Chcę kupić Lancera! - Sportback 2.0 DID
kixi4 - 27-03-2010, 18:34 Temat postu: Sportback 2.0 DID Witam! Zastanawiam się nad zakupem nowego lancera w wersji sportback i silnikiem diesla 2.0 did 140KM(vw). Prosiłbym o opinie o tym silniku gdyż o silniku benzynowym jest dużo informacji natomiast o dieslu nic nie znalazłem.. Ile pali,czy są jakieś problemy itp. Aha czy posiada on filtr cząstek stałych i jeśli tak to czy są z nim problemy?(wypalanie itd). Dzięki..
szaolin - 28-03-2010, 11:18 Temat postu: 2.0 did Witam, spalanie na poziomie 5,6l (cykl mieszany), wyposażony w DPF typu zamkniętego (wypalanie sadzy), silnik dosyć głośny (lub samochód słabo wyciszony - mi osobiście nie przeszkadza ale kobiecie i owszem), dynamika naprawdę dobra (wcześniej jeździłem toyotą avensis z silnikiem 2.0 d4d i do tego porównuję), o problemach się nie wypowiem zanim nie przekroczę 150000km.
Trik - 28-03-2010, 15:27
Proponuję zaczekać na nowego ASX (RVR) i jego silnik 1,8 CR. Premiera w okolicach czerwca.
Chodzą słuchy że ten silnik jest bardzo ciekawy. Wpradzie też ma DPF zamknięty, ale kultura pracy w porównaniu z klekotem od VW to inna rzeczywistość. Było by miło gdyby był montowany w Lancerze od następnego roku. Choć osobiście wolał bym ASX-a.
kixi4 - 28-03-2010, 19:06
Faktycznie chyba warto poczekać na nowego asxa bo wyglada ciekawie i ten silnik 1.8 cr ma zmienne fazy rozrządu mivec i mocniejszy od obecnego diesla bo ma 150 KM. Common rail powinien chodzić w porównaniu z klekotami od VW bardzo cicho. POCZEKAM ZOBACZĘ... dzięki za oświecenie..
marrok - 06-04-2010, 23:04
Z tego co mi powiedzieli w salonie Mitsu to
ten nowy silnik 1,8 CR będzie w Lancerach w wersji 2011 (chyba w lipcu produkowane będą?)
Ciekawe czy do Outka go dadzą?
Z tego co słyszałem ma on mieć zmienne fazy rozrządu
Aż ciekaw jestem co z tego wyjdzie
racer1972 - 07-04-2010, 00:03
Z tego co ja wiem (słyszałem) nowy rok modelowy leci od września...
krzychu - 07-04-2010, 10:44
marrok napisał/a: |
Aż ciekaw jestem co z tego wyjdzie |
Jak to nowy silnik (a nie jakaś przeróbka starego) to powinni liczyć na co najmniej 100km z litra. Szkoda że trafiło na 1,8 a nie 2,0 ale może zrobili od razu wersję rozwojową tak jak z nowymi benzynkami gdzie 1,8 od 2,0 to prawie to samo. A silniczek ma być pierwsze dostępny chyba w ASX-ie (w tym czymś pomiędzy Lancerem a Outkiem)
j-rules - 07-04-2010, 11:51
w autoświecie z dodatkiem o mitsu byl artykul o ASX
wg tamtej tabelki gama silników w ASX ma wygladac tak:
1.6 2wd
117/6000 (KM/obr/min)
152/4000 (Nm/obr/min)
11,4 (0-100km/h)
183 (V-max)
1.8 2wd DI-D
150/4000 (KM/obr/min)
300/2000-3000 (Nm/obr/min)
9,7 (0-100 km/h)
200 (V-max)
Wersja 4wd z silnikiem 1.8 DI-D ma w tabelki wszystko to samo, jedynie V-max mniejszy o 2 km/h, i wiekszą emisje CO2, ktorej tu nie ująłem
Nie ma informacji o masie wlasnej ASX wiec ciezko odniesc ten silnik do Lancernika
sprint do setki bez rewelki, ale pewnie elastycznosc bedzie niezla
Trik - 08-04-2010, 08:36
j-rules napisał/a: | Nie ma informacji o masie wlasnej ASX |
od 1350 do 1430 kg
http://www.mitsubishi-mot...pec/spe_02.html
jaca71 - 08-04-2010, 08:53
j-rules napisał/a: | sprint do setki bez rewelki, ale pewnie elastycznosc bedzie niezla |
No właśnie mnie zastanawiają dane o prędkości Vmax i o przyspieszeniu podawane przez japońskich producentów. Wyniki sa bardzo mizerne jak na deklarowana moc. Np. dla mojego samochodu na stronie rosyjskiej 0-100km/h jest 9,6s. Na amerykańskich stronach 0-60mph(~97km/h) jest 8,9s. 0,7s na 3km/h? trochę dużo. Dodatkowo amerykanie zmierzyli lancery 2.0 na 0-60mph i do 1/4mili i z manualem nie było problemów z 8,5s i poniżej 18s na 1/4mili.
Trik napisał/a: | od 1350 do 1430 kg |
Czyli trochę więcej niż Lancer.
krzychu napisał/a: | Szkoda że trafiło na 1,8 a nie 2,0 |
Z tego co kojarzę to Mitsu pracuje nad dwoma "rozmiarami" diesli - 1,8 i 2,2ccm
Trik - 08-04-2010, 08:58
jaca71 napisał/a: | Czyli trochę więcej niż Lancer. |
Nie zupełnie. Sportback to przy ASX krowa, z DIDod VW i MT, waży od 1465 do 1490kg
http://www.mitsubishi.pl/...ancer-Sportback
j-rules - 08-04-2010, 09:07
Cytat: | Z tego co kojarzę to Mitsu pracuje nad dwoma "rozmiarami" diesli - 1,8 i 2,2ccm | w tym samym AŚ i tym samym artykule o ASX jest wzmianka, ze Mitsu planuje wypuscic slabsza wersje diesla - 116 KM.
A osiągi są podawane jako minimalne dla pelnego obciazenia auta z pelnym bakiem chyba?
jaca71 - 08-04-2010, 09:10
Trik napisał/a: | Sportback to przy ASX krowa, z DIDod VW i MT, waży od 1465 do 1490kg |
To mój waży jak smok całe 1335kg
Ale swoją drogą to mnie zaskoczyłeś - SB z silnikiem 1,5 już jest dostępny I waży więcej od mojego.
j-rules napisał/a: | A osiągi są podawane jako minimalne dla pelnego obciazenia auta z pelnym bakiem chyba? |
Mogłoby się to zgadzać. Bo zawżdy podawali czasy i przyspieszenie dla standardowego kierowcy i 40% paliwa w baku bodajże.
Trik - 08-04-2010, 09:23
jaca71 napisał/a: | Ale swoją drogą to mnie zaskoczyłeś - SB z silnikiem 1,5 już jest dostępny | Dzięki Tobie dopiero to zobaczyłem. Ale jazda.
Jeśli wprowadzają 1,5 do SB to mam wrażenie że ASX będzie bardzo ale to bardzo konkurencyjny dla tego modelu i pewnie zacznie się od 60000PLN z silnikiem 1,6 117KM. Oj będzie się działo, Podejrzewam, że jeszcze w tym roku sporo Lancerów SB 1,8 i SD 1,5 może być dostępnych w komisach przy salonowych.
j-rules - 08-04-2010, 09:32
Cytat: | eśli wprowadzają 1,5 do SB to mam wrażenie że ASX będzie bardzo ale to bardzo konkurencyjny dla tego modelu i pewnie zacznie się od 60000PLN z silnikiem 1,6 117KM. Oj będzie się działo, Podejrzewam, że jeszcze w tym roku sporo Lancerów SB 1,8 i SD 1,5 może być dostępnych w komisach przy salonowych. | Nie tak wczesnie chyba. wersja benzynowa ASX ma byc opozniona w stosunku do diesla o dobre pół roku (podobno)
|
|
|