Car Audio - wzmacniacz w carismie
Anonymous - 17-09-2006, 12:53 Temat postu: wzmacniacz w carismie mam takie pytanko jak podłaczyć wzmaka w carismie hatchback z 99? A dokładniej któredy prowadzi sie kable do akumulatora?
Anonymous - 17-09-2006, 21:12
przewody zasilajace najlepiej prowadzic od strony kierowcy, dobrze jak akumulator jest rowniez po tej samej stronie, przewody sygnalowe najlepiej kanalem srodkowym albo progiem pasazera
Anonymous - 17-09-2006, 21:25
Ale prosciej bedzie pociagnac je od strony pasazera. Jest tam taka guma i po jej zdjeciu kabel nam wychodzi za schowkiem. Wystarczy zdjac go z ogranicznikow. Nie trzeba go nawet odkrecac. A to jest roznica ktora strona pojdzie kabel zasilajacy??
stanik - 17-09-2006, 21:47
nie ma różnicy którą stroną pociągnie się kable zasilający a która sygnałowy. Ale zasada mówi, że kabel zasilający i sygnałowy nie powinien leżeć obok siebie, bo zasilający może generować zakłócenia, które będą słyszalna w sygnałowym. A druga sprawa to to, że akumulator w Cari jest po stronie pasażera, więc ciągnięcie kabla zasilającego stroną pasażera to niepotrzebne robienia kółka w samochodzie a jeśli kabel zasilający jest drogi to na takim kółku wyjdzie go pewnie z 2 metry więcej (jak nie więcej). Więc ogólnie nic nie przemawia (może poza tą guma) za tym, żeby kabel zasilający szed po stronie pasażera.
Pozdrawiam
Anonymous - 17-09-2006, 21:57
a czy sa tam jakies specjalne otwory aby pociagnąć kabel z kabiny do komory silnika? Jak tak to gdzie sie one mniejwięcej znajdują? Akumulator mam po stronie kierowcy
Anonymous - 17-09-2006, 22:08
simone192cari napisał/a: | a czy sa tam jakies specjalne otwory aby pociagnąć kabel z kabiny do komory silnika? Jak tak to gdzie sie one mniejwięcej znajdują? Akumulator mam po stronie kierowcy |
dylson napisał/a: | Ale prosciej bedzie pociagnac je od strony pasazera. Jest tam taka guma i po jej zdjeciu kabel nam wychodzi za schowkiem. Wystarczy zdjac go z ogranicznikow. Nie trzeba go nawet odkrecac. A to jest roznica ktora strona pojdzie kabel zasilajacy?? |
ja mam to zrobione tak:
zasilania nie oplaca sie puszczac po lewej stronie bo guma o ktorej pisze dylson jest po prawej stronie,
kable (widoczne na zdjeciach) idace przy progu to zasilajace, a srodkiem to cinche, ktore powinny isc jak nadalej od zasilania i od wszelkich innych zrodel zaklocen (np. wiazki) a jesli juz sie musza przecinac przez fabryczne wiazki kabli to powinno sie je tak ustawic aby przecinaly sie pod katem prostym - unikniemy w ten sposob wszelkiego rodzaju zaklucen typu gwizdy.
Anonymous - 17-09-2006, 23:39
no wiec wlasnie, czesto kladzie sie zasilanie po lewej bo tam ida glowne wiazki zasilania instalacji samochodu
Kleszczak - 04-04-2011, 16:50
podniosę temat, mam cari z 97r.
Chcę pociągnąć kable zasilanjące do wzmaka bezpośrednio z akumulatora.
Aku. jest po stronie kierowcy, podajcie jakieś miejsca którey można pociągnąć kable z radia do komory silnika.
Zdjęcia mi nie banglają.
Anonymous - 03-05-2011, 13:50
po stronie pasażera poszukaj wejścia przewodów z komory silnika do środka autka.
Jest na pewno sam tak zrobiłem.
+ od akumulatora (oczywiście bezpiecznik na przewodzie przy akumulatorze)
Masę zrób jedną wspólną z radiem.(u mnie masa jest przykręcona do karoserii w bagażniku i leci do wzmacniacza, a od wzmacniacza leci do radyjka)
To jak kładziesz przewody w aucie też jest bardzo ważne.Jeżeli położysz wszystko razem a twoje radyjko ma słaby filtr.To możesz słyszeć np.alternator bardzo wkurzające znam to z własnego doświadczenia.(Nie polecam stosowania dodatkowych filtrów bo tracisz na jakości dźwięku.
Zasilanie po prawej stronie puść
a sygnałowe po lewej stronie (od kierowcy)
Trochę więcej zabawy ale będziesz miał o jeden problem mniej jeśli dojdzie do zakłóceń.
Pozdo
Jak będę przy aucie postaram się cyknąć parę zdjęć
Kleszczak - 03-05-2011, 19:58
dzięki kolego. Skorzystam jak tylko dojdą kable.
Anonymous - 03-05-2011, 20:44
nie ma sprawy
Kleszczak - 11-05-2011, 17:29
odpiszę dla potomnych:
można też pod nadkolem od strony kierowcy ale trzeba ściągać nadkole. Jest wiązka idąca do środka auta i jest guma z dodatkowym wyjściem na wiązkę, tylko czubek naciąć i można przepchać kable.
|
|
|