Pajero II - skrzynia z jedynki?
ryba - 22-02-2010, 23:03 Temat postu: skrzynia z jedynki? Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam
jabol66 - 24-02-2010, 11:08 Temat postu: Re: skrzynia z jedynki?
ryba napisał/a: | Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam |
przepraszam bo nie bardzo rozumiem co obroty mają do skrzyni, a odpowiadając na pytanie to jeżeli masz teraz ss to napewno nie a i chyba es też n ie będzie pasował
dodgev;) - 24-02-2010, 15:01
Co do pasowania to pasowac pewnie nie powinna ,ale wsadzić sie da. Przedni wał bedzie zakrutki tylne frezy nie pasują i trzeba wał skracac i jeszcze boczną poduszke a raczwej mocowanie trzeba cofnąć do tyłu tak jest w przypadku manuala. Jakieś 2 lata temu wsadziłem z II skrzynie z anglika ss do pajero I akurat taka sie trafiła i wsumie samochód bryka i to ostro. Z automatem tesz pewnie wyjdzie tylko czy przy aktualnym dostepie cześci sie to opłaci?
ryba - 24-02-2010, 16:29 Temat postu: Re: skrzynia z jedynki?
jabol66 napisał/a: | ryba napisał/a: | Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam |
przepraszam bo nie bardzo rozumiem co obroty mają do skrzyni, a odpowiadając na pytanie to jeżeli masz teraz ss to napewno nie a i chyba es też n ie będzie pasował |
Odnosnie obrotow, starsza skrzynia ma na pewno inne przelozenie a co za tym idzie inne predkosci osiaga auto.
Pytam o ta skrzynie poniewaz w moim aucie zamontowana byla pompa wtryskowa od jedynki.
Myslalem ze autor tego wynalazku poszedl dalej i zmienil tez skrzynie na starsza.
Ale sadzac po Waszych wypowiedziach jest to raczej nie mozliwe, na pewno mam SS.
Moze wysokie obroty, ktore silnik trzyma podczas jazdy to po prostu oznaka koncowki zywotu skrzyni... (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D)
Dziekuje za odpowiedzi
jawaldek - 24-02-2010, 17:22
ryba napisał/a: | (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D) | przy 100 to obroty raczej oscylują w granicach 2300-2500,wyłącz O/D obroty powinny spaść a co za tym idzie i spalanie. Czy jesteś pewny że wszystkie biegi wybiera?? Pytam bo swojego czasu jak się zawiesił sterownik to 100km/h kosztowało 4000 obrotów
Zobacz http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#537864
piotrjakubowice - 24-02-2010, 17:36
głupio pytać ( wybaczcie jestem świażak ) ale co to jest O/D ? Ja przy 100km/h mam prawie 3000 obrotów.
ryba - 24-02-2010, 18:40
O/D - over drive
Co do wybierania to ewidentnie czuc 3 biegi a przy 80 wchodzi nadbieg. Tyle ze te obroty sa takie wysokie...
Zaczyna mi brakowac koncepcji jak to ugryźć...
Faraonix - 24-02-2010, 18:51
2200 to mam kolo 80km, przy 100 tez jest cos przed 3000
ryba - 24-02-2010, 19:12
Probowalem regulowac linke kontrujaca przy pompie wtryskowej.naprezalem, luzowalem i nic. Ciagle wysokie obroty...
[ Dodano: 24-02-2010, 19:13 ]
jawaldek napisał/a: | ryba napisał/a: | (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D) | przy 100 to obroty raczej oscylują w granicach 2300-2500,wyłącz O/D obroty powinny spaść a co za tym idzie i spalanie. Czy jesteś pewny że wszystkie biegi wybiera?? Pytam bo swojego czasu jak się zawiesił sterownik to 100km/h kosztowało 4000 obrotów
Zobacz http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#537864 |
A czy nie jest tak, ze jak wylacze O/D (kontrolka sie zaswieci) to nie bedzie wrzucal nadbiegu?
Faraonix - 24-02-2010, 20:38
Jak kontrolka sie swieci to masz tylko 3 biegi jak nie swieci to masz 4 biegi. Chyba ze sie spali zarowka to nadal moga byc 3
ryba - 24-02-2010, 20:59
U mnie dziala, tak jak pisalem czuc jak wchodzi nadbieg, tyle ze obroty sa bardzo wysokie
jawaldek - 24-02-2010, 21:31
ryba napisał/a: | tyle ze obroty sa bardzo wysokie | a może było coś robione przy pompie ?? a czy nie masz przypadkiem tempomatu?? i był ostatnio używany?? U mnie w tempomacie zacięła się linka w pancerzu i wskakiwał na wysokie obroty co wiązało się też z szybszą jazdą->> tak tylko "głośno" myślę
ryba - 24-02-2010, 21:44
pompa byla wymieniana, poniewaz poprzedni wlasciciel zalozyl pompe od jedynki.Ponoc tamta pompa nie miala czujnika obrotow.
A moze wlasnie w tym tkwi problem, moze czujnik obrotow nie jest podlaczony do skrzyni...Wiecie gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik?Jakis schemat???
|
|
|