Pajero II - [3.0 V6] Swap silnika 12V na 24V
conrad.s - 30-03-2010, 09:48 Temat postu: [3.0 V6] Swap silnika 12V na 24V Witam,
mój silnik bierze około 2 litrów oleju na 1000 km, dodatkowo stuka coś (szklanka popychacza w najlepszym wypadku). Postanowiłem, że nie będę naprawiał tylko wykorzystam tą okazję do zmiany silnika na nowocześniejszy 24V. Wiem, że skrzynia jest taka sama - potrzebuje tylko wiązkę i komputer. Zgadza się? Co z pozostałym osprzętem (klimatyzacja, chłodnica itp)? Alternator chyba też inny?
Czy może ktoś doradzić czy bawić się w taki upgrade czy raczej odpuścić sobie?
KS
[ Dodano: 31-03-2010, 13:49 ]
Help?
Faraonix - 31-03-2010, 22:41
Chyba za duzo komplikacji, nawiewy, oswietlenie, licznik, wszystkie guziki (podswietlane), centralny, elektryczne szyby, sterownik skrzyni jesli automat, mozna tak wymieniac i wymieniac. Wzasadzie wymiana calej instalacji. Moze ten nowy silnik byloby prosciej przystosowac do 12V
shutter - 01-04-2010, 11:14
he he dobre - 12 valves - 12 volt, 24 valves - 24 volt
Murzyn - 01-04-2010, 11:31
Faraonix napisał/a: | Chyba za duzo komplikacji, nawiewy, oswietlenie, licznik, wszystkie guziki (podswietlane), centralny, elektryczne szyby, sterownik skrzyni jesli automat, mozna tak wymieniac i wymieniac. Wzasadzie wymiana calej instalacji. Moze ten nowy silnik byloby prosciej przystosowac do 12V |
Co te elementy maja wspolnego z zaworami w silniku?
Faraonix - 01-04-2010, 18:39
Na szybko czytalem i myslalem ze chce zamontowac silnik z jakiejs malej ciezarowki gdzie jest instalacja 24V
|
|
|