To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Problem ze światłami awaryjnymi

rogal16-91 - 30-03-2010, 16:04
Temat postu: [2.5 TD] Problem ze światłami awaryjnymi
Witam MM, mam problem z awaryjnymi, nie działają. Więc co sprawdzić żeby znalezć usterkę? dodam że gdy guzik od awaryjnych jest wciśnięty to kierunkowskazy nie działają. Pozdrawiam
tunio - 30-03-2010, 17:05

bezpiecznik :)
jawaldek - 30-03-2010, 17:41

Też bym zaczął od bezpieczników ale też i od przekaźnika do awaryjnych a może pechowo poszły się s....ć wszystkie żarówki ale to już chyba ewenementem było by aby wszystkie. Jak znajdę schemat elektryki to podeślę albo zapytaj kolegę diWhizZ z tego co wiem ostro pracował z elektryką w swoim Miśku to być może będzie miał :?
Anonymous - 30-03-2010, 19:30

http://www.e-elektron.pl/...ontero9396E.htm

forumowy schemat elektryczny do "dwójki"

Zpdaczc - 31-08-2014, 14:08
Temat postu: Witam i ten sam problem
Witam wszystkich - to mój pierwszy raz;).
Co było przyczyną tej awarii, bo mam ten sam problem. Kierunki działają, a jak się włączy awaryjne to nie ma ani awaryjnych, ani kierunków? Bezpieczniki niby dobre chyba że jest jakiś inny gdzieś ukryty.
Pozdrawiam Artur.

Alberts - 08-09-2014, 21:55

Sprawdź bezpiecznik w puszce bezpiecznikowej w kabinie silnika. To jest 10A bezpiecznik ostatni mały przy ściance skrzynki bezpiecznikowej od tej strony gdzie skrzynka jest prosta (Ta strona bez "wcięcia") Może być albo przepalony bezpiecznik albo uszkodzony włącznik awaryjnych. W zasadzie innych możliwości nie ma bo pozostałe elementy układu kierunkowskazów i świateł awaryjnych są te same, czyli od włącznika świateł awaryjnych zależy czy dalej idzie przez przełącznik kierunkowskazów przy kolumnie kierowniczej czy zasilanie z przerywacza jest podawane bezpośrednio na obie strony. W każdym razie przerywacz jest tylko jeden na kierunki i awaryjne.

Tak na marginesie miałem ostatnio taką sytuację, że zwarcie na alternatorze spowodowało przepalenie diod alternatora i uszkodzenie regulatora napięcia, a potem alternator podał takie napięcie że poszły WSZYSTKIE żarówki od kierunków włącznie z kontrolkami na desce. Poszedł też regulator obrotów wentylatora nadmuchu do kabiny i centralka od centralnego zamka :(
O dziwo przerywacz kierunków i awaryjnych wyszedł z tej przygody bez szwanku. Solidna konstrukcja :)

jacekbara - 22-02-2021, 16:35

Witam,
a u mnie kierunkowskazy nie działają, a awaryjne są normalnie. sprawdzałem wyłącznik awaryjnych oraz przełącznik kierunków, wszystko jest ok, "blaszki" nie są zaśniedziałe.
Czy ktoś coś podpowie na dzień dzisiejszy?
pozdrawiam.

bartekpion - 05-03-2021, 18:29

Sprawdź bezpiecznik od kierunkowskazów oraz czy dochodzi napięcie 12V na pin7 w przełączniku od awaryjnych. Ja miałem sprawny bezpiecznik a przewód już nie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group