To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Niemiecka ksiazka serwisowa

Anonymous - 16-09-2006, 20:04
Temat postu: Niemiecka ksiazka serwisowa
Kupilem swojego miska z niemiec z ks. serwisowa. Przeglady robione do 107k km, nastepny mial byc przy 123k km, ale zastanawiam sie co z paskiem rozrzadu. Powinien byc wymieniony, ale chyba powinno byc to odnotowane. I tu pytanie, czego szukac, czy ktos wie jak po niemiecku (niestety znam tylko ang.) jest pasek rozrzadu :?: Pod maska jest zolta naklejka, ale tak wytarta ze nic nie idzie z niej odczytac. Sciagnalem oslone rozrzadu i pasek na nowke to nie wyglada, zostaly lekkie slady tylko po zoltych napisach na nim, a pozostalych paskach jest Mitsuboshi. Czy mozna jakos sprawdzic ile orientacyjnie ma przejechane dany pasek :?: Wolalbym nie wymieniac, jesli jeszcze pozyje, bo to dosc droga impreza :|
tomusn - 16-09-2006, 20:13

poszukaj Zahnriemen
roch_27 - 16-09-2006, 20:18

Simones napisał/a:
Czy mozna jakos sprawdzic ile orientacyjnie ma przejechane dany pasek Wolalbym nie wymieniac, jesli jeszcze pozyje, bo to dosc droga impreza
to jeszcze jeździsz bez wymiany paska po zakupie :?: :?

odważny jesteś :wink: ja bym nie czekał z wymianą, bo to może się nie opłacać przy ewentualnym zerwaniu paska :wink:

pozdro

Anonymous - 16-09-2006, 21:03

Zgadza sie Tomusn, a dokladnie - Motorzahnriemen.

Powinien byc wymieniany w moim przypadku co 6 lat lub 90000km, ostatni wpis mam przy 108kkm z dnia 10.01.06r i tu pytanie, czy to mozliwe zeby niemiec w autoryzowanym serwisie robil "Wartungsdienst" i nie wymienil rozrzadu :?: Nie sadze, a to by mi bardzo pasowalo, bo do nastepnej wymiany mialbym 3 lata lub 60kkm :!: Znajoma co tam mieszka mowila, ze zawsze robia, bez wzgledu na to w jakim jest cos stanie, jak jest w ksiazce ze po tylu i tylu trzeba wymienic to wymieniaja, a juz szczegolnie w ASO.

Roch wiedzialem, ze to powiesz, ale wez pod uwage, ze nie kazdemu latwo przychodzi wejsc i zostawic blisko 1000PLN w warsztacie tak na wszelki wypadek :?

roch_27 - 16-09-2006, 21:12

Generalnie jest tak, że prawdziwy Niemiec serwisuje auto na czas i w przypadku oddania do ASO to jako klient nie oszczędza na wymianach, gdyż nie jest to dla niego wielki koszt. A w serwisie działaja wg schematu :arrow: co do wymiany to wymieniają a nie pytają czy mogą wymieniać :mrgreen:

Jednak wiesz jak to jest z ks. serwisowymi :wink: można je podrobić.
Jeżeli kupujesz bezpośrednio od Niemca to może bym zaufał i nie wymianiał, w innym wypadku nie.

pozdro

Matejko - 17-09-2006, 12:03

mozesz tez wymienic sam pasek, ale jakto wielcy mawiaja dupy szklem nie podetrzesz bo szkoda $$ na plastry
Anonymous - 17-09-2006, 17:34

Jak wymieniac to juz wszystko, a jak sam pasek to szkoda zachodu, zuzyte rolki lub cieknace uszczelniacze potrafia szybciej zalatwic nowy pasek niz by jeszcze stary pochodzil. Za to mozna zawsze zadzwonic do warsztatu i sprobowac sie dowiedziec czy byl robiony czy nie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group