To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Lancer się dusi...

Daemon - 16-02-2010, 18:46
Temat postu: [C62A 1.5] Lancer się dusi...
Witam.
Co może być przyczyną, że samochód ten łapie takiego jakby doła (dusi się, muli) między 2500, a 3000 obrotów?

P.S. Jest to lancer z 89 roku, 1.5, 84 konie mechaniczne, 8 zaworowy.

bartoslaw - 16-02-2010, 19:12

Powodów może być wiele. Sam miałem ten sam problem. Napisz coś więcej. Jest gaz? "check engine" się zapala? Po przekroczeniu 3000 RPM jest ok? Na początek wymień filtr paliwa i ustaw wolne obroty i odpowiedni kont wyprzedzenia zapłonu (wszystko łopatologicznie wyjaśnione na stronie krzyżaka). Jeżeli problemy pojawiają się tylko w zakresie 2500 - 3000 to bardzo możliwe, że masz wtryski zawalone. Napisz jeszcze czy na ciepłym silniku jest lepiej.

[ Dodano: 16-02-2010, 19:22 ]
poprawka kont na kąt (ortografia leży)

Daemon - 17-02-2010, 13:38

Gazu nie ma.
Check engine się nie zapala.
Po przekroczeniu 3000 jest ok.
Zapłon był ustawiany na lampie przez mechanika.
Możliwe, że wtryski bo samochód przez miesiąc stał i jest po wymianie głowicy.

bartoslaw - 17-02-2010, 15:14

Jeżeli filtry, kable świece, kopułki itd. są ok to koniecznie sprawdź te wtryski. Przerabiam to samo z moimi wtryskami. Opcje są takie, że albo można kupić całą listwę np. na allegro (cena różna ok 100-150zł jak się uda) albo oddać do czyszczenia (najlepiej myjka ultradźwiękowa). Gdzieś w necie znalazłem, że gość podłączył równolegle zawalone wtryski do przerywacza od kierunkowskazów i wsadził to do wanienki z naftą na noc. Nie testowałem tego także nie mogę potwierdzić skuteczności tej metody. Ponoć dodatki do paliwa pomagają w niektórych przypadkach. Nowe wtryskiwacze do kupienia właściwie tylko w ASO za kosmiczną kwotę (ktoś na forum pisał, że ok 450 zł).
mkm - 17-02-2010, 23:07

Sprawdz przerwy na swiecach.
Anonymous - 26-02-2010, 20:37

Witam,miałem w swoim C62 1,5 12V podobny problem,zmieniałem filtry ,świece ,przewody,bez efektu.Pewien mechanik poradził mi wypiąć czujnik spalania detonacyjnego tzw.knock sensor,efekt natychmiastowy,zbiera się z każdych obrotów i ciągnie bez zadyszki do samego końca.Złączka znajduje się bodaj między 2a3 wtryskiwaczem,pozdrawiam
Piter89 - 04-03-2010, 15:21

Jak się temat zakończył, bo mam ten sam problem.
Czy wymiana kondensatorów w tym przypadku pomoże??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group