Pajero I - co to jest ??
waclaw2727 - 14-02-2010, 18:24 Temat postu: co to jest ?? witam ponownie
zapewnię będzie śmiech ale cóż muszę
nie mam pojęcia (no może troszkę )do czego to służy jakie ma to zastosowanie proszę o pomoc
oto fotka
http://www.fotosik.pl/pok...341c860238.html
1405 - 14-02-2010, 18:31 Temat postu: Re: co to jest ??
waclaw2727 napisał/a: | witam ponownie
zapewnię będzie śmiech ale cóż muszę
nie mam pojęcia (no może troszkę )do czego to służy jakie ma to zastosowanie proszę o pomoc
oto fotka
http://www.fotosik.pl/pok...341c860238.html |
To są drążki skrętne...pełnią role sprężyn w przednim zawieszeniu.
Jaki śmiech...kto pyta nie błądzi
waclaw2727 - 14-02-2010, 19:04 Temat postu: Re: co to jest ??
1405 napisał/a: | waclaw2727 napisał/a: | witam ponownie
zapewnię będzie śmiech ale cóż muszę
nie mam pojęcia (no może troszkę )do czego to służy jakie ma to zastosowanie proszę o pomoc
oto fotka
http://www.fotosik.pl/pok...341c860238.html |
To są drążki skrętne...pełnią role sprężyn w przednim zawieszeniu.
Jaki śmiech...kto pyta nie błądzi |
dzięki za odpowiedz
to co trzeba zrobić aby one działały poprawnie? ze sprężynami wiem rozciągnąć lub nowe a w tym coś się wymienia?
1405 - 14-02-2010, 23:13 Temat postu: Re: co to jest ??
waclaw2727 napisał/a: |
dzięki za odpowiedz
to co trzeba zrobić aby one działały poprawnie? ze sprężynami wiem rozciągnąć lub nowe a w tym coś się wymienia? |
Regulujesz te ustrojstwa śrubami przy ramionach. Jak regulacja jest wystarczająca tzn samochód uda się wyciągnąć na zadowalającą wysokość to jest ok.
Jak jednak regulacja się skończy a samochód "siedzi" wówczas według przyjętych prawideł drążki do wymiany.
Ja bym jednak pokusił się o przełożenie drążka na frezach choć kategorycznie to jest odradzane bo ponoć może puścić połączenie frezowe i samochód padnie na glebę
Osobiście nie potwierdzę tej teorii bo puki co mam pewien zapas na drążkach i nic nie muszę kombinować.
waclaw2727 - 15-02-2010, 10:07 Temat postu: Re: co to jest ??
1405 napisał/a: |
Regulujesz te ustrojstwa śrubami przy ramionach. Jak regulacja jest wystarczająca tzn samochód uda się wyciągnąć na zadowalającą wysokość to jest ok.
Jak jednak regulacja się skończy a samochód "siedzi" wówczas według przyjętych prawideł drążki do wymiany.
Ja bym jednak pokusił się o przełożenie drążka na frezach choć kategorycznie to jest odradzane bo ponoć może puścić połączenie frezowe i samochód padnie na glebę
Osobiście nie potwierdzę tej teorii bo puki co mam pewien zapas na drążkach i nic nie muszę kombinować. |
Tego nie wiedziałem ze coś można regulować myślałem ze trzeba jakieś gumy wymienić albo coś innego.
Jeszcze dokładnie nie oglądałem pod miśkiem co tam sie znajduje bo za zimno . Teraz próbuje się dowiedzieć co trzeba nabyć by potem wymienić dzięki pozdrawiam
dodgev;) - 15-02-2010, 11:54
w kturymś z postów był poruszany temat regulaci drąrzków plusy i minusy tej operaci
jawaldek - 15-02-2010, 11:57
1405 napisał/a: | Ja bym jednak pokusił się o przełożenie drążka na frezach choć kategorycznie to jest odradzane bo ponoć może puścić połączenie frezowe i samochód padnie na glebę
Osobiście nie potwierdzę tej teorii bo puki co mam pewien zapas na drążkach i nic nie muszę kombinować. |
Faktycznie można regulować tylko z głową i bez przesady->> aby było bezpiecznie. regulacją można podnieść przód o około 5-7 cm Odradzam ze względów bezpieczeństwa !!!!!! przekładanie na frezach.
waclaw2727 - 15-02-2010, 14:38
J nie mam zamiaru jakoś podnosić bo Misiek nie będzie traktowany w terenie ekstremalnym tylko mieszanym wiec nie mam takiej potrzeby po prostu się zastanawiałem co z tymi drążkami się wiąże czy jakaś wymiana jakiś elementów wiem że w wahaczach się wymienia tuleje gumowe i końcówki (chyba)
|
|
|