To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - WHEEL LOCK

robi3 - 13-03-2010, 00:12
Temat postu: WHEEL LOCK
Witam mitsumaniakow i prosze o pomoc!!!!! jestem zielony w tej kwesti do niedawna jezdzilem mazda 323. rok temu kupilem L200 2.5td 1999r GLS i wciaz sie ucze ,to jest ten model w ktorym mozna dopinac napedy podczas jazdy,od jakiegos czasu ciagle swieci mi wheel lock na zielono niemoge tego odlaczyc w taki sposob jak podaje instrukcja!? moze wy cos poradzicie.DZIEKI!!!!!
Art-200 - 02-05-2010, 00:04

Witam przejdz na techniczne do 2005 i tam jest o wheel lock wspomniane a ela z 1999 ma reduktor jeszcze z pajero I i nie możesz w trakcie jazdy zapinac napędów tylko z postoju.
Jak kupisz L200 wyprodukowanego między rokiem 2000 a 2006 dostaniesz skrzynie EASY SELECT. Dopiero nowe L200 po roku 2006 miało skrzynię SS.
A jak kupisz L200 1996/2000 to nawet nie będzie w nim ES tylko skrzynia reduktor rodem z Pajero LO40.
Pozdrawiam

robi3 - 11-06-2010, 23:08
Temat postu: Re: WHEEL LOCK
dzieki kolego za pomoc,znalazlem przyczyne.szczelony elektrozaworek.A odnosnie tego dopinania napedu podczas jazdy moja elka jest sprowadzona z Hiszpani mam do niej ksiazke obslugi niestety po hiszpansku ale udalo mi sie przetlumaczyc ten fragment o zapinaniu tych napedow podczas jazdy wedlug tej ksiazki mozna to robic wtedy gdy swieci WHELL LOCK tylko ponizej 100kmh,probowalem i wchodzi bez problemu,tylko do terenowych trzeba sie zatrzymac!!!
szeryf722 - 12-06-2010, 11:28

Może to ci pomoże http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18121
robi3 - 13-06-2010, 09:46
Temat postu: Re: WHEEL LOCK
Dzieki za ksiazke!!!!
Grzegorz 05 - 01-12-2011, 10:26

Witam wszystkich , od niedawna posiadam l200 rok 99 i jest mały problem z migającą kontrolką napedów, nie chce zakładać nowego tematu więc się podpinam pod wheel lock, a mianowicie jest tak -tylko i wyłącznie miga kontrolka na załączonym tylnym moście bo przy przełączaniu na przód i reduktor jest wszystko ok .napędy działają i się rozłaczają .ale ??? sprawdzone zaworki są ok. , sprawdzone podciśnienie jest ok. z tego co zauważyłem jest brak napięcia na zawory podciśnienia(jak podłączam napięcie z akumulatora bezpośrednio do zaworów wszysto jest ok ,kontrolka gaśnie ) i tu mam pytanie czy ktoś miał taki problem (prawdopodobnie coś z elektryką) może jakieś podpowiedzi gdzie szukać przyczyny.
Pozdrawiam Grzegorz

Grzegory23 - 11-03-2017, 11:23

tez mam brak zasilania na zaworkach. pomożcie od czego zaczać

juz wiem co jest grane. odsylam do manuala schematow elektrycNych.

Hydrozak - 20-02-2018, 20:49

Witam
Pomoże ktoś z tym brakiem zasilania na tych zaworkach ? :(

zbyszekm2 - 21-02-2018, 07:59

Grzegory23 napisał/a:
tez mam brak zasilania na zaworkach. pomożcie od czego zaczać

juz wiem co jest grane. odsylam do manuala schematow elektrycNych.

Od bezpieczników ? :)
Od sprawdzenia czujników na reduktorze.
Jak czujniki sa nie sprawne to nie ma sygnału na elektrozaworkach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group