[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Colt wariuje. Niespotykany problem. Pompa paliwa,
Anonymous - 24-03-2010, 13:07 Temat postu: [CA5A 1.8] Colt wariuje. Niespotykany problem. Pompa paliwa, Problem powiawia się i znika od jakigoś roku. Dotyczy prawdopodobnie pompy paliwa lub przekaźnika pompy który nią steruje. Polega to na tym że od czasu do czasu samochód poprostu nie odpala. Casam po całej nocy, czasami po przejechaniu paru kilometrów po zgaszeniu samochodu już nie odpali. Problem sam znika po jakims czasie, pompa zaczyna sama działać. W tamtym roku działo sie to 1 w miesiącu, w zimie znikneło, a teraz co drugi dzień. Prosze o pomoc. Nikt nie wie jaka jest przyczyna.
Anonymous - 24-03-2010, 13:38
Kondensatory w ECU sprawdzone? Dodatkowo sprawdziłbym aparat zapłonowy.
kartomaniak gti - 24-03-2010, 15:53
miałęm podobnie, sprawdź kompa
Anonymous - 24-03-2010, 17:31
Komp zrobiony ze 2 lata temu. Spalony był ale bartek uratował. A co może mieć wspulnego aparat zapłonowy z pompa paliwa?? Czy to ma jakiś związek ze sobą??
Anonymous - 24-03-2010, 18:22
jaasiu napisał/a: | Komp zrobiony ze 2 lata temu. Spalony był ale bartek uratował. A co może mieć wspulnego aparat zapłonowy z pompa paliwa?? Czy to ma jakiś związek ze sobą?? | A skąd pewność, że to pompa paliwa, a nie brak iskry lub za słaba iskra? Podsuwam Ci inne możliwe scenariusze.
Anonymous - 24-03-2010, 18:52
Nie slychać jej, to taki główny objaw (jak pracuje to jest dosyć dobrze słyszalna). Nie ma ciśnienia na listwie wtryskowe i jak jest ciepły to na gazie odpala.
Maciejos - 24-03-2010, 19:42
gregorbu napisał/a: | Dodatkowo sprawdziłbym aparat zapłonowy. |
Słusznie - jak tak miałem w swoim CA0.
Samochód raz odpalał, raz nie. Mogłem tydzień bez problemu przejechać wiele kilometrów, potem kilka dni nie mogłem go odpalić, potem znowu odpalał...i tak w kółko. Później było jeszcze gorzej, bo auto przerywało podczas jazdy (np. podczas wyprzedzania) i jechałem do przodu tylko siłą rozpędu.
Jeżeli wszystko sprawdziłeś (komp, świece, kable zapłonowe itd.) oprócz aparatu zapłonowego , to lepiej dłużej nie zwlekaj. Sprawdź jeszcze raz ECU - może jednak "wymruga" jakieś błędy. (poniżej masz link - poczytaj sobie)
http://forum.mitsumaniaki...t=komputer+kody
Anonymous - 24-03-2010, 21:29
Przewody i świece wymienione. Ale nadal mi sie wydaje że to wszystko nie ma związku z niedziałająca pompą paliwa, jedynie ten komputer może być problemem bo odpowiada za sterowanie przekażnikiem (prawdopodobnie). Interesuje mnie dla czego ona czasami dziła a czasami nie. Nie wiem czy pompa zmasowana jest do nadwozia, może mase gubi. Jeśli ktoś wie jak to dziła prosze o pomoc.
|
|
|