To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Podpatrzone - Subaru Impreza Crossover

jaca71 - 08-02-2010, 17:32
Temat postu: Podpatrzone - Subaru Impreza Crossover
RVR/ASX będzie miało konkurencje w postaci Imprezy XV
Wyglądem na kolana nie rzuca.

Ale swoją drogą śmieszne to jest. Przecież forester to była urośnięta Impreza. Teraz dalej tak urósł że brakuje samochodu jakim kiedyś był że trzeba tworzyć nowy model.

saphire - 09-02-2010, 08:11

Wygląda jak skrzyżowanie Lanosa z C3 :badgrin:
Misiek :) - 09-02-2010, 22:06

albo rover 25 w wersji "terenowej"
ciekawe czy zamontują turbo 2,0 z imprezy wrx (nie znam się na tych autach, ale chodzi mi o wersje sportową). Jeśli tak to zapewnie obniżą zawias, czyli wyjdzie jak zwykłe miejskie z silnikiem turbo i nieciekawym image

cns80 - 10-02-2010, 08:26

Niesamowity "hit rynkowy" jakim okazała się obecna Impreza doczekał się kolejnej równie "udanej" transformacji :P :twisted:
Bart007 - 10-02-2010, 10:16

Ło matko. Była kiedyś taka dziwna wersja Scenika z poniesionym zawiasem i masą plastikowych okładzin - Subaru chce chyba twórczo nawiązać do tamtego brzydactwa :)
Fragu - 10-02-2010, 10:21

Bart007 napisał/a:
Scenika

dokładnie o tym samym pomyślałem, brakuje tylko zapasu na klapie :mrgreen:

Manuela - 10-02-2010, 10:36

Wygląda na sabotaż :lol:
j-rules - 10-02-2010, 11:06

Cytat:
Wygląda jak skrzyżowanie Lanosa z C3

co za obelga... :D
Zawsze mnie ciekawilo, co ludzi pociaga w takich autach. SUVy rozumiem, duzo ludzi marzy by miec cos ala terenówke, wysoko siedziec ponad glowami innych i nie bac sie dziur w drogach. Ale crossovery? To chyba tylko jakas moda, chociaz nie jestem pewien czy zapanowala na tyle by robic tak wiele halasu (teraz juz kazdy koncern ma kilka modeli crossoverow, osobiscie czekam na lamborghini..)

cns80 - 10-02-2010, 11:21

j-rules napisał/a: