To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym.POMOCY

hary00 - 09-02-2010, 16:53
Temat postu: [Cari 1.9TD] ubytek płynu w zbiorniczku wyrównawczym.POMOCY
w środę odebrałem auto od mechanika robiona była głowica i wymieniana uszczelka pod głowicą .problem w tym że cały czas ubywa mi płynu ale tylko wtedy gdy jadę.w sumie dolałem już 2.5 litry płynu.
Premieros - 09-02-2010, 16:59

sprawdź termostat czy uszczelka gdzieś sie nie zawinęła.... i nie cieknie... - jak mimo to ubywa to możliwe że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona


edit: można bez bluzgów?

hary00 - 09-02-2010, 17:53

uszczelka dopiero byla wymieniana to raczej chyba odpada
Premieros - 09-02-2010, 17:57

hmm może zapomnieli głowicy dokręcić :) albo gdieś uszczelkę uszkodzili....

ja stawiał bym an to co mam u siebie - czyli uszkodzona obudowa termostatu. Hmm tyle że w twoim przypadku może być tak, że napęczniała uszczelka nie przylega dobrze do bloku silnika i puszcza bokiem płyn. Osobiście tak miałem po wymianie uszczelki pod głowicą. Taką uszczelkę w zasadzie trzeba dorobić samemu bo się nie kupi nowej. Ale taki wyciek możesz zaobserwować... Odpalić auto- latarka i patrzeć z każdej strony czy nie sika

hary00 - 09-02-2010, 17:59

właśnie w tym problem że sprawdzalem i nic a nic wszędzie suchutko :shock:
Premieros - 09-02-2010, 18:00

to jeśli nic tam nie cieknie to uszczelka pod głowicą jest zepsuta... jedź do tego zakładu gdzie CI wymieniali i poskarż sie :)

p.s głowica była planowana ?:>

a i jeszcze jedno, posprawdzaj wszystkie wężyki czy gdzieś na zaciskach nie kapie... :) oczywiście porządnie rozgrzej silnik żeby się ładne ciśnienie wytworzyło i wentylator włączył :}

następny bluzg sam edytujesz po paseczku.....

hary00 - 09-02-2010, 18:08

glowica była planowana i sprawdzana na szczelność
pawelsonx - 09-02-2010, 18:13

1 jaka grubość nowej uszczelki??
2 uszczelka została położona właściwą stroną??
3 Czy śruby zostały wymienione??
4 Czy po rozgrzaniu silnika głowica była dokręcana??
5 Czy głowica była dokręcana zgodnie z serwisówką mitsubishi
lub w przypadku
renault było uwzględnione że samochód posiada turbinę

(w vadisie od volvo jest jak dobrze kojarzę błąd)





Polecam zaś

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

to może ci pomoże



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group