To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - [Cari 1.8 GDI] chcę kupić carismę 1.8gdi

vonPaulus89 - 16-02-2010, 18:54
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] chcę kupić carismę 1.8gdi
powiedzcie koledzy co sądzicie o tej carismie. znalazłem ją niedaleko siebie i chciałem spytać czy wy cos niepokojacego dostrzegacie. zdjęcia odpowiadają rzeczywistości bo widziałem ją juz tylko że miała troche śniegu

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11467719
Silnik zapalił ciężko ale stała przez ostatnie mrozy bo olej w skrzyni był strasznie stężały. zapaliła mi sie ta pomarańczowa kontrolka z prawej z symbolem silnika ale tylko po dodaniu gazu. na wolnych obrotach gasła. wie ktos co by to mogło być? czy to tylko zimny silnik?

robertdg - 16-02-2010, 19:11

Zderzak tylny krzywo lezy, szpara na lewym boku, przód wygląda podejrzanie, poproś o dokładniejsze zdjęcia przodu oraz komory silnika z uwzględnieniem pasa przedniego, problem z zapalaniem się kontrolki silnika przy wzroście obrotów może miec związek z pompą wysokiego ciśniena, trzebabyłoby zdjagnozować bład/błędy.
mk0808 - 16-02-2010, 19:21

czesc.
mnie rzucil sie w oczy obrotomierz, wskazowka jest na tysiacu.
pozdr

zbycho77 - 16-02-2010, 19:23

Generalnie nie wygląda to źle, może i mógłbym się przyczepić do spasowania kierunkowskazów z reflektorami, ale trzeba się temu lepiej przyjrzeć, zderzak delikatnie opada, co w sumie jest często spotykane i nie ma co się za bardzo tym przejmować. Z tyłu mam wrażenie, że szczeliny klapy z dwóch stron są różne, ale może to być kwestia kąta pod którym fotografowane było auto - do sprawdzenia.
Dziwi mnie, że ci ludzie na zachodzie tak mało jeżdżą, jakoś trudno mi uwierzyć w ten przebieg 12 letniego auta, ale kto wie - popatrz uważnie na pedały gazu, hamulca, sprzęgła. Kierownica często szybko się wyciera, ale mam wrażenie, że poniżej 100tys powinna być nieco w lepszej kondycji.
Jak bierzesz GDI to szczególną uwagę trzeba zachować przy sprawdzeniu stanu silnika, ale tutaj niech wypowiedzą się użytkownicy tego silnika, bo ja mam standardowe 16V.
Jeśli chodzi o Check Engine, to w Cari nie miałem takiego przypadku. Natomiast w Colcie pojawiła się taka sytuacja jak "padał" akumulator, jak odpalił i zaczęło się ładowanie - kontrolka zgasła. Jeśli to auto długo stało, mogło być tutaj podobnie.
Generalnie warto je obejrzeć ...

[ Dodano: 16-02-2010, 19:24 ]
mk0808 napisał/a:
mnie rzucil sie w oczy obrotomierz, wskazowka jest na tysiacu

Rzeczywiście dziwne ....

robertdg - 16-02-2010, 19:29

mk0808 napisał/a:
mnie rzucil sie w oczy obrotomierz, wskazowka jest na tysiacu.
zbycho77 napisał/a:
Rzeczywiście dziwne ....
może najzwyczajniej w świecie auto jest odpalone, kluczyk jest w stacyjce, w odpowiedniej pozycji ;-)
Saqu - 16-02-2010, 19:41

mk0808 napisał/a:
wskazowka jest na tysiacu.

Wskaźnik temp może sugerować, że auto jest na ssaniu, więc tutaj nie ma się co czepiać.

vonPaulus89 napisał/a:
zapaliła mi sie ta pomarańczowa kontrolka z prawej z symbolem silnika ale tylko po dodaniu gazu.

Za tą kase lepiej byłoby poszukać modelu bez CE. GDI powinno się kupić w dobrym stanie, bo inaczej wydatki i wydatki, noi serwis na bieżąco.
Do przebiegu nie będę się wypowiadał... :P to jest kwestia sporna co do niego...

vonPaulus89 - 16-02-2010, 19:51

jak stopnieją śniegi to podjade tam jeszcze raz i popatrzę spokojnie także od spodu ale środek (tapicerka, kierownica, wajcha biegów ale nie zajrzałem na pedały) wygląda dużo lepiej niż w vectrze z 99 roku z prawdziwym przebiegiem 160 tyś. ale to jeszcze porównam z carismą kolegi. Nie było zatuszowane wgniecenie pod prawym tylnym reflektorem i porysowania zderzaków. nie wiem za to co sądzić o tym tylnym. Ale najbardziej mnie niepokoi ta kontrolka i czekam tu na wasze opinie.silnk był zakurzony i pierwsze co sprzedawca powiedział to mały przebieg bo stało 3 lata jak babci zmarł mąż i stało zanim sprzedała.( tylko który tak NIE mówi) przyjechało z włoch tak przy okazji.
czekam na wasze propozycje co do tej kontrolki
pozdrawiam

robertdg - 16-02-2010, 20:06

vonPaulus89, we Włoszech zbytnio nie szanują aut, mało kiedy widziałem auto z włoch, które nie miałoby poobijanych zderzakow przód tył, lusterek, a to wszystko przez to że tam ludzie potrafia się wbijać na styk w miejsca parkingowe, przy mijankach potrafia sobie urwać lusterka, ale takie rzeczy to na porządku dziennym, podobnie we francji, najlepsze jest to że malo kto robi z tego afere, więć dokładniej na Twoim miejscu obejrzałbym przód i tyl, zwróciłbym ślady na ruszanie śrubek w elementach blacharskich, typu błotniki, maska, odciski śrub na plastikach, reflektorach.
Siero19 - 17-02-2010, 00:40

a ja powiem tak!!!
Straszna cena ja w tamtym roku za swojego dalem 6100 brutto
smieszny przebieg - az niemozliwe to auto ma juz 12 lat a 7500 km to ja robie w 3 miesiace a nie w rok ;/
no i straszna bieda jak juz masz brac gdi to klimatronik obowiazek, gdzie jest jakies alu, halogenow tez nie ma ;/ co jak co, ale w tej cenie to jeszcze powinni dorzucic kierowce na 3 miesiace gratis niestety
a jesli juz sa problemy z silnikiem jakis blad itp to tylko swiadczy o tym ze auto wcale nie bylo serwisowane a i pewnie przebieg mocno przekrecony.
to akurat ze zdezak z tylu wisi to sie poprostu zdaza cos trafic, kierunki sa tak zrobione ze nawet nowe potrafia wyskoczyc z zatrzasku, ja bym radzil szukac dalej...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group