Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Pasek wieloklinowy
MichuGdy - 28-03-2010, 03:38 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Pasek wieloklinowy Witajcie, mam do Was pytanie
Wymieniał ktoś pasek wieloklinowy W Carismie II 1.8 GDI ? Jak przebiega taka wymiana ?
Może ktoś polecić jakiś sprawdzony pasek ?
W ofercie InterCarsu znalazłem dwa paski Mitsubishi o numerach E15PK1325 (napędza pompa wspomagania i kompresor klimatyzacji) oraz E14PK775 (napędza alternator). Niestety oba paski są niedostępne w ofercie InterCarsu
Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale wygląda na to że są dwa paski ?
Pozdrawiam,
Michał
robertdg - 28-03-2010, 11:19
Są 2 paski, wymiana nie jest trudna, tyle że trzeva sie troszke nagrzebac i fajnie jest wymienic paskie we dwie osoby, chodzi o to ze najpierw musisz sciagnac pasek wspomagania i klimy(napinacz jest pomiedzy wspomaganiem i klimatyzacja), ale uprzednio zapamietac jak on idzie, a nastepnie sciagnac pasek od alternatora, jak sie nie myle regulacja jest na alternatorze, potem zakładasz wszystko w odwrotnej kolejnosci, przestrzegajac zasad naciagu paska z manuala.
MichuGdy - 29-03-2010, 04:27
W manualu, napisane jest o ustawieniu naciągnięcia paska. Ozywają do tego jak zwykle urządzenia specjalnego.
Na oko to naciągnąć chyba nie jest dobrym pomysłem ?
Pozdrawiam,
Michał
Mirol - 18-06-2010, 19:12 Temat postu: Też mam problem :( Przyłącze się do tematu, gdyż też mam problem z rolką napinacza od klimy i wspomagania (musiałem wymienić rolkę plastikową - połamała się) i teraz kupiłem nową i nie wiem czy sam mogę ją wyregulować -jak tak to w jaki sposób ??? czy potrzebuję jechać do jakiegoś mechanika ze specjalistycznym sprzętem (aby nie naciągać z manuala). Zauważyłem też taki mankament że śruba napinająca jest pod delikatnym kątem - nie wiem czy tak powinno być???
Pozdrawiam Mirek
|
|
|