[XX-92]Galant E3xA i starsze - wyciek
Gregor NEB - 17-02-2010, 18:09 Temat postu: wyciek Witam mam pytanie?. w moim miśku cieknie olej z uszczelki pod głowica od strony skrzyni ok 1l na500km .Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki? (Planuje niedługo wynianę motoru )
kamilek - 17-02-2010, 18:27
1l na 500km? No to nie ma opcji, silnik musi go palić. Przy tej ilości to każde zatrzymanie auta i miałbyś czarną plamę pod sobą.
A jak chcesz się pozbyć wycieków, możesz spróbować dociągnąć głowicę, nic innego nie wymyślisz niestety.
Gregor NEB - 17-02-2010, 19:48
i właśnie zostaje plama. a w garażu lepiej nie mówić
Andrew - 17-02-2010, 20:02
Gregor NEB napisał/a: | Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki? | spróbuj dociągnąć głowicę jak napisał kamilek, ale skoro mówisz, że tak duży wyciek to raczej dociąganie nic nie da... Jesteś pewny, że to spod głowicy cieknie
Maretzky85 - 17-02-2010, 20:51
A jaki Ty tam masz silnik ?
mitsu_pl - 17-02-2010, 23:15
Możesz spróbować zalać gęstszy olej, ale to nie uszczelni wycieku, lecz może go zmniejszyć. Chyba że już masz najgęstszy (15W-40)
Gregor NEB - 18-02-2010, 18:25
na 100% a pod głowicy cilnik był umyty i sprawdzałem. poczatkowo uciekałao 100ml na 1000. a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac
silniczek to 1.8 gażnik. kupiłem identyko od lancera do przełożenia ale sie okazało ze nie pasuje. brakuje mu kilku czujników przy kolektorze sącym a ze starego nie przełoże kolektora bo niepasuja otwory na śruby w głowicy
a co do gęstrzego oleju wlałem motodoktora troszke pomogło ale nie wiele
Andrew - 18-02-2010, 18:31
Gregor NEB napisał/a: | a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac | negatywny wpływ mrozów na uszczelkę. A co się dzieje z tym silnikiem, że chcesz go wymieniać???
Gregor NEB - 18-02-2010, 18:55
jak go kupiłem okazało sie ze ma słabe ciśnienie i koles dolał doktorka.
[ Dodano: 18-02-2010, 19:00 ]
a generalka silnika sie nie opłaca pytałem.a wymiana uszczelki równa sie z cena silnika pozatym jezdze na nim 6 miesiecy zrobiłem ok 15 tyś i chodzi ok w mrozy nie było problemu z odpalaniem nawet na gazie.o
Andrew - 18-02-2010, 19:41
Gregor NEB, pierścienie zmienić i uszczelkę i nie będzie tak drogo według mnie...
robertdg - 18-02-2010, 19:50
andrew84, pierścienie kosztują, uszczelka kosztuje, regeneracja głowicy kosztuje, do tego reszta czesci typu uszczelki, srubki, paski, rolki, etc., jak chciec to dobrze zrobic to moze 1000zł braknac, a jak sie okaze ze tuleje maja progi albo sa zrysowane, to nowe pierscienie nie maja sensu, a jak sie stanie tak ze uda sie tanio naprawic góre silnika a pojezdzi klient 2 miesiace i panewka obroci sie na wale, zalamać się mozna, z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu, etc.
Andrew - 18-02-2010, 19:53
robertdg napisał/a: | z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu | właśnie o to chodzi. Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są. Myślę, że w 1000 PLN by się wyrobił.
Gregor NEB - 18-02-2010, 21:09
właśnie koszt nie mały 1/3 wartości samochodu.mam dobrego znajomego na szrocie moze cos załatwi. a narazie galu postoi tochę w garazu.
[ Dodano: 18-02-2010, 21:23 ]
w 1000 bym sie nie zmieścił zprawdziłem ceny kilku tylko cześci i wyniosło 500 a gdzie robocizna i reszta
Andrew - 18-02-2010, 21:41
Gregor NEB, polecam zadzwonić w sprawie części do Pana Marka Malika.
Hugo - 18-02-2010, 23:47
andrew84 napisał/a: | Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są | Dokładnie, a dopiero póżniej zamawiał (bądź nie) części. Zdjęcie głowicy nic nie kosztuje.
|
|
|