[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Hamulce i zawias od [C5xA]Gti do C62A (1.5 GLi)
Anonymous - 28-03-2010, 00:02 Temat postu: [C62A 1.5] Hamulce i zawias od [C5xA]Gti do C62A (1.5 GLi) Witam,
zostałem posiadaczem hamulców od GTi (zaciski+jarzma) i teraz parę pytań:
1) czy potrzebuję zmiany zwrotnicy, by podeszły amorki i heble od GTi do przodu??
2) co potrzebne mi jeszcze do zmiany z bębnów na tarcze do tylnej belki
3) czy łożyskowanie amortyzatorów różni się (chodzi o rozstaw śrób) ??
[ Dodano: 29-03-2010, 23:04 ]
Czy naprawdę nikt nie umie mi odpowiedzieć??
Spoko
Juiceman - 30-03-2010, 00:11
Może hubert, mkm coś dorzucą od siebie
Anonymous - 31-03-2010, 22:28
Hubert w temacie mego Lancera doradziłeś mi założenie hebli od GTI
Hubeeert napisał/a: | Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A. Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu. |
Byłeś mądry to teraz to udowodnij . A może mam petycje pisać do każdego znawcy tematu czy jak? Tobie chyba nie na takim działaniu forum zależało?
Bazz - 01-04-2010, 00:24
podstawowe pytanie: zamierzasz przekładać same hamulce czy razem z ABSem?
ad1 odnośnie zwrotnic, jutro pomierzę i napiszę bo dokładnie nie pamiętam... weź jeszcze pod uwagę to że przegub od GTI i C52 różnią się liczbą zębów...
ad2 ... obadam jutro po dniu
ad3 czy chodzi ci o górne mocowanie amorka i jego rozstaw śrub w kielichu? jeżeli tak to jest taki sam.
No i ten ABS bo to diametralnie zmienia wszystko...
Anonymous - 01-04-2010, 00:39
Bazz, same zaciski i jarzma, narzeie na abs niestety brak funduszy i czasu. Co do przegłubu to wiem, ale narazie mam zamiar zostawić (jeśli jest taka możliwość) przegłub z 1.5 automat
Dzięki za informacje
pozdr.
Bazz - 01-04-2010, 11:11
tak więc:
z przodu: mocowanie amorka do zwrotnicy jest takie samo, piasta też (prócz ilości zębów na przegub) śruby mocowania jarzma tak samo, czyli wszystko bez żadnych problemów na zwrotnicach i piastach od C62.
oczywiście o większych tarczach nie wspominam bo to chyba logiczne
z tyłu: musisz jeszcze zaopartrzyć się w mocowania jarzm (przykręcane razem z czopem na 4 śruby), średnica czopa w GTI jest taka sama jak w C62, czyli czopy zostają, no i jeszcze łożyska i piasty do mocowania tarcz od GTI... do tego wszystkiego linki ręcznego (od C62 są za krótkie).
no i to chyba byłoby na tyle.
|
|
|