normalnie to byla wina paliwa i filtra paliwa wymienilem filtr i dolalem jakiegos plynu do paliwa zeby nie gestnialo i jest wszystko git. a nawet z tymi bledami to auto jezdzi normlanie i na moje gustowie to nic sie nie dzieje. a juz wylaczalem akumulatro na ponad 5 godzin i po jakis 3 dniach zas oswiecila sie kontrolka silnika. i nie wiem czemu, chyba ze jest jakas inna metoda resetowania o ktorej nie wiem.
												 Andrew - 29-01-2010, 19:02
  Cuker, reset ECU prawidłowo powinien wyglądać tak: http://forum.mitsumaniaki...light=reset+ecu
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |