To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - dolot powietrza nieszczelny

jabol66 - 06-03-2010, 15:23
Temat postu: dolot powietrza nieszczelny
Mam pytanie jak uszczelnić dolot powietrza w dieslu 2,8 problem pojawił się po założeniu snorkela mianowicie po zatkaniu komina silnik chodzi dalej, do filtra wszystko gra (od końca układu), po demontażu filtra powietrza i zatkaniu dolotu silnik nadal chodzi jak sprawdzić gdzie bierze lewe powietrze. Proszę Was o pomoc bo komin nie ma służyć jako ozdoba :lol: a chyba jeżeli silnik nie zgaśnie to nie ma go co zatapiać??
jawaldek - 06-03-2010, 17:54

To odpowiedź dałeś już sobie sam->> na dolocie od filtra do silnika i tam bym szukał nieszczelności->> może tylko uszczelka albo dziurawy dolot albo sprężarka albo... albo
powoli obserwując drogę dolotu powietrza wyłapiesz nieszczelność. I tak na marginesie-> montując snorkela a konkretnie gumową rurę łączącą snorkel z filtrem po za starannym założeniu obejm posmaruj wcześniej te miejsca odpowiednim silikonem->> to tak tylko dla pewności uszczelnienia.

jabol66 - 07-03-2010, 14:42

jawaldek napisał/a:
montując snorkela a konkretnie gumową rurę łączącą snorkel z filtrem po za starannym założeniu obejm posmaruj wcześniej te miejsca odpowiednim silikonem->> to tak tylko dla pewności uszczelnienia.

tak zrobiłem a nawet troche lepiej ponieważ całość pomiędzy snorkelem a puszką od filtra założyłem jednolity zbrojony wąż i opaski od ciężarówki:))
a pytanie moje jest takie czxy wiesz jaksprawdzić turbo i intercoler czy są szczelne

Faraonix - 07-03-2010, 20:14

mozesz odkrecic waz ten przed turbo i po zatkaniu powinien zgasnac. Choc 100% pewnosci nie ma bo moze miec nieszczelnosc na tyle mala nie bedzie chodzil ale wode zassie. Najlepiej by bylo odlaczyc od dolotu i zaslepic, a od strony turbo dorobic przejsciowke na pompke. Napompowac 1,2bar i patrzyc czy nie schodzi cisnienie na manometrze.
plecho1 - 07-03-2010, 20:20

Witam.
Na odpalonym silniku pryskaj delikatnie samostartem po dolocie w miejscach gdzie mogą być nieszczelności. Jak trafisz na nieszczelność to zwiększą się trochę obroty silnika.
Pozdrawiam.

jabol66 - 08-03-2010, 19:32

problem znaleziony jak by ktoś kiedyś szukał to od końca sprawdzqałem najpierw sam intercoler zaślepiłem silnik zgasł, póżniej turbine (ale bez węża) silnik zgasł. a wcześniej sprawdzałerm na węzu tuż za filtrem a poprzez niego ciągło przez iodmę z silnika powietrze z olejem.
stegano - 08-03-2010, 20:52

jabol66 napisał/a:
problem znaleziony jak by ktoś kiedyś szukał to od końca sprawdzqałem najpierw sam intercoler zaślepiłem silnik zgasł, póżniej turbine (ale bez węża) silnik zgasł. a wcześniej sprawdzałerm na węzu tuż za filtrem a poprzez niego ciągło przez iodmę z silnika powietrze z olejem.


Przeczyść sobie tą odme :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group