To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Jak nas mają w ...

Jacek162 - 21-02-2010, 12:25
Temat postu: Padniete sprzęgło
A miało być tak pięknie.

No i stało się, tydzień temu, czyli pięć tygodni po odbiorze nowego Outlandera i przejechaniu 2933km sprzegło odmówiło posłuszeństwa.
Jak codzień wyjeżdżając z garazu, a mam go pod domem, wjazd po równi pochyłej, zasmierdziało sprzegło, wpadł pedal i jazda się zakończyła. Tydzień temu oddałem auto do serwisu gdzie stwierdzono, że sprzegło zostało spalone i wygląda jakbym przejechał na "półsprzegle" jakieś 50 km.Hmm, trzykrotny wyjazd, fakt było trochę śniegu, spowodował w nowym aucie spalenie sprzęgła Daleko mi do tego aby się mienic "Karuzem" kierownicy ale nie jestem tez niedzielnym kierowcą i wiem jak posługiwać się sprzegłem.
A teraz najciekawsze informacje:

1.MMP, odmówiło naprawy w ramach gwarancji,
2.Mitsubishi assistance odmówiło mi samochodu zastępczego dlatego, że o wasnych siłach dotarłem do serwisu Lekko mnie to wzburzyło i powiedziałem panience przy telefonie, że wyjadę przed bramę i do niej zadzwonię. Panienka na to, że teraz to już nie mam co liczyć naawet na pomoc bo rozmowa jest nagrywana i z niej wynika, że dojechałem sam.
3.Sprzęgła do mojego auta nie ma w Polsce oraz Europie. Muszą go sprowadzać z Japoni co ptrwa około miesiąca.

No i tego juz za dużo, psim obowiązkiem jest zapewnienie części zamiennych do sprzedawanych samochodów. Jeśli MMP ma z Tym problem proponuję zwinąc interes.
Od jutra sprawą zajmie się adwokat, nie mam innego wyjscia. Wstyd Panowie z MMP.

Pozdrawiam i przestrzegam, będą Wam wchodzili do ... przed kupnem auta a jak już kupicie to jedynie Was w nią kopną.

Pozdrawiam Jacek162

Jacek162 - 21-02-2010, 12:30
Temat postu: Ciekawostka odnośnie MMP
A miało być tak pięknie.