To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - wyciek

Gregor NEB - 17-02-2010, 18:09
Temat postu: wyciek
Witam mam pytanie?. w moim miśku cieknie olej z uszczelki pod głowica od strony skrzyni ok 1l na500km .Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki? (Planuje niedługo wynianę motoru )
kamilek - 17-02-2010, 18:27

:shock: 1l na 500km? No to nie ma opcji, silnik musi go palić. Przy tej ilości to każde zatrzymanie auta i miałbyś czarną plamę pod sobą.
A jak chcesz się pozbyć wycieków, możesz spróbować dociągnąć głowicę, nic innego nie wymyślisz niestety.

Gregor NEB - 17-02-2010, 19:48

i właśnie zostaje plama. a w garażu lepiej nie mówić
Andrew - 17-02-2010, 20:02

Gregor NEB napisał/a:
Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki?
spróbuj dociągnąć głowicę jak napisał kamilek, ale skoro mówisz, że tak duży wyciek to raczej dociąganie nic nie da... Jesteś pewny, że to spod głowicy cieknie :?:
Maretzky85 - 17-02-2010, 20:51

A jaki Ty tam masz silnik ?
mitsu_pl - 17-02-2010, 23:15

Możesz spróbować zalać gęstszy olej, ale to nie uszczelni wycieku, lecz może go zmniejszyć. Chyba że już masz najgęstszy (15W-40)
Gregor NEB - 18-02-2010, 18:25

na 100% a pod głowicy cilnik był umyty i sprawdzałem. poczatkowo uciekałao 100ml na 1000. a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac

silniczek to 1.8 gażnik. kupiłem identyko od lancera do przełożenia ale sie okazało ze nie pasuje. brakuje mu kilku czujników przy kolektorze sącym a ze starego nie przełoże kolektora bo niepasuja otwory na śruby w głowicy

a co do gęstrzego oleju wlałem motodoktora troszke pomogło ale nie wiele

Andrew - 18-02-2010, 18:31

Gregor NEB napisał/a:
a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac
negatywny wpływ mrozów na uszczelkę. A co się dzieje z tym silnikiem, że chcesz go wymieniać???
Gregor NEB - 18-02-2010, 18:55

jak go kupiłem okazało sie ze ma słabe ciśnienie i koles dolał doktorka.

[ Dodano: 18-02-2010, 19:00 ]
a generalka silnika sie nie opłaca pytałem.a wymiana uszczelki równa sie z cena silnika pozatym jezdze na nim 6 miesiecy zrobiłem ok 15 tyś i chodzi ok w mrozy nie było problemu z odpalaniem nawet na gazie.o

Andrew - 18-02-2010, 19:41

Gregor NEB, pierścienie zmienić i uszczelkę i nie będzie tak drogo według mnie...
robertdg - 18-02-2010, 19:50

andrew84, pierścienie kosztują, uszczelka kosztuje, regeneracja głowicy kosztuje, do tego reszta czesci typu uszczelki, srubki, paski, rolki, etc., jak chciec to dobrze zrobic to moze 1000zł braknac, a jak sie okaze ze tuleje maja progi albo sa zrysowane, to nowe pierscienie nie maja sensu, a jak sie stanie tak ze uda sie tanio naprawic góre silnika a pojezdzi klient 2 miesiace i panewka obroci sie na wale, zalamać się mozna, z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu, etc.
Andrew - 18-02-2010, 19:53

robertdg napisał/a:
z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu
właśnie o to chodzi. Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są. Myślę, że w 1000 PLN by się wyrobił.
Gregor NEB - 18-02-2010, 21:09

właśnie koszt nie mały 1/3 wartości samochodu.mam dobrego znajomego na szrocie moze cos załatwi. a narazie galu postoi tochę w garazu.

[ Dodano: 18-02-2010, 21:23 ]
w 1000 bym sie nie zmieścił zprawdziłem ceny kilku tylko cześci i wyniosło 500 a gdzie robocizna i reszta

Andrew - 18-02-2010, 21:41

Gregor NEB, polecam zadzwonić w sprawie części do Pana Marka Malika.
Hugo - 18-02-2010, 23:47

andrew84 napisał/a:
Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są
Dokładnie, a dopiero póżniej zamawiał (bądź nie) części. Zdjęcie głowicy nic nie kosztuje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group