Pajero I - [3.0] Błąd 24-Vehicle speed sensor
MACIEK1_2008 - 18-03-2010, 18:00 Temat postu: [3.0] Błąd 24-Vehicle speed sensor Witam wyswietla mi błąd numer 24 Vehicle speed sensor,jest to chyba czujnik prędkości pojazdu,ale gdzie sie on znajduje?
MACIEK1_2008 - 18-03-2010, 19:38
No tak ale ja mam pajero I,nie wiadomo czy to bedzie w tym samym miejscu
1405 - 18-03-2010, 22:42
MACIEK1_2008 napisał/a: | No tak ale ja mam pajero I,nie wiadomo czy to bedzie w tym samym miejscu |
Maciek coś masz namotane w tym aucie...bo i po co komputerowi silnika prędkość pojazdu...no chyba ze masz skrzynie automat, albo ktoś zmienił w aucie komputer od samochodu z automatem:?:
Twój samochód nie ma prawa wywalać takiego błędu...Ja mam zwykła linkę
MACIEK1_2008 - 19-03-2010, 06:49
Skrzynie mam manualną a jaka była od nowości to nie mam pojęcia,jak sprawdzić komputer czy jest odpowiedni,bo wznawiam walkę z paliwem bo w dalszym ciagu nie da sie jeździć na paliwie
1405 - 07-04-2010, 22:09
Może ten temat pomoże coś w sprawie tego dziwnego błędu...zerknij na "wymianę kondensatorów"
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
przemoGT - 07-03-2016, 14:06
Witam mam pajero 3.0 v6 z 90 roku w gazie
Nie chciałem zakladac nowego tematu, a widze tu ten sam blad wiec pytam tutaj
Panowie sprawdzilem kody błędów i wystukal mi o numerach 12 , 24 mam skrzynie manualną wiec tak jak w temacie dziwne to i 41
Ma ktos moze liste aby to sprawdzić
Mam problem z autkiem na benzynie, bardzo ciezko pali zapali na strzal i gasnie pozniej dlugo trzeba męczyć rozrusznik albo przelaczyc na gaz.
Na gazie chodzi idealnie na benzynie jak rozgrzny chodzi na wolnych obrotach rowno ale brak mu mocy
Prosze o pomoc moze jakies rady
Pozdrawiam
1405 - 09-03-2016, 09:18
przemoGT napisał/a: | Witam mam pajero 3.0 v6 z 90 roku w gazie
Nie chciałem zakladac nowego tematu, a widze tu ten sam blad wiec pytam tutaj
Panowie sprawdzilem kody błędów i wystukal mi o numerach 12 , 24 mam skrzynie manualną wiec tak jak w temacie dziwne to i 41
Ma ktos moze liste aby to sprawdzić
Mam problem z autkiem na benzynie, bardzo ciezko pali zapali na strzal i gasnie pozniej dlugo trzeba męczyć rozrusznik albo przelaczyc na gaz.
Na gazie chodzi idealnie na benzynie jak rozgrzny chodzi na wolnych obrotach rowno ale brak mu mocy
Prosze o pomoc moze jakies rady
Pozdrawiam |
Pompa paliwowa jest sprawna? Silnik ma wystarczające ciśnienie na listwie paliwowej żeby mógł chodzić? Coś z opisu podejrzewam że chyba to właśnie pompka Ci dogorywa...instalacja gazowa ma swoje plusy i minusy. Pozdrawiam
przemoGT - 10-03-2016, 22:15
No wlasnie pompa jest nowa bo robilem remont glowic i wymieniłem na zamiennik, na starej byly te same objawy
Zbiornik wyczyscilem dokladnie, paliwo wymienione na verwa z orlenu i jest teraz taki plus ze zapala na zimnym i ciepłym silniku.
Ale nadal brak mocy na trójce jeszcze da sie jechac a na czwórce słabnie
1405 - 14-03-2016, 17:23
przemoGT napisał/a: | No wlasnie pompa jest nowa bo robilem remont glowic i wymieniłem na zamiennik, na starej byly te same objawy
Zbiornik wyczyscilem dokladnie, paliwo wymienione na verwa z orlenu i jest teraz taki plus ze zapala na zimnym i ciepłym silniku.
Ale nadal brak mocy na trójce jeszcze da sie jechac a na czwórce słabnie |
Nie wiele mogę na temat tego silnika powiedzieć bo miałem do czynienia ze zwykła V6 12zaw. Jeżeli jednak na gazie jest ok to według mnie kwestia zapłonu i rozrządu odpada ....zostaje zatem dalej układ paliwowy. Ja kiedyś rozbierałem u siebie listwę paliwową i wszystko dokładnie czyściłem. Powodem tego było to że wtryskiwacz na VI cyl lał. Może u Ciebie jest sytuacja odwrotna wtryskiwacz nie otwiera się całkowicie bo jest zapieczony albo filterki na wtryskach są zawalone syfem. Czy instalacja gazowa w twoim aucie wyłącza pompę paliwa podczas pracy na gazie? To rozwiązanie oszczędza pompę ale wtryski w tym czasie nie są płukane i chłodzone stąd mogą się zapiekać i mogą być z nimi problemy zwłaszcza jak mało się używa paliwa.No i jeszcze na drodze z pompy w zbiorniku a silnikiem masz filtr paliwa...w jakim jest stanie może to on dławi przepływ.
ppkss4_ - 17-04-2016, 13:27
Miałem podobny problem z brakiem mocy i podejrzewalem regulator ciśnienia paliwa który znajduje się na powrocie listwy wtryskowej.
Co do problemu z błędem czujnika prędkości dla sterownika silnika to znajduje się on w liczniku. Jeden przewód który wychodzi z predkosciomierza i idzie do ECU silnika. licznik był przekładany? Nie Wszystkie liczniki posiadają wyjście tego sygnału.
|
|
|