To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Prąd-dziwny problem!!!

szawert - 22-03-2010, 21:01
Temat postu: [E57A 2.0D] Prąd-dziwny problem!!!
Witam!!!
Mam dziwny problem z prądem w Galancie E57A,93r.
2.0TD tzn.w czasie jazdy zapalają się kontrolki (wszystkie te ,które się zapalają gdy włączamy zapłon)...przygasają....gasną....znów się zapalają ,choinka Bożonarodzeniowa.....ale w czasie tych wyładowań elektrycznych...wszystko działa!!! Co się dzieje?

Andrew - 22-03-2010, 21:22

szawert sprawdź alternator. Zmierz napięcie na wolnych obrotach, przy wyłączonych odbiornikach prądu: światła, ogrzewanie itp.

[ Dodano: 22-03-2010, 21:23 ]
A czy przy okazji nie masz wrażenia, że światła czy podświetlenie tablicy rozdzielczej świecą jaśniej?

PS. Witamy na forum :)

szawert - 22-03-2010, 21:43

Dzieki,zmierze napięcie , ale to zaczyna się w czasie jazdy, nigdy na wolnych obrotach!A może to ma coś wspólnego z falowaniem obrotów na wolnych obrotach,700-1000-800-1100-700?
Wszyc - 22-03-2010, 22:03

mimo wszystko sprawdź alternator choinka cała robi się przeważnie jak coś jest z alternatorem... obroty falują ciągle czy na zimnym? jak na zimny to przez sterownik odpowiedzialny za ssanie takie coś za pompowtryskiwaczem hydraulicznie mam to samo zacina się
mitsu_pl - 24-03-2010, 02:09

hmmm, Ponieważ jest to diesel, a one lubią sobie drgać i jeszcze raz drgać, więc zerknij tez czy Ci przypadkiem jakieś masy nie pouciekały, czy kostki w liczniku dobrze siedzą i ogólnie rozejrzyj się po okablowaniu w okolicach licznika (oczywiście po uprzednim sprawdzeniu prądu ładowania - to co pisali moi przedmówcy)
samsung44 - 02-04-2010, 18:44

najprawdopodobniej to mostek diodowy, ja odebralem swojego gala (ten sam model glstd) wczoraj od elektryka i zgubiłem u niego 200 zl ;) mialem identyczny problem tylko ze na wolnych obrotach mi sie zarzyly a przy 2000 gasly ale nie bylo to tez regułą - czasem nie gasły az przedwczoraj po pracy rozrusznik nie dal rady nawet razu przekrecic - 2 diody przepalone + regulator napiecia.. dzisiaj cyka az miło ;) moge polecic dobrego elektryka w Lublinie ja trzeba :) pozdro!!
Anonymous - 17-10-2010, 13:58

alternator na pierwszym miejscu.. ja miałem też bardzo podobny problem, zapalały mi się kontrolki w czasie jazdy.. okazało się, że uzwojenie wzbudzania się całkowicie upaliło.
Soner - 17-10-2010, 17:31

samsung44, jak mozesz to podaj na pw namiary na tego elektryka w LBN. Dzieki z gory.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group