[92-96]Lancer CB0 - brak iskry drugi aparat zaplonowy
puntspusy - 27-01-2010, 17:10 Temat postu: brak iskry drugi aparat zaplonowy Auto Lancer CBO 1,6 16V 4G92
Kilka dni temu auto zgaslo i juz nie odpalilo, sprawdzilem pompe paliwa i doplyw paliwa(byl), sprawdzilem iskre okazalo sie ze jej niema do tego podczas proby odpalania CE gaslo a w czasie krecenia zapalalo sie
Kondensatory wymienione pol roku temu wiec nawet nie zagladalem do ECU
Od razu wymienilem aparat zaplonowy, odpalil od pierwszego przejechalem ok 80km, obroty ok, moc ok
dzien pozniej rano chce odpalac - i lipa to samo co przy poprzednim aparacie z tym ze podczas krecenia CE gasnie i juz sie nie zapala, paliwo dochodzi lecz niema iskry
Co moze byc przyczyna prosze o rady/pomysly jak co jeszcze posprawdzac we wlasnym zakresie jesli wogole jest sens
robertdg - 27-01-2010, 18:54
puntspusy, odkręć kopułke, wbij piaty bieg i przepchnij delikatnie auto, zobacz czy palec rozdzielacza będzie sie krecil.
puntspusy - 27-01-2010, 19:03
do czego zmierzasz robertdg ? sprobuje tak zrobic w piatek, jak wymienialem aparat to palec sie krecil razem z ta czescia ktora wchodzi na walek
dodam ze aparaty byly dwa ale kopulka i palec jeden ( ze starego aparatu )
w kopulce od wewnatrz sa takie mikro pekniecia przy stykach, pekniec nie widac na zewnatrz kopulki ale co istotne nigdy nie bylo problemow z brakiem mocy, poprostu zawsze bylo dobrze a pewnego dnia czyli kilka dni temu kompletna klapa
czy jest sens wymieniac palec i kopulke, czy moze to miec zwiazek z moimi problemami ? dodam ze niebyly mienione przynajmniej od 45tys
robertdg - 27-01-2010, 20:13
puntspusy napisał/a: | do czego zmierzasz robertdg | weryfikacja paska rozrządu czy nie strzelił
puntspusy - 27-01-2010, 20:38
pasek ma 3 tys przejechane, poza tym auto padlo przy pierwszym aparacie i po wymienie aparatu jezdzilo jeden dzien po czym znowu padlo wiec raczej pasek powinien byc ok
masz jeszcze jakies inne pomysly ?
robertdg - 27-01-2010, 22:54
Immobizer, czujnik położenia walka rozrządu, albo czujnik położenia wału korbowego, zacznik od sprawdzania przekazników i bezpieczników
Anonymous - 27-01-2010, 23:27
Na początek dokładnie oczyść palec i kopułkę i sprawdź, czy jest jakakolwiek różnica.
puntspusy - 28-01-2010, 07:46
czy da sie sprawdzic iskre na swiecy podlaczajac w jakis magiczny sposob kabel WN do aparatu omijajac kopulke i palec ?
w jaki sposob sprawdzic zasilanie aparatu ? gdzie szukac ?
rosomak1983 - 29-01-2010, 01:10
puntspusy, sprawdz ten rozrzad to sa trzy śruby...
puntspusy - 29-01-2010, 09:20
pasek ok
ecu tez
wymiana kopulki i palca nic nie dala
sprawdzilem co moglem i odholowalem auto do elektryka
twierdzi ze to aparat
[ Dodano: 05-02-2010, 11:30 ]
okazalo sie ze to zasilanie aparatu gdzies cos sie przepalilo takze aparat byl ok, gosc jedynie wyczyscil go do porzadku
krzaqqu - 08-03-2010, 17:47
puntspusy, a możesz dokładniej powiedzieć co było przyczyną, że aparat nie działał? I co się przepaliło?
yaro - 09-03-2010, 09:45
to sie chyba nazywa czujnik położenia wału korbowego...mi to padło więc do wymiany cały aparat...ceny nowego kosmiczne...w salonie mitsubishi u mnie w płońsku 3600 netto:) w intercarsie ponad 1000 więc zakupiłem z Yakuzy z torunia po regeneracji..chyba 430 z przesyłką już prawie rok na nim śmigam i wszystko oki...
|
|
|