To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Pytania rozne i dziwne

Anonymous - 24-09-2006, 13:38
Temat postu: Pytania rozne i dziwne
Zakladam temat, bo nie widze podobnego, a szkoda za kazda pierdola tworzyc nowy watek. Jak sie nie przyjmie to najwyzej poleci.
Zastanawiaja mnie 2 rzeczy w moim Galu i tu pytanie czy Wy tez tak macie w swoich, a jesli nie to co to moze byc :?:
1. Jak skrecam szybko kierownica w ktoras strona, to ona troszke buczy, piszczy, no w kazdym razie wydaje taki charakterystyczny dzwiek.
2. Jak ustawie najmniejsza temp. i wylacze klime to powinno leciec powietrze o takiej temp. jak na dworze prawda, a ono zawsze jest cieplejsze, nie tak cieple jak przy ogrzewaniu, ale takie jakby ogrzane i jak jada 4 os. to szyby paruja i klima - odparowywanie czy chce czy nie to musi byc caly czas wlaczona.
3. Konia z rzedem temu, kto wie gdzie to jest, bo ja wiem tylko ze gdzies we wnetrzu (w sensie nie pod maska)

Anonymous - 24-09-2006, 18:59

1.Tez tak mam u siebie
2.jak dam najnizsza temperature 17 stopni, a na dworze tez jest 17 stopni to leci mniej wiecej takie samo powietrze, moze troszke cieplejsze. Szyby mi sie ladnie odparowuja, ale zawsze wlaczam do tego klime, raz dwa i odparowane, wlaczaj sobie opcje "eco" do klmy
3. nie bardzo wiem o co ci chodzi, jakbys mogl troszke rozwinac;P

Anonymous - 24-09-2006, 20:31

Keyless Entry System to nic innego jak zdalnie sterowany catralny zamek - tzw. na pilota. Rysunek zapewne pokazuje modul sterowania tym zamkiem, a potrzebuje sie do niego dostac zeby przy otwieraniu/zamykaniu migaly kierunkowskazy, a nie (jak to jest standardowo) oswietlenie wnetrza, ktorego nie widac w dzien. Poprostu mam dosc nasluchiwania czy aby napewno auto sie zamknelo, ale rysunek jest tak niefortunnie zrobiony, ze wogole mi nie uzmyslawia dokladnego miejsca przebywania tegoz modulu i stad moje pytanie: gdzie to jest :?:
Anonymous - 24-09-2006, 21:03

Musi to byc gdzieś pod deską rozdzielczą, czytaj co do Ciebie tam piszą, odwołuja do Grupy 52A - deska rozdzielcza. Zapewne w tej grupie w manualu będzie napisane co i gdzie trzeba odkręcić żeby tam się dostać :D
Marcino - 24-09-2006, 21:21

ad 2. Przy skręconych kołach pewnie słychać pompe wspomagania.... a moze płyn nalezałoby wymienic? W carismie nie zelcal dłużej na max skreconych niz 10 sekund... nie wiem moze coś z pompą sie wtedy dzieje, ad 1 i 3 nie odpowiem.
POzdrawiam

Anonymous - 24-09-2006, 21:25

Colto no prosze Cie, czytaj co do Ciebie pisze - wiem ze to we wnetrzu i zapewne nie w podlokietnikach, ale pytanie gdzie pod tym kokpitem, bo pudelko jest male, widocznosc znikoma, a deska rozdzielcza kryje wieeeeele tajemnic :twisted: Sek w tym, ze sekcja do ktorej sie odwoluja to wlasnie cala deska rozdzielcza i jest tam opis jak rozebrac ja i wszystko pod nia na czesci pierwsze.

Marcino, to by bylo slychac pod maska, a to jest ewidentnie pod kierowajka, dluzej nie mozna trzymac skreconych do oporu niz 10s, bo sie ATF zaczyna gotowac i mozna uszkodzic pompe wspomag.

piwkotom - 24-09-2006, 22:12

ad. 3. W srodkowym panelu. Wyraznie widac stelaz.
zyziowaty - 24-09-2006, 22:13

Zacznij od zdjęcia bocznych osłon konsoli centralnej - odbiornik pilota jest pod spodem. Mając rysunek pod ręką powinieneś go namierzyć.


pzdr

zyziowaty

<edit> piwkotom: ale się zgraliśmy w czasie :D

pa_pi - 30-09-2006, 15:18

Simons, jak już się dostaniesz do konsoli śrokowej to możesz zerknąć czy nie ma tam przekaźnika pompy paliwa, którego to szukam ;) i oczywiście liczymy wszytscy na pełen opis podłączenia sygnalizacji zamknięcia/otwarcia centralnego zamka na kierunki.
Anonymous - 30-09-2006, 22:17

Dzieki chlopaki oczywiscie bede szukal i dam znac o wynikach sledztwa, ale najpierw musze sie wykurowac do konca, a dzisiejsze kartingowe szalenstwa mi w tym specjalnie nie pomogly, wiec cierpliwosci :D
roch_27 - 30-09-2006, 22:44

Simones napisał/a:
1. Jak skrecam szybko kierownica w ktoras strona, to ona troszke buczy, piszczy, no w kazdym razie wydaje taki charakterystyczny dzwiek.
dziwne :roll: u mnie nie ma tego
Simones napisał/a:
2. Jak ustawie najmniejsza temp. i wylacze klime to powinno leciec powietrze o takiej temp. jak na dworze prawda, a ono zawsze jest cieplejsze, nie tak cieple jak przy ogrzewaniu, ale takie jakby ogrzane i jak jada 4 os. to szyby paruja i klima - odparowywanie czy chce czy nie to musi byc caly czas wlaczona.
wszystko zależy jaka jest różnica temperatur :wink:
W takim ustawieniu (w lecie) nie wymagaj żeby Ci leciało zimne powietrze przy wyłaczonej klimie :?
Dla przykładu jak ustawiasz temp na min z rana to powinno dmuchać zimnym powietrzem, jeżeli jednak robisz to samo po południu, gdy auto stało na słońcu to nigdy z wyłaczoną klima nie bedzie leciało zimne powietrze :wink:
Od tego masz funkcję ECO --> schłodzi autko po czym wyłaczy i znowu jak temp wzrośnie to załaczy się kompresor :mrgreen:

ad. 3 już wiesz :wink:

pozdro

Anonymous - 01-10-2006, 00:05

Nie nie nie Roch, nie zrozumielismy sie, w zyciu bym nie wpadl na to zeby bez wlaczaia klimy lecialo powietrze chlodniejsze niz jest na dworze. Myslalem tylko, ze bedzie mialo taka sama temp. a odnioslem wrazenie jakby bylo nieco ogrzane (choc z ustawien wynika, ze nie powinno) ale mniejsza o to. Bardziej mnie zastanawia ta "kierowniczka" tymbardziej, ze bobekm ma tak samo u siebie... hmm co to moze byc... Wiem, ze to pierdolka, ale skoro nie ma narazie powazniejszych problemow to moze podjade kiedys do serwisu i zapytam - moze oni cos wiedza w tym temacie :idea:
roch_27 - 01-10-2006, 00:17

Simones napisał/a:
2. Jak ustawie najmniejsza temp. i wylacze klime to powinno leciec powietrze o takiej temp. jak na dworze prawda, a ono zawsze jest cieplejsze, nie tak cieple jak przy ogrzewaniu
Konkretny przypadek trzeba opisać odnoszac się do temp na zewnątrz i wewnątrz auta
Simones napisał/a:
Myslalem tylko, ze bedzie mialo taka sama temp. a odnioslem wrazenie jakby bylo nieco ogrzane (choc z ustawien wynika, ze nie powinno)
ciepłe powietrze może wynikać z nagrzania się przewodów wentylacyjnych :wink:

pozdro

pa_pi - 01-10-2006, 13:15

Panowie to ja dołącze do dyskusji a mianowicie cieplejsze powietrze zawsze będzie leciało ze względu na ogrzane przewody zgadzam się i u mnie tak jest, natomiast ostatnio moja żona zauważyła że po dłuższej jeździe tak jakby ogrzewanie było włączone, pomimo że z zewnątrz wpadało zimne powietrze około 17 C to w aucie było ciepło, więc zacząłem szukać przyczyny, a przyczyna jest wydaje mi się w ciepłym tunelu środkowym, który się nagrzewa przy dłuższej jeździe czy u was też tak jest ? Proszę sprawdzić miejsce gdzie kończy się tapierka a zaczyna plastik obok przednich siedzień.
Anonymous - 01-10-2006, 14:32

pa_pi napisał/a:
po dłuższej jeździe tak jakby ogrzewanie było włączone

dokladnie identyczne odnioslem wrazenie, czyli poprostu ten typ tak ma (swoja droga radio tez potrafi oddac troche ciepla :mrgreen: )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group