[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Problem z pracą silnika!!
kabanos - 05-03-2010, 15:24 Temat postu: [CJ1A 1.3] Problem z pracą silnika!! Witam,
jestem posiadaczem samochodu mitsubishi colt z 2001 roku, silnik 1,3 ten mocniejszy 16V 82KM.
Samochód kupiłem nie odpalający. Zepsuty był immobiliser, został wymieniony cały moduł(komputer). Następnie samochód zapalił no i chodził tylko na "dwa gary". Wymieniłem moduł zapłonowy i wszystko było ok. Pojeździłem około 2/3 tyg i znowu to samo, ale tym razem cewka się nie grzeje, a podczas jazdy jakiś dziwny dźwięk słychać z pod maski....
POMOCY: co to może być??
przy dodawaniu gazu jest się podniesie maskę jest takie jakby "zasysanie powietrza".
tom17 - 05-03-2010, 18:07 Temat postu: Re: colt 1,3 16V 82KM, problem z pracą silnika!!
kabanos napisał/a: | przy dodawaniu gazu jest się podniesie maskę jest takie jakby "zasysanie powietrza". |
a układ dolotowy masz szczelny?
Hugo - 05-03-2010, 18:09
kabanos napisał/a: | przy dodawaniu gazu jest się podniesie maskę jest takie jakby "zasysanie powietrza". | Rozregulowana przepustnica? Posłuchaj skąd dokładnie dochodzi syczenie.
kabanos - 05-03-2010, 20:14
Zrobiłem tak: wróciłem do domu, i na włączonym silniku wyciągnąłem najpierw pierwszą święce(z pierwszego modułu)-bez reakcji, czyli silnik chodził tak samo, następnie wyciągnąłem święce z drugiego modułu... no i ku mojemu zdziwieniu silnik zaczął chodzić tak jak trzeba, no i teraz pytanie się nasuwa, co mogło być tego powodem? Może warto jest wymienić kable, bo świece mam wszystkie nowe:)
układ dolotowy, tłumiki wszystkie wymieniona są na nowe... samochód przez prawie 3 lata stał w niemczech, w Polsce około 2tyg u mechanika, który wymieniał komputer:) przebieg tylko 76tys.km z książka!! Generalnie, już raz w trasie zdarzyło mi się, że przez chwile nie chodził jak powiniem, no ale wszystko szybko ustało:) paliwo leje 98 100oktanowe na shellu, więc autu niczego chyba nie brakuje:)
jakieś pomysły czemu tak się dzieje??
oczywiście dziękuję za odzwew, fajnie tutaj!!!
Hugo - 06-03-2010, 11:02
Kable zapłonowe to część eksploatacyjna, którą się co jakiś czas wymienia, więc wymień, a paliwko wystarczy mu 95.
|
|
|