To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - co to jest ??

waclaw2727 - 14-02-2010, 18:24
Temat postu: co to jest ??
witam ponownie
zapewnię będzie śmiech ale cóż muszę :(
nie mam pojęcia (no może troszkę )do czego to służy jakie ma to zastosowanie proszę o pomoc

oto fotka
http://www.fotosik.pl/pok...341c860238.html

1405 - 14-02-2010, 18:31
Temat postu: Re: co to jest ??
waclaw2727 napisał/a:
witam ponownie
zapewnię będzie śmiech ale cóż muszę :(
nie mam pojęcia (no może troszkę )do czego to służy jakie ma to zastosowanie proszę o pomoc

oto fotka
http://www.fotosik.pl/pok...341c860238.html

To są drążki skrętne...pełnią role sprężyn w przednim zawieszeniu. :wink:
Jaki śmiech...kto pyta nie błądzi :arrow:

waclaw2727 - 14-02-2010, 19:04
Temat postu: Re: co to jest ??
1405 napisał/a:
waclaw2727 napisał/a:
witam ponownie
zapewnię będzie śmiech ale cóż muszę :(
nie mam pojęcia (no może troszkę )do czego to służy jakie ma to zastosowanie proszę o pomoc

oto fotka
http://www.fotosik.pl/pok...341c860238.html

To są drążki skrętne...pełnią role sprężyn w przednim zawieszeniu. :wink:
Jaki śmiech...kto pyta nie błądzi :arrow:


dzięki za odpowiedz :)

to co trzeba zrobić aby one działały poprawnie? ze sprężynami wiem rozciągnąć lub nowe a w tym coś się wymienia?

1405 - 14-02-2010, 23:13
Temat postu: Re: co to jest ??
waclaw2727 napisał/a:

dzięki za odpowiedz :)
to co trzeba zrobić aby one działały poprawnie? ze sprężynami wiem rozciągnąć lub nowe a w tym coś się wymienia?

Regulujesz te ustrojstwa śrubami przy ramionach. Jak regulacja jest wystarczająca tzn samochód uda się wyciągnąć na zadowalającą wysokość to jest ok.
Jak jednak regulacja się skończy a samochód "siedzi" wówczas według przyjętych prawideł drążki do wymiany.
Ja bym jednak pokusił się o przełożenie drążka na frezach choć kategorycznie to jest odradzane bo ponoć może puścić połączenie frezowe i samochód padnie na glebę :roll:
Osobiście nie potwierdzę tej teorii bo puki co mam pewien zapas na drążkach i nic nie muszę kombinować.

waclaw2727 - 15-02-2010, 10:07
Temat postu: Re: co to jest ??
1405 napisał/a:

Regulujesz te ustrojstwa śrubami przy ramionach. Jak regulacja jest wystarczająca tzn samochód uda się wyciągnąć na zadowalającą wysokość to jest ok.
Jak jednak regulacja się skończy a samochód "siedzi" wówczas według przyjętych prawideł drążki do wymiany.
Ja bym jednak pokusił się o przełożenie drążka na frezach choć kategorycznie to jest odradzane bo ponoć może puścić połączenie frezowe i samochód padnie na glebę :roll:
Osobiście nie potwierdzę tej teorii bo puki co mam pewien zapas na drążkach i nic nie muszę kombinować.


Tego nie wiedziałem ze coś można regulować :( myślałem ze trzeba jakieś gumy wymienić albo coś innego.
Jeszcze dokładnie nie oglądałem pod miśkiem co tam sie znajduje bo za zimno . Teraz próbuje się dowiedzieć co trzeba nabyć by potem wymienić dzięki pozdrawiam

dodgev;) - 15-02-2010, 11:54

w kturymś z postów był poruszany temat regulaci drąrzków plusy i minusy tej operaci
jawaldek - 15-02-2010, 11:57

1405 napisał/a:
Ja bym jednak pokusił się o przełożenie drążka na frezach choć kategorycznie to jest odradzane bo ponoć może puścić połączenie frezowe i samochód padnie na glebę :roll:
Osobiście nie potwierdzę tej teorii bo puki co mam pewien zapas na drążkach i nic nie muszę kombinować.

Faktycznie można regulować tylko z głową i bez przesady->> aby było bezpiecznie. regulacją można podnieść przód o około 5-7 cm Odradzam ze względów bezpieczeństwa !!!!!! przekładanie na frezach.

waclaw2727 - 15-02-2010, 14:38

J nie mam zamiaru jakoś podnosić bo Misiek nie będzie traktowany w terenie ekstremalnym tylko mieszanym wiec nie mam takiej potrzeby po prostu się zastanawiałem co z tymi drążkami się wiąże czy jakaś wymiana jakiś elementów wiem że w wahaczach się wymienia tuleje gumowe i końcówki (chyba)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group