[97-04]Galant EAxA/W - Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?
Remik - 15-02-2010, 16:30 Temat postu: Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE? Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE?
Bardzo potrzebne... z góry dzięki
robertdg - 15-02-2010, 17:04
Wedle tego numeru seryjnego jaki mam na swoich sprezynach wychodzi ze obnizenie jest 30mm przód i tył.
Remik - 15-02-2010, 17:16
Aha... a czy Twoim zdaniem mogę ponieść tył wymieniając tylko sprężyny? Amortyzatory mają po 80% więc chciałbym je zostawić. Tylko pytanie czy te nasze modele nie mają przypadkiem krótszych amorów. Jeśli tak to taka sytuacja wyklucza przecież zamontowanie zwykłych sprężyn...
robertdg - 15-02-2010, 17:31
Remik, bez problemu mozesz podniesc tyl, jak podnosze swojego gala na lewarku to odstep pomiedzy kolem a blotnikiem z tylu przekraccza grubosc 4 palcy, jak auto opuszcze w dół, to auto siada na wysokosc 2-3 palców przeswitu pomiedzy kolem i blotnikiem, amory z tyłu sa chyba standardowe
Remik - 15-02-2010, 17:35
O właśnie o to mnie chodziło. Boję się tylko, że przy próbie założenie standardowych sprężyn na obecne amortyzatory okaże się że te amorki są za krótkie. Ale jeśli Cię dobrze rozumiem to niepotrzebnie się przejmuję? Nie powinny być za krótkie?
robertdg - 15-02-2010, 17:48
Remik, Równie dobrze mozesz załozyc sprezyny które postawią Ci tył jak kangur, bedziesz miał prześwit pomiedzy kołem a błotnikiem około 11 12 cm wiec w takim zakresie mozesz regulować tylny zawias, jezeli chcesz mozesz takze zrobic sobie sprezyny na zamowienie, wazne jest to aby amor nie pracowal caly czas w granicach maksymalnego wysuniecia.
xor - 15-02-2010, 18:37
Robert - Ty masz też obniżonego ? mam SE i nie mam, pomiędzy koło a tylne nadkole mogę włożyć pięść i jeszcze palec. Prześwit pomiędzy podłożem a podwoziem mam zgodny z danymi technicznymi - 15cm... Koła standard, 195/60/r15.
Remik - 15-02-2010, 19:17
Jesteś w temacie Robert widzę. Ale to czy amortyzatory fabryczne pozwolą mi na wstawienie wyższych sprężyn będę wiedział dopiero po zdjęciu ich i przymiarce prawda?
Jeszcze raz z góry dzięki!
[ Dodano: 15-02-2010, 19:20 ]
Xor- to jest wersja fabryczna SE czy samo przeróbka? Ważne bo w fabrycznym SE nie wsadzisz pięści między koło a rant nadkola!
fck - 15-02-2010, 19:21
pewny na 100% nie jestem, ale sport edition ma chyba tylko sprężyny -30, amortyzatory są takie jak w każdym EA
Remik - 15-02-2010, 19:27
To by mnie bardzo ucieszyło!!! Ale żeby się przekonać to będę musiał chyba jednak zdjąć i przymierzyć...
xor - 15-02-2010, 19:29
Remik napisał/a: |
Xor- to jest wersja fabryczna SE czy samo przeróbka? Ważne bo w fabrycznym SE nie wsadzisz pięści między koło a rant nadkola! |
Fabryczna. Nie tylko ja miałem na forum nie obniżone SE. Wnioskuję, że obniżenie było w opcji, jak np. tweetery.
Remik - 15-02-2010, 19:35
No widzisz a ja bym sobie chętnie podniósł tył. Aktualnie mam 3,5cm z tyłu między oponą a rantem nadkola.
robertdg - 15-02-2010, 20:29
Remik, ja utwardzałem spręzyny z tyłu ze względu na dodatkowe obciążenie butlą gazową, często też woze troche gratów w bagażniku, koło zapasowe, kilka śrubokrętów, kluczyków, lewarek, jakis wężyk, opaske, linke holowniczą, paste, no troche tego jest no i dodatkowo dociąża auto. non problem jak auto podnosisz na lewarku równomiernie cały tył to prześwit uzyskujesz taki jaki opisywał xor, więc wynika z tego że amory są seria, a ori amory to KYB z logiem Mitsubishi, tak więc ja nie widze powodów do obaw.
swinks_UK - 15-02-2010, 20:52
Szły również Daiyama i Bilsteiny.
W obniżanych "Super VR4" były Bilsteiny (chyba B12 albo B8). Właśnie amorki były krótsze.
robertdg - 15-02-2010, 21:19
Te zaznaczone na zielono sa dedykowane do SE na tył, wedle katalogu
|
|
|