Pajero III - 2h - 4H 4LH 4LLH
caytols - 18-02-2010, 14:26 Temat postu: 2h - 4H 4LH 4LLH Prosze o opis znawcow mam pajero i nie za bardzo lapie
jak przelancza na 4h to jasne ze pracuje na 2 osie
jak 4lh to zapalaja sie 4 kola i w srodku takie cos pomaranczowego co to ?????
jestem zielony a auto pracuje mi w terenie - zauwazylem ze czasami wylanczaja mi sie oznaczenia 4 zielone lampki i miga w srodku ta pomaranczowa ale jade normalnie o co z tym chodzi
Odpiszcie mi ile moze na godzine jechac w pozycji 4H i w pozycji 4LH pojecia o tym nie mam powiem ze jak wczoraj przepielem w terenie na 4LH to rewelacja sie jechalo
leśniczy22 - 18-02-2010, 14:50
Tyle razy już wałkowane było w pajero II jest tak samo więc przejrzyj forum.
watcher79 - 18-02-2010, 15:09
A zajrzałeś chociaż do FAQ ?
Nie napisałeś jakie masz auto i skrzynię ale z wypowiedzi wynika że SS (Super Select), tyle że pomyliłeś 4LH z 4HLC.
W skrzyni SS są tylko następujące pozycje: 2H -> 4H -> 4HLC -> 4LLC
Ta środkowa pomarańczowa lampka odpowiada za blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego.
Po zablokowaniu (4HLC) moment obrotowy przenoszony jest w stosunku 50:50 na obie osie i jest to już w pełni terenowy wariant. (nie zaleca się wyjeżdżanie na czarne)
Ostatnie położenie (4LLC) to po prostu włączenie reduktora.
W tym położeniu możesz dodatkowo (o ile Twój model jest w to wyposażony) zablokować tylni most przełącznikiem R/D Lock.
Gienek dokładniej opisał to tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970
|
|
|