Carisma - Techniczne - [Cari 1.8] pomocy
wiolunia2309 - 20-02-2010, 10:08 Temat postu: [Cari 1.8] pomocy mam podświetlone połowę zegarów odkręciłam śruby od obudowy ale nie mogę jej zdjąć czyżby się coś zapiekło boję się szarpać żeby nie złamać :?:
misibiczi - 20-02-2010, 10:51
Napisz, które śruby już odkręciłaś. Czy te dwie śruby przykręcające daszek, czy śruby przykręcające zespół zegarów - widoczne dopiero po zdjęciu tego pierwszego ?
wiolunia2309 - 20-02-2010, 10:53
te śruby podtrzymujące daszek inie mogę go zdjąć
misibiczi - 20-02-2010, 10:56
Podważ lekko ramkę daszku od dołu i pociągnij dół delikatnie do siebie.
wiolunia2309 - 20-02-2010, 11:00
próbowałam i nic z tego boję się żeby poduszka nie zadziałała
robertdg - 20-02-2010, 11:02
Najlepiej ściągnąć dolną i górna czesc kolumny kierowniczej co by jej nie obdrapac i dopiero wtedy podwazac mocowania daszka od spodu, jest na spinki.
misibiczi - 20-02-2010, 11:05
Upewnij się czy te śruby są do końca wykręcone, a później ponów próbę tyle, że w sposób bardziej zdecydowany. Poduszka do tego nic nie ma
wiolunia2309 - 20-02-2010, 11:05
tak tylko że odkręciłam dwie śrubki i tam są tylko mocowania od daszku zero spinek pod obudową
misibiczi - 20-02-2010, 11:18
Musi wyjść, nie ma innego sposobu...próbuj do skutku
wiolunia2309 - 20-02-2010, 11:25
będę próbowała dzięki za pomoc
robertdg - 20-02-2010, 11:29
sa zatrzaski, pokazane strzalka
Cyframi masz pokazana kolejnosc demontazu elementów do sciagniecia licznika, czyli najpierw oslona kolumny, pozniej daszek licznika, na koncu licznik
saphire - 22-02-2010, 10:42
U mnie w galerii masz fotki z demontażu zegarów zrobione przy okazji gdy im zakładałem srebrne obwódki. Jak odkręcisz kilka śrub w daszku i zdejmiesz spód daszka i szkiełko to o ile pamiętam są jeszcze trzy śruby trzymające same zegary a jak je wykręcisz to zegary wyciągasz do przodu - dość ciasno siedzą we wtyczkach krawędziowych. Osłony kierownicy nie trzeba zdejmować.
wiolunia2309 - 02-03-2010, 09:12
mam pytanko jakie jest oznaczenie żaróweczek...
saphire - 02-03-2010, 18:33
Teraz to nie wiem bo nie pamiętam ( w5w? w2w? ) ale jak się zrobi ciepło to będę wyciągał swoje zegary bo mi się spaliła żaróweczka podświetlenia wybranego biegu z automatu (D)-Drive więc wtedy będę wiedział jakie ma oznaczenie zresztą po co to wiedzieć - zajeżdżam pod Orlena w 5 minut mam zegary na wierzchu - sprawdzam i dobieram żaróweczkę (zwykle mają tam spory wybór) zakładam, zegary na miejsce i wio.
|
|
|