To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] check engine ????

mr435 - 06-02-2010, 15:41
Temat postu: [CAxA] check engine ????
Witam wszystkich na forum jestem nowym MitsuManiakiem i mam pierwszy problem z check engine po odłaczeniu klemy plusowej od akumulatora zapala sie check engine podczas zatrzymania na skrzyrzowaniu ale tylko na wolnych obrotach regulowałem wolne obroty tym regulatorem do ktorego jest wpieta kostka i może ustawiłem za niskie obroty bo jak lekko dodam gazu kontrolka gaśnie w trakcie jazdy jest ok z gory dzieki za podpowiedzi
Andrew - 06-02-2010, 17:00

mr435, pierwsza sprawa: kondensatory w ecu wymieniałeś???
mr435 - 06-02-2010, 17:13

nie wymieniałem kondensatorow bo problem pojawił sie dzisiaj po odłaczeniu klemy plusowej
Andrew - 06-02-2010, 17:16

Profilaktycznie najlepiej jest je wymienić... Proponuję zrobić reset ECU i wtedy zobaczyć czy się CE świeci.
Anonymous - 06-02-2010, 17:24

Jakim regulatorem z kostką? Przy śrubie do regulacji obrotów nie ma żadnej kostki... :roll:
mr435 - 06-02-2010, 17:27

jak zrobić najlepiej kleme minusowa odłaczyłem jutro rano podłacze i co dalej popodłaczeniu jak długo ma silnik pracować na wolnych obrotach czy odrazu można jechac?
Andrew - 06-02-2010, 17:36

Odłącza się klemę minusową, no i silnik musi być zimny. Podłączasz klemę, odpalasz i bez żadnego dodawania gazu czekasz, aż załączy się wentylator chłodnicy. Gasisz, odpalasz i gotowe...
mr435 - 06-02-2010, 17:40

Regulowałem nie obroty tylko przepustnice tą czarna kostka ktora jest przy przepustnicy przykrecona dwoma srubami do niej dochodzi kostka z czteroma bolcami

[ Dodano: 06-02-2010, 17:41 ]
dzięki

Hugo - 06-02-2010, 19:31

gregorbu napisał/a:
Jakim regulatorem z kostką?
TPS-em. mr435 to nie żaden regulator tylko czujnik położenia przepustnicy. Jak to ruszyłeś to tak łatwo nie dojdziesz do ładu z samochodem.
emzet - 07-02-2010, 15:44

andrew84 napisał/a:
Odłącza się klemę minusową, no i silnik musi być zimny


Wydaje mi się, że nie musi być zimny. Sam na mrozie -14 musiałem nauczyć silnik obrotów, wiec najpierw zagrzałem silnik, później odłączyłem klemę, odpaliłem na ciepłym silniku, poczekałem aż się włączy wentylator i już było git :) Obroty sobie ustawił tak jak należy :)

mr435 - 07-02-2010, 19:39

Dzisiaj ustawiłem czujnik przepustnicy i zresetowałem kompa i wszystko jest ok dzieki wszystkim za podpowiedzi
Hugo - 07-02-2010, 21:12

mr435 napisał/a:
Dzisiaj ustawiłem czujnik przepustnicy i zresetowałem kompa i wszystko jest ok dzieki wszystkim za podpowiedzi
To najważniejsze, że udało Ci się ustawić TPS we właściwej pozycji.
Anonymous - 07-02-2010, 21:34

Jeśli okaże się, że podczas jazdy na niskich obrotach na jedynce auto szarpie, będzie to prawdopodobnie wina nieprawidłowo ustawionego TPS. Czego absolutnie nie życzę, bo walka z TPS to naprawdę upierdliwa sprawa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group