Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] gal 2.5 + gaz Czaple
gesty - 07-03-2010, 15:48 Temat postu: [EAx 97-04] gal 2.5 + gaz Czaple Witam ponownie,
gdy wreszcie udało mi się uporać z usterkami mojego pierwszego galanta w dieslu szybko zrozumiałem ze rezygnacja z poszukiwań v6 na rzecz grzechotnika była złą decyzja. Stad tez mam pytanie czy któryś z kolegów był może ostatnio u chłopaków z Czapli i widział poniższy egzemplarz? Cena podejrzanie niska nawet przy spadającym kursie eur, i kierownica chyba przedliftowa..
i link do aukcji
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11770615
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Po LIFTINGU/z Gazem!
Cena (brutto):12 500 PLN / 3 218 EUR (do negocjacji)
Kategoria:
Sedan / Limuzyna
Informacje:
Rok produkcji: 1999, Data rejestracji: 09/1999, Skrzynia biegów: półautomatyczna / sekwencyjna, Moc: 163 KM (120 kW), Pojemność skokowa: 2500 cm3, benzyna+LPG, zielony-metallic, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/nieopłacony, Kraj pochodzenia: Niemcy,
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, welurowa tapicerka, tempomat, światła przeciwmgłowe, niezależne ogrzewanie, czujnik parkowania
Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Mitsubishi Galant sprowadzony z Niemiec,do opłat. Silnik 2.5 V6 + skrzynia biegów Tiptronik-możliwość jazdy na automacie i ręczna zmiana biegów. Auto zakupione w Niemczech od pierwszego właściciela z rocznika 1949 ( potwierdza to brief). Auto bardzo zadbane w środku,lakier również ok. Autko bogato wyposażone posiada min. elektroniczne zegary High Kontrast, Webasto,czyli ogrzewanie postojowe,które jest sprawne! ,pełna elektryka,
klimatronik, czujniki parkowania,które również działają, radio cd+6głosnikow, elektryczny szyberdach, halogeny,tempomat, alufelgi 15stki,
Samochód jest bezwypadkowy.
robertdg - 07-03-2010, 16:44
gesty, wydaje mi sie ze ten galant juz był wczesniej opisywany, jednakze uparcie szukałem i nie znalazłem, nie wiem kiedy chłopaki go sprowadzili, czy aktualny stan magazynowy czy troche im służył jednakze coś mi sie kojarzy, a ze nie potrafie znalezc, to postaram sie conieco napisac:
Auto jest po liftingu, kierownica wydaje mi sie, a raczej mam okolo 99% pewności ze jest odpowiednia, gdyż przyznam szczerze bez bicia ze widziałem Galanty z tego rocznika po FL z taka kierownica i nie byly to pojedyncze sztuki, jak dobrze kojarze to nowsze kierownice mozna było spotkac w 2000r, bo na tym przełomie widziałem Galanty i z nawa i stara kierownica, dostrzegam jakiś odprysk/[arch na masce nad lewym reflektorem i widac to w 2 perspektywach zdjecia wiec sadze ze to chyba nie jest efekt cienia, no i jak widze wlew gazu zamontowany w taki rzeżnicki sposób to aż mnie skreca
Nic wiecej chyba z tych zdjec nie wydukam, ciemny kolor auta i zdjecia takie sobie, może ktoś jeszcze coś dojrzy swoim sprawnym okiem
gesty - 07-03-2010, 16:49
Dziekuje za feedback i pomoc w edycji, wlew gazu to faktycznie okrutna wada tego auta ale cena...odprysk na masce rowniez rzucil mi sie w oczy, ale generalnie chialem dopytac czy ktos go mzoe nei widizal na zywo jako ze reszta zdjec rowneiz nie pokazuje zbyt wiele. Przegladam ogloszenia od paru miesiecy i nie kojarze tej konkretnej sztuki wczesneij sadze weic ze swiezy import.
BTW, co to za wersja? taki zderzak najbardziej mi sie podoba i takiej wersji szukalbym dalej..
robertdg - 07-03-2010, 16:54
gesty, właśnie Panowie z Czapli przeważnie piszą że świeży import, a mi może się cos poknociło, gdyz pare innych ich aut widziałem już w dokładnie takich samych ujeciach, miejsca, etc., jednakze cena nie jest wysoka ba jest bardzo atrakcyjna, auto zagazowane tym bardziej na plus, jeszcze ciekawe co to za instalka, zeby jej serwis nie wyszedl drozej od zalozenia nowej instalki, auto ma dosc dobre wyposazenie, m.in ori parktronic i te rzeczy przemawiaja jak najbardziej na plus tego auta uwazam ze to moze byc okazja i auto moze sie szybciutko sprzedac, wiec jak daleko nie masz wartaloby zabrac ze soba i obejrzec wspolnie autko
Edit:
Jest to wersja Elegance
Tomek - 07-03-2010, 17:40
robertdg napisał/a: | no i jak widze wlew gazu zamontowany w taki rzeżnicki sposób to aż mnie skreca
|
standardowa niemiecka robota, wiekszosc gali z niemiec, z gazem montowanym przez helmutów widzialem wlasnie z takim umiejscowieniem wlewu
przykładem jest chocby ten:
http://allegro.pl/item945...mbi_okazja.html
nie wiem, czy tam jest jakis zakaz montazu korka w zderzaku, nie mowiac juz o umiejscowianiu go pod klapka
no, ale jak komus nie pasuje to zawsze mozna przerobic
robertdg - 07-03-2010, 17:50
tomek84, Ja to doskonale rozumiem, ale pomyśl sobie i wydedukuj, mozna uznac ze ten wlew zamontowany jest w najbardziej elastycznej czesci blotnika, niemalze po srodku, tam nie ma zadnego usztywnienia, jedno złe tankowanie i zonk błotnik bedzie wyłamany w tym miejscu, lej od dystrybutora takze wazy i do tego dochodzi masa weża i cisnienie gazu, auta z Holandii takze maja w taki sposob montowany zawór gazu, wybacz mozesz sobie to zrobic, jednakże spawanie błotnika na takiej płaszczyźnie wiąże się z tym, że blacha się pościąga, nie ma na to siły, więc póżniej trzeba to odprężać i szpachlować, to jest kolejny minus takich zabiegów, znaczy jak dla mnie to nie dyskwalifikuje auta, jednakże wprowadza niepotrzebne komplikacje, ale cena satysfakcjonuje tych pare niedociagniec
Tomek - 07-03-2010, 17:57
ale ja cie doskonale rozumiem, wyrazilem tylko moje zdaniem i stan wiedzy, zgodnie z ktorym jak widzialem galanta z gazem niemieckim to zawsze mial tak zalozony, nie wiem od czego to u nich zalezy ale tak jest, niestety, ale tak
ja bym tak osobiscie nie zalozyl, ale jak bym juz tak kupil to juz bym tak jezdzil,
a biorac pod uwage fakt, ze nadkola rdzewieja, to mozna wymienic calosc, 2 operacje za jednym zamachem
podsumowujac, taka juz ta helmutowska filozofia
sewkor - 07-03-2010, 17:58
Pamiętajcie, że przy rejestracji auta z zagranicy z instalacją gazową potrzebne są kompletne dokumenty na tą instalacje, zwłaszcza homologacja na butlę, uprawnienia zakładu montującego i takie tam . Jak brakuje jakiegoś kwitu to radzę odpuścić inaczej trzeba mocno kombinować, rejestracja może okazać się niemożliwa a to boli
A mocowanie korka wlewu typowe dla Holendrów, nie chce im się schylać przy tankowaniu, echhh...
gesty - 07-03-2010, 18:34
O co pytac ewentualnie w temacie instalacji? Poza wspomniana juz dokumentacja, na co zwracac uwage?
robertdg - 07-03-2010, 18:36
gesty, producent i model instalacji
gesty - 10-03-2010, 13:26
Witam,
instalacja Landi Renzo, co mozecie o niej powiedziec? Niestety brak papierow do instalcji, stad cena niska, z wstepnych ustalen wnioskuje ze bedzie problem z rejesracja stad tez ja raczej ta sztuke odpuszcze. Gdyby ktos byl zainteresownay to auto ma przejechane 220tys, nadkola i skrzynia podobno zdrowe wedle informacji od sprzedawcy.
robertdg - 10-03-2010, 17:21
gesty, znam gościa co ma taka instalacje w Roverze serii 600, zadowolony smiga na niej juz od kilku lat, regularnie serwisuje ta instalacje, wiekszych problemów z nia nie ma. Jezeli nie ma papierów na instalacje to lipa.
gesty - 10-03-2010, 19:47
dziekuje. Ktos ma dostep do eurotaxu aby sprawdzic wartosc katalogowa tego pojazdu?
sewkor - 10-03-2010, 19:57
Otóż to. lipa. Rozmawiałem ze znajomym diagnostą i niestety nikt się nie podłoży na przeglądzie bez papierów. Jedyne wyjście to załatwić temat ze znajomym gazownikiem aby " zorganizował " komplet dokumentów, ale to śliski temat. Tak więc lipa i to po całości
gesty - 10-03-2010, 20:47
Pojawily mi sie dwie opcje, beda sprawdzane w najblizszych dnaich. Jedna to wymiana butli na nowa i wtedy podciagniecie reszty podzespolow pod nowa homolagajce, a druga opcja to sprrawdzenei istniejacegio zestawu i wydanie nowych swiadectw. Czy ktos z Was probowal takich dzialan?
|
|
|