To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Montaż oryginalnych relingów w pajero

ATON - 30-03-2010, 17:58
Temat postu: Montaż oryginalnych relingów w pajero
Mam pytanie, czy któryś z kolegów montował oryginalne relingi dachowe w długim Pajero?
Czy to duży problem zdjąć podsufitkę?
Czy może nie bawić się w oryginały tylko kupić uniwersalne belki i na nich montować kosz bagażnika? Bo jeśli chodzi o cene to wychodzi na jedno : 4 belki THULE to 1000pln i relingi na Allegro też 1000 pln ! Problemem jest to że belki THule powinny być montowane tylko na dotworami drzwiowymi, a nad tylnym uchylnym okienkiem nie dają gwarancji że będą dobrze trzymały, a z kolei oryginalne relingi sięgają tylko do tylnej krawedzi przednich drzwi. Tak żle , a tak za krótko!

watcher79 - 30-03-2010, 18:22

Ja na pewno zdecyduję się na oryginalne relingi. Tyle że do ceny i tak trzeba później doliczyć belki poprzeczne.
Zerknij na relację z montażu na naszej stronie klubowej - POC
http://www.pajero.org.pl/...um_pi1[tid]=206

Gene - 30-03-2010, 18:35

Dzien dobry,
jeszcze nie zrobilem relacji ale moze to troche rozjasni:
http://www.pajero.org.pl/...um_pi1[tid]=206
Generalnie sprawa jest dosc prosta. Relingi zamawiasz u Zbyszka M (www.e-pajero.pl) i ustawiasz sie na montaz. Sama procedura zdjecia podsufitki jest latwa lecz upierdliwa. Potrzeba cierpliwosci i wyczucia. Dobrze jest sie uzbroic w zapasowe plastikowe zlaczki bo istnieje prawdopodobienstow polamania starych. Odkrecamy wszystkie plastikowe elementy konsoli i boczki.
Podsufitka opadnie sama. Uwazaj na zagniecenia i odksztalcenia - zostana slady.
Wiercenie, zabezpieczenie antykorozyjne i inne blacharskie czynnosci i mozna skrecac. Przy docinaniu listew trzeba dobrze pomierzyc bo po zapieciu zostana szpary.
Powodzenia

ATON - 30-03-2010, 18:35

Ale jest problem bo mimo szczerych chęci nie jestem członkiem klubu Pajero, bo nie mogę znaleźć takich co by mnie zarekomendowali, więc nie mogę się zarejestrować więc nie mogę wejść w dział technika. A tak na marginesie, może by któryś z kolegow we spół w zespół by móc moc przepisów klubowych móc zmóc i mnie zarekomendowali jako kandydata na kadydata na członka Pajero OWner's Club, w zamian mogę np. udzielić porad z akresu........stomatologii i dobrą flaszke postawić

[ Dodano: 30-03-2010, 18:43 ]
Ojej! Już mnie przeaziłeś tymi plastikowymi złączkami , które się oczywiście połamią, potem będzie się wszystko telepać i zwisać.. załamka. Chetnie bym to zlecił Panu Zbyszkowi M. ale to drugi koniec świata, ja jestem z pod Krakowa, paliwo i dojazd wyjdzie mnie prawie drugie tyle... A nie ma kogoś zorientowanego w tej podsufitce tu w okolicy Krakowa?

Szyszkowa - 30-03-2010, 18:58

ATON napisał/a:
nie jestem członkiem klubu Pajero, bo nie mogę znaleźć takich co by mnie zarekomendowali


Wpadnij na którąś z imprez i rekomendacja się znajdzie :)
Listę masz na stronie- teraz szykują się m.in. zamki Dolnego Śląska.

Gene - 30-03-2010, 19:25

ATON podczas naszej instalacji chyba jedna zlaczke wymienilismy. Relacji jeszcze nie ma a opisy modyfikacji sa dostepne dla kazdego.



Mozesz umowic sie ze zdolnym blacharzem i robi wszystko w 1 dzien. My instalacji dokonalismy w autoryzowanym serwisie Auto Wache w Poznaniu.

ATON - 30-03-2010, 22:41

Chyba się wybiorę na te zamki Dolnego Śląska - bo tematycznie już mi się podoba!
Więc bedzie okazja się zintegrować.
Jesli chodzi o montaz w autoryzowanym serwisie to w Krakowie w RM FIlipowicz zaśpiewali 1100,- pln + relingi z Allegro 1000,- pln jeszcze trochę dołożę i sie uzbiera juz na tyle że w sklepie Rajdy 4x4 kupię juz markowy dedykowany alumoniowy bagażnik platformę.
Ze zdjęć widzę że rozbiórkę trzeba zacząć od samej podłogi i pokolei iść w górę, koszmarna robota, znam to bo montotwałem w moim Mavericku własnej konstrukcji relingi z nierdzewki. Niestety zawsze coś się zepsuje bo nie wiadomo gdzie i w którą strone ciągnąć żeby spinki puściły -straty są zawsze. Najgorsze, że nie wiadomo co pęknie , trudno to dokupić, a najlepiej mieć je odrazu pod ręką bo nawet jak później je wymienić - błędne koło.

karlos77 - 23-10-2010, 22:41

za 300 w norauto kupujesz belkji poprzeczne uniwersalne ( nie thule ) i też śmiga z pakiem i niegłupio wygląda. Tylko żeby nie przepłacić trzeba przymierzać bo sprzedawca z lenistwa zaproponuje thule .
Borys81 - 02-04-2012, 23:30

Panowie a te dziury to jak wiercimy na czuja czy są tam jakieś wzmocnienia czy cuś?
PiotrGdynia - 27-10-2014, 16:56

Witam ja tez z takim pytankiem czy w PIII sa gotowe otwory na relingi czy trzeba nawiercac?? W aucie z ktorego bylo demontowane wyglalało jak oryginalne otwory ale jak czytalem wczesniej(sprawa dotyczyla tylnego daszka-spojlera) to niby tylna klapa jest "wyposarzona" w gotowe otwory ale jak sprawdzilem moja nie :( Gdyby ktos mogl pomoc
Aha i czy po zamontowaniu relingów montujemy te same listwy dachowe czy cos innego ??

zbyszekm2 - 27-10-2014, 18:38

Trzeba nawiercać.
PiotrGdynia - 03-11-2014, 17:49

Czy może wie ktoś jaki jest koszt montażu relingów??
vanosik - 31-05-2017, 11:20
Temat postu: Relingi 3.2did 2002 long - Kupie
Siema
Chcialbym nabyc relingi do pajero 3 2002 long.
Ma ktos?
Pozdro

Nie moge wejsc na forum "kupie" - nie ma opcji dołącz.

Bizi78 - 31-05-2017, 12:56

vanosik napisał/a:

Nie moge wejsc na forum "kupie" - nie ma opcji dołącz.

Na górze strony masz Grupy :wink: .

vanosik - 15-07-2017, 17:20
Temat postu: Jade z koksem
Relingi nabylem za jedyne 150zl komplet. Rozbiorka rozpoczeta.
Co z tym szyberdachem? nie opada samo. help

[ Dodano: 19-07-2017, 15:05 ]
Sytuacja opanowana.
Podsufitka sie trzymie na rzepach do sufitu i trzeba pociagnac.
Da sie zrobic.
Przy okazji znalazlem miejsce na glkosnik w lewym nadkolu. zainstaluje 20cm bassowy na wzmacniaczu i bedzie brzmialo lepiej.
pozdrowka



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group