To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Tarcze nwaiercane i nacinane?

Anonymous - 13-03-2010, 00:02
Temat postu: Tarcze nwaiercane i nacinane?
Witam, niestety muszę wymienić tarcze bo już zaczęły bić przy hamowaniu. Wyczytałem, że wszyscy polecają ATE. Jednak może ktoś używa tarcz nawiercanych i nacinanych? co będzie lepsze? lubię troche poszaleć :D Może ktoś ma namiary na tańsze tarcze? :oops:
robertdg - 13-03-2010, 00:08

http://mikoda.pl/public/sklep.php

Tarcze nacinane i nawiercane powinny napewno poprawić hamowanie, ze wzgledu na lepsze odprowadzanie ciepła, w przypadku Galanta wielu ludzi sobie chwali takie tarcze

Anonymous - 13-03-2010, 08:29

nawet nieduzo 230zl za komplet. Zastanawiam się czy klocki wymieniać bo maja ze 2tys km tylko a złe też nie są bo to FERODO. Co myślicie?
j-rules - 13-03-2010, 09:16

mnisiek1 napisał/a:
nawet nieduzo 230zl za komplet. Zastanawiam się czy klocki wymieniać bo maja ze 2tys km tylko a złe też nie są bo to FERODO. Co myślicie?

Jesli pracowaly na zuzytych tarczach, ktore biły to klocki wymienic bo ci moga zniszczyc nowe tarcze

robertdg - 13-03-2010, 15:02

mnisiek1, na własnym bezpieczeństwie nie zaoszczędzisz, lepiej zakupic cały komplet, masz pewnosc ze hamulce sie dobrze dotra
Anonymous - 13-03-2010, 22:47

Dzięki za rady;] czyli będą tarcze+klocki, tylko ciągle mam dylemat z tymi nawiercanymi bo w tej samej cenie co ATE, a obawiam się trochę czy te nawiercane nie powyginają się po paru hamowaniach i jakieś kałuży?
Serek - 14-03-2010, 17:02

nacinane tną klocki sypiąc pyłem po felgach. Mam to u siebie.
Anonymous - 14-03-2010, 17:25

mnisiek1 napisał/a:
Dzięki za rady;] czyli będą tarcze+klocki, tylko ciągle mam dylemat z tymi nawiercanymi bo w tej samej cenie co ATE, a obawiam się trochę czy te nawiercane nie powyginają się po paru hamowaniach i jakieś kałuży?
Na komplecie nawiercane i nacinane tarcze Mikoda + klocki EBC green (dość agresywne dla tarcz) jeżdżę ponad 1,5 roku i mogę polecić. Tarcze nie gną się. :twisted:
emzet - 15-03-2010, 20:03

mnisiek1 napisał/a:
powyginają się po paru hamowaniach i jakieś kałuży

To jest bzdura :| Ja jeżdżę na nacinanych i nawiercanych mikodach + ferrodo premier prawie rok i zero problemów :P

KaWu - 16-03-2010, 15:40

emzet, nie wiem czy bzdura - kałuża może "załatwić" gorące tarcze. Szczególnie jak ktoś jeździ bez osłony wewn.
Ale oczywiście nie chodzi tutaj o to czy są tarcze nacinane czy nie.

emzet - 16-03-2010, 20:16

KaWu napisał/a:
Ale oczywiście nie chodzi tutaj o to czy są tarcze nacinane czy nie.

Dokładnie! Kolego KaWu, źle mnie chyba zrozumiałeś. Ja wiem, że kontakt gorącej tarczy z zimną wodą może prowadzić do jej "zwichrowania" i to niezależnie czy jest to tarcza pełna czy nawiercana itp. Ale zauważyłem u wielu osób takie podejście, że jak tarcza nawiercana to się powygina jak mandolina i Bóg wie co jeszcze i to są stwierdzenia ludzi, którzy takich tarczy nigdy nie używali, czyli kompletnie bezpodstawne :? . I ciągnąc temat dalej: czemu wszystkie super sportowe fury mają tarcze nawiercane? Żeby wjechać w kałużę i je powyginać.....??? Wiadomo, że liczy się jakość odlewu.... Mikoda ma podobno jakieś powiązania z brembo, ale tego potwierdzić nie mogę. Wiem tylko, że sami nie robią odlewów, tylko je importują. Mikoda tylko obrabia gotowy odlew (frezowanie, nawiercanie itd.) A opinie użytkowników są chyba bardziej wartościowe niż zdanie "wszystkowiedzących" pseudofachowców :) .

Anonymous - 17-03-2010, 21:57

Dzięki Koledzy za wyczerpujące odpowiedzi :wink: o tych tarczach, że się szybciej wyginają i inne takie słyszałem od paru osób ale jakemzet napisał nawet ich nie używali :D więc u mnie skończy się na tarczach mikody nawiercanych i myślę, że klocki ate albo ferrodo. jak się zrobi cieplej i będzie okazja do założenia i zrobienia paru kilometrów dam znać jak się sprawuje taki zestawik 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group